|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 09:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mlodykedzier |
#809033 Wysłany:
25 Lip 2016, 23:43; Temat postu: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Maciej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 26 Lis 2015, Posty: 6
|
Witam. Podczas jazdy calkowicie zniknal prad. Wszystko zgaslo. Palily sie tylko kontrolki kodowania kluczyka, akumulatora i cos jeszcze obok. Auto nie reagowalo na nic. Ani awaryjne. Ani nic. Radio samo sie wlaczalo restartujac do fabrycznych ustawien. Jak cos wciskalem to slyszalem zgrzyty i dziwne dzwieki. Za jakis czas wszystko wrocilo do normy... podczas jazdy dalej po ok kilometrze znowu problem sie pojawil. Od czego zaczac diagnozowanie?
|
|
Góra |
|
|
|
|
Markus80 |
#809038 Wysłany:
26 Lip 2016, 07:18; Temat postu: Re: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Marek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek Rejestracja: 02 Lut 2015, Posty: 82 Pomógł: 4
|
Klemy na akumulatorze i masy. Od tego bym zaczął
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia...
|
|
Góra |
|
|
mlodykedzier |
#809046 Wysłany:
26 Lip 2016, 10:26; Temat postu: Re: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Maciej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 26 Lis 2015, Posty: 6
|
A czy wyzej wymienione objawy moze powodowac zwarcie celi w aku? Czy przy zwarciu celi wracalo by wszystko do nomy co jakis czas? Czy siadlo by na amen?
W jaki sposob moge posprawdzac masy? Jestem.dosc zielony w tych sprawach. Dodam iz auto bylo u elektryka w czasie gdy problemu akurat nie bylo i nie znalazl przyczyny!!!! Odebralem auto i problem pojawil sie znowu.
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#809077 Wysłany:
26 Lip 2016, 20:35; Temat postu: Re: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Tak jak napisał powyżej Kolega, do sprawdzenia będzie na pewno stan klem i zacisków akumulatora ( czy są czyste, solidnie przykręcone itd. nie są luźno zamocowane itd.) Nie należy się tu sugerować przeglądem wykonanym w warsztacie, tylko sprawdzić samodzielnie. Kolejna istotna sprawa, to sprawdzenie, czy „masa” na skrzyni biegów nie jest luźna, a przewód nie przesuwa się w końcówce. To podstawowe sprawdzenie, nie wykluczam innych uszkodzeń, nadgryzionych przewodów przez kunę itd.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Kamillo |
#809168 Wysłany:
28 Lip 2016, 17:22; Temat postu: Re: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
mlodykedzier napisał(a): A czy wyzej wymienione objawy moze powodowac zwarcie celi w aku? Czy przy zwarciu celi wracalo by wszystko do nomy co jakis czas? Czy siadlo by na amen?
W jaki sposob moge posprawdzac masy? Jestem.dosc zielony w tych sprawach. Dodam iz auto bylo u elektryka w czasie gdy problemu akurat nie bylo i nie znalazl przyczyny!!!! Odebralem auto i problem pojawil sie znowu. po zwarciu akumulator żyłby po naładowaniu do kolejnego zwarcia. Ale tak bez ładowania to sam z siebie nie ożyje. To tak tyle na ile mojej wiedzy o prądzie.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
|
mlodykedzier |
#810209 Wysłany:
18 Sie 2016, 12:24; Temat postu: Re: Calkowity zanik pradu. |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Maciej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 26 Lis 2015, Posty: 6
|
Klemy sprawdzałem osobiście i zarówno one jak i boeguny w akumulatorze pokryte były delikatnym, białym nalotem. Zczyściłem to dleikatnym papierem ściernym. Masy w samochodzie były sprawdzane przez mechanika (ja nie mam pojęcia gdzie one są, sprawdziłem tylko jedną). Ponoć masy są ok, dodatkowo zostały przeczyszczone. Łącznie mechanik skontrolował 6 mas wspominając o tym, że na skrzyni biegów jest felerna we fiatach ale to również wykluczył. Generalnie to nie znalazl przyczyny 4ty mechanik. Chca auta w momencie jak prad zanika a to trwa małą chwilę. Wspominał że może kable nagryzione. Nie wiem już sam co z tym fantem zrobić. Od października znowu ruszam na studia i trasy po 250km a prąd jak mu sie podoba....
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|