|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 14:37
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
magik111 |
#586535 Wysłany:
03 Cze 2012, 14:28; Temat postu: Code, pompa i gaz - cyrk z odpalaniem |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 24 Wrz 2011, Posty: 7
|
Witam, Szukałem o problemach z "Code", jednak nie jestem pewny czy te rozwiązania pasują do mojego problemu.
Co jakiś czas mam problem z odpaleniem, bądź w czasie jazdy nagle odcina zapłon i nie mogę jechać (chociaż bardzo rzadko) przekręcał stacyjkę... nie gaśnie code, nie pali się sterownik do gazu, temperatura wody się nie pokazuje no i nie słychać pompy, parę przekręceń kluczykiem... code gaśnie, nie pali się gaz, pompy nie słychać(różne kombinacje, czasami nawet wszystko się pali, a pompa nie załącza się), po kilkunastu próbach (najdłużej nie mogłem odpalić ponad pół godziny, a czasami 2 razy przekręcę i wszystko jest ok) w końcu odpala. Jest też tak, że przez długi okres jest wszystko w porządku, a czasami to nie mogę odpalać co chwilę...
Próbowałem drugim kluczykiem, bezpieczniki wszystkie są dobre. Elektrycy cenią swoją pracę (wcale im się nie dziwie:)), dlatego chciałem najpierw poznać waszą opnie.
Punto II ELX 16v 2001r, akumulator mam mocniejszy lekko niż zalecany, ale na wcześniejszym też tak mi się działo, więc przypuszczam, że to się z tym nie wiąże.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mario1978 |
#596809 Wysłany:
08 Lip 2012, 14:15; Temat postu: Re: Code, pompa i gaz - cyrk z odpalaniem |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Akumulator nie ma nic do rzeczy, alternator i tak go naladuje  Mozesz sprawdzic napiecie akumulatora, dla swojej pewnosci. Problem bedzie prawdopodobnie zwiazany ze stacyjka, bez elektryka sie nie obejdzie. Moze Ci cos nie laczyc dobrze w stacyjce. To co piszesz powyzej, ja stawialbym na problemy z elektryka. Immobilizer dostaje pewnie zle informacje, i swiruje, blokuje Ci zaplon, wyswietla CODE... Temat dla elektryka.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|