Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
klapa bagażnika nie otwiera się http://fiatpunto.com.pl/topic59029.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | gwad [ 15 Wrz 2018, 19:23 ] |
Temat postu: | klapa bagażnika nie otwiera się |
Mam problem z otwieraniem klapy bagażnika. Nie otwiera się ![]() - otworzyłem klapę awaryjnie ![]() - wymieniłem bezpiecznik F73 w body - był spalony, - wyjąłem zamek, rozłożyłem - wszystko tam wygląda w porządku, silniczek po podłączeniu 5V pięknie chodzi, - zmierzyłem napięcie jakie dochodzi do zamka (po jego odłączeniu) w czasie prób otwarcia - to tylko ok. 3,5V, - rzuciłem okiem na przewody między klapą, a nadwoziem - wyglądają w porządku. Przy próbie otwierania coś "pstryka" przy body, migają kierunkowskazy (2 razy, czyli normalnie). Gdzie szukać dalej ? Czy ktoś wie skąd dokładnie wychodzi przewód, który biegnie do zamka ? Chciałbym tam zmierzyć napięcie. |
Autor: | radex324 [ 16 Wrz 2018, 11:01 ] |
Temat postu: | Re: klapa bagażnika nie otwiera się |
A słyszysz siłownik w klapie przy próbie otwierania z pilota/przycisku w kabinie? Tu masz pełny opis sprawdź wszystkie elementy OPIS FUNKCJONALNY Funkcja otwierania pokrywy bagażnika sterowana jest przez Body Computer M1. Body Computer M1 otrzymuje na wejściu: - sygnały zablokowania/odblokowania drzwi z anteny-odbiornika pilota P93, które łączą się na stykach 1 i 2 konektora K w M1.; - sygnał ujemny z przycisku odblokowania bagażnika umieszczonego w zespole sterowań H90, na styku 25 konektora D w M1; do styku 5 w H90 przesyłana jest ze styku 49 konektora D w M1 masa odniesienia. Body Computer M1 - konektora G - zasilany jest bezpośrednio z akumulatora w linii zabezpieczonej bezpiecznikiem maxifuse F2 w skrzynce bezpieczników w komorze silnika B1; zasilany jest natomiast poprzez kluczyk (INT) na styku 32 konektora D; styk 10 konektora H w M1 dostarcza do Body Computer masy odniesienia. Zgodnie z przedstawioną logiką funkcjonowania Body Computer M1 aktywuje funkcję odblokowania bagażnika sterowaniem dodatnim ze styku 30 konektora E - poprzez linię zasilania z bezpiecznikiem ]F73 w Body Computer M1 - sterując aktywacją motoreduktora zamka bagażnika N57. Poprzez linię CAN Body Computer M1 łączy się z zestawem wskaźników E50 do ktrórego przesyła sygnał zapalenia, gdy to konieczne, lampki sygnalizacyjnej "otwartego bagażnika i włączenia buzzera dla sygnalizacji akustycznej. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |