You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #571261 Wysłany: 14 Kwi 2012, 22:54; 
 Temat postu: Dziwny dźwięki w okolicy centralki zapłonowej
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 20
Po przekręceniu kluczka
W okolicy centralki zapłonowej słychać brzęczenie , strzelanie, pstrykanie tak jak by coś próbowało się ustawić a nie umiało :/
Czyżby uszkodzona centralka zapłonowa ??

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #575879 Wysłany: 28 Kwi 2012, 11:38; 
 Temat postu: Re: Dziwny dźwięki w okolicy centralki zapłonowej
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Rejestracja: 06 Kwi 2011,
Posty: 20
Ponawiam pytanie,mam ten sam problem!

_________________
wcześniej: Punto II HGT 1.8
teraz: Punto I GT 1.4T i Grande Punto 1.2


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576623 Wysłany: 01 Maj 2012, 00:03; 
 Temat postu: Re: Dziwny dźwięki w okolicy centralki zapłonowej
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 14 Kwi 2012,
Posty: 20
W moim przypadku wyczyszczenie przepustnicy zniwelowało strzelanie i pstrykanie
Teraz jest o wiele lepiej jest słyszalne ale nie tak głośno :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #590183 Wysłany: 14 Cze 2012, 21:52; 
 Temat postu: Re: Dziwny dźwięki w okolicy centralki zapłonowej
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Mam to samo, widze ze wszyscy przedmowcy maja 16V, byc moze nasze 16-tki tak maja..... Dzwiek podobny jak w transformatorze. Z drugiej strony, centralka zaplonowa zmienia z kilkunastu woltow na kilka tysiecy, i to by tlumaczylo brzeczenie podobne jak w stacji transformatorowej. Wydaje mi sie, ze to normalne zjawisko.

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO