|
Obecny czas: 19 Kwi 2024, 23:05
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wojtek11r |
#440493 Wysłany:
14 Lut 2011, 01:09; Temat postu: Problem z alternatorem |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Trzebielino Rejestracja: 14 Lut 2011, Posty: 2
|
Witam.Mam punto II 1.2 2000r. ze wspomaganiem.Mam problem przy uruchomieniu silnika kontrolka ładowania nie gaśnie,dopiero po dodaniu ponad 2000 obrotów wygasa.Nie jestem pewny czy mam oryginalny alternator bo jest mocowany na dwie sruby,jeśli ktoś mógłby mi podać jakieś informacje to proszę o pomoc.Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#440496 Wysłany:
14 Lut 2011, 01:47; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
1) sprawdź czy nie jest od spodu pęknięty
2) zmierz napięcie ładowania
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
wojtek11r |
#440700 Wysłany:
14 Lut 2011, 21:43; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Trzebielino Rejestracja: 14 Lut 2011, Posty: 2
|
Sprawdzałem i nie jest peknięty,a ładowanie przy 7000 obrotów jest 14,1A i przy włączonym oświetleniu i radiu.A jakie jest prawidłowe ładowanie na tych obrotach?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#440713 Wysłany:
14 Lut 2011, 22:01; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
wojtek11r napisał(a): 14,1A
napiecie ładowania a nie prąd ładowania
Na wolnych obrotach powinno być w granicach 13,8-14,4V i być w miarę stałe niezależnie od rpm.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#440729 Wysłany:
14 Lut 2011, 22:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
A pasek alternatora nie jest obluzowany? Proponuje skontrolować jeszcze połączenia i zaciski przy alternatorze. Mogą również kończyć żywot szczotki węglowe alternatora.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|