|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 06:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dolar |
#42695 Wysłany:
01 Wrz 2007, 19:02; Temat postu: Problem z alarmem lub akumulatorem? |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 01 Wrz 2007, Posty: 3
|
Witam
Proszę o pomoc w następującej problemie:
Nie potrafię odpalić auta , przekręcając kluczyk włącza sie sygnał alarmu, którego w żaden sposób nie da sie wyłączyć (jedynie za pomocą kluczyka do alarmu). Chciałbym wspomnieć że że taką sytuacje mam już drugi raz poprzednio myślałem ze akumulator jest na wyczerpaniu i po naładowaniu wszytko było ok , aż do dnia dzisiejszego w którym ponownie nie umiem go zapalić. Sprawdziłem akumulator i ma 11.5 V czy to za mało by normalnie wszystko funkcjonowało ? Proszę o poradę
|
|
Góra |
|
|
|
|
Pawelbrz |
#42751 Wysłany:
02 Wrz 2007, 02:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Killarney, Irlandia Rejestracja: 09 Lip 2007, Posty: 105
|
Z tego co mi sie przypomina akumulator powinien miec lekko ponad 12V (nie wiem czy nie ok 12,5V - nie jestem pewien). W Audi 80 nialem podobna sytuacje, z tym, ze moglem odpalac bo nie zaklozylem odciecia zaplonu. Podjedz do jakiegos dobrego sklepu motoryzacyjnego i poprosic o zbadanie akumulatora. Wiekszosc sklepow ma teraz male urzadzonka do tego. Zabieg nie powinien nic kosztowac (w zaleznosci od sklepu) a bedziesz wiedzial na czym stoisz dokladnie.
Daj znac o efektach
Pozdrawiam
_________________ mk1 SX 1.2 60KM '99 z kierownica po prawej stronie
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1151 |
#42757 Wysłany:
02 Wrz 2007, 08:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
raczej na pewno aku do wymiany,jak masz aku wiecej niz 5 lat to na pewno do wymiany
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
|
ziki85 |
#42765 Wysłany:
02 Wrz 2007, 09:36; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Gorlice/ okolice Rejestracja: 20 Mar 2007, Posty: 96
|
Grzegorz1151 napisał(a): raczej na pewno aku do wymiany,jak masz aku wiecej niz 5 lat to na pewno do wymiany
nie koniecznie do wymiany (chyba że jest firmy TESCO wtedy tak), wystarczy prostownik, naładować i jeszcze po chodzi chwile
_________________ Co to są myszykiszki ?
|
|
Góra |
|
|
skadubek |
#42773 Wysłany:
02 Wrz 2007, 10:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
ziki85 napisał(a): jeszcze po chodzi chwile
Święte słowa
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1151 |
#42835 Wysłany:
02 Wrz 2007, 16:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
klega pisal ze jak go naladowal bylo ok a po kilku dniach znowu lipa,wydaje mi sie ze elektrolit jest juz do bani i nie trzyna przez to aku ,bo po kilku dniach znowu pada,a co bedzie w zime
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
|
Dolar |
#43180 Wysłany:
06 Wrz 2007, 13:27; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 01 Wrz 2007, Posty: 3
|
Na 100% siadł akumulator. Możecie mi poradzić jaki najlepiej kupić czy mocniejszy ? do tej pory miałem 12V 35Ah 300A . Czy mocniejszy akumulator np 50ah 500A będzie odpowiadał, dla modelu Punto 75 sx, czy alternator będzie w stanie ładować ?
[ Dodano: 06 Wrz 2007 13:27 ] Naładowałem akumulator jeszcze raz ten stary i go sprawdziłem i miał 12,79V , auto odpaliło za pierwszym razem. Jednak następnego dnia od tego momentu, nie wiem co sie stało ale mimo że akumulator jest naładowany ma już 12.7V nie umiem zapalić auta, teraz na 100 % nie jest to wina akumulatora bo silnik stara się "zaskoczyć" ale nie daje rady.Chciałbym wspomnieć ze auto stało , tydzień czasu, po tygodniu zapalił po wymianie akumulatora, następnego dnia już nie daje rady .Czy jest to wina akumulatora który miął 12.79 zanim zapaliłem auto? Jaka może być przyczyna problemu ?
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#43456 Wysłany:
06 Wrz 2007, 14:00; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
Dolar |
#43459 Wysłany:
06 Wrz 2007, 14:14; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 01 Wrz 2007, Posty: 3
|
Tak zgadza się , tylko że teraz u mnie akumulatora jest naładowany i nie da sie odpalić i nie wiem czemu, pierwszy raz taką sytuacje mam ? Szybciej to auto odpalało za pierwszym razem, teraz ani rusz, może się coś przepaliło?bo akumulator był za mocno naładowany ?
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#43461 Wysłany:
06 Wrz 2007, 14:17; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
Maciey |
#43467 Wysłany:
06 Wrz 2007, 14:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Miałem podobną sytuacje ale kupiłem nowe aku i było miodzio a auto nie pali czyli rozrusznik kręci a nie odpala czy w ogóle nie kręci i kontrolki przygasają, bo prądu brak, czy może Twój alarm odcina jakoś zapłon, gdy "ktoś majstruje przy prądzie" i może też odciąć jeśli akumulator pada i alarm "myśli", że ktoś je wyjął... u mnie jakoś tak było i po tej przygodzie pozbyłem sie owego alarmu.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|