Cześć. Centralny zamek zamykał mi z pilota drzwi. Teraz naciskam przycisk w pilocie i nic się nie dzieje, nie słychać żadnego cyknięcia przy tablicy bezpieczników (jak zazwyczaj było słychać) i nie ma żadnego efektu (drzwi ani się nie zamykają ani nie otwierają). Wymieniłem baterię w pilocie i nadal nic. Na pilocie naciskając pali się dioda ale z samochodem nic się nie dzieje. Oczywiście kluczykiem mogę zamknąć i otworzyć ale nie z pilota którego ciągle używam. Co i gdzie mogę sprawdzić?
Czy przy lusterku wstecznym jest końcówka czujnika? Co mogę pomierzyć? Czy jest jakiś przekaźnik/bezpiecznik do centralnego zamka? W skrzynce bezpieczników mam pryzkręcony taki plstikowy moduł skrywający układ elektroniczny z sterczącym kabelkiem (antenką) podpisany jako sterownik zamka. Wpinałem do niego wtyczkę i wypinałem - nic to nie zmienia. Dodam że w ostatnim czasie przestały mi działać 1 i 2 bieg wycieraczki przedniej, działa 3. Co jest nie tak z tym prądem w aucie?
[ Dodano: 31 Sty 2017 20:06 ]
Cześć. Dziękuję za podpowiedzi. Niestety nie mam drugiego pilota w tym mieście przy sobie, musiałbym pojechać do drugiego i spróbować znaleść choć to możliwe. Miałem też klucz matkę w kolorze bordowym.
Sprawdziłem napięcie na 8 pinach Sterownika Zamka PST-S który prezentuję na zdjęciu. To coś jest przytwierdzone do skrzynki bezpieczników. Na pierwszym i drugm pinie skacze napięcie ok. 4.0-4.3 Volt bardzo szybko i ciągle się zmienia - pomiar robiony przy wyłączonej stacyjce kiedy nic w aucie się nie dzieje i kluczyk nie jest przekręcony. Czy takie napięcie ma być?
Sprawdziłem też 2 bezpieczniki w schowku pasażera 20A i 30A i są sprawne. Pamiętam, że jak pstrykałem w pilocie przycisk to cykał przekaźnik w okolicach skrzynki bezpieczników i ryglowały się drzwi. Teraz nie słyszę żadnego cyknięcia przy naciśnięciu pilota. Co mógłbym dalej sprawdzic? Jakie napięcia powinno być na pinach tego sterownika?
|