Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Halogeny przeciwmgielne
http://fiatpunto.com.pl/topic24113-25.html
Strona 2 z 4

Autor:  Yacek [ 12 Sty 2011, 17:49 ]
Temat postu: 

gorbash66 napisał(a):
domyslacie sie co to moze byc?

witam,
brud: czyli kurz plus wilgoć.

Autor:  gorbash [ 12 Sty 2011, 17:51 ]
Temat postu: 

Yacek czyli tez cos takiego miales w swoim GP?To czekam na drugi przeglad i powiem chlopakom,zeby je wyciagneli i przeczyscili;)

Autor:  Yacek [ 12 Sty 2011, 18:13 ]
Temat postu: 

jak się zrobi cieplej to wilgoć odparuje i nie powinno nic być widać do kolejnej zimy :D

Autor:  piasek_71 [ 20 Sty 2011, 19:45 ]
Temat postu: 

angel_team7 napisał(a):
Zaślepki wyciąga się na zewnątrz

z tego co oglądałem zderzaki na allegro to wydaje mi się że zaślepki wyciąga się od wnętrza zderzaka :roll:

Autor:  angel_team7 [ 20 Sty 2011, 19:59 ]
Temat postu: 

a z tego co ja pamiętam jak montowalem halogeny to tak jak pisalem na zewnątrz

Autor:  Yacek [ 20 Sty 2011, 20:02 ]
Temat postu: 

piasek_71 napisał(a):
zaślepki wyciąga się od wnętrza zderzaka

witam,
tak właśnie jest, wciska się je do wewnątrz.

Autor:  angel_team7 [ 20 Sty 2011, 20:04 ]
Temat postu: 

no to moze sie pomyliłem :)

Autor:  piasek_71 [ 03 Mar 2011, 17:32 ]
Temat postu: 

Górne mocowanie halogenu jest w postaci tulejki/bolca z gwintem
średnica tej tulejki jest ciut większa niż otwór w zderzaku ( mierzyłem )
czy zamontowanie halogenu polega na włożeniu tej tulejki w gotowy otwór w zderzaku? czy nie ?
jeśli tak to muszę trochę rozpiłować tą dziurkę żeby osadzić halogen.

Autor:  Yacek [ 03 Mar 2011, 20:28 ]
Temat postu: 

piasek_71 napisał(a):
średnica tej tulejki jest ciut większa niż otwór w zderzaku ( mierzyłem )

witam,
i tak ma być. w tę jak napisałeś tulejkę trzeba wkręcić od zewnątrz ( zderzak) śrubę mocującą. oprócz tego trzeba wkręcić jeszcze dwie śruby na samym dole zderzaka ( otwory już są ).

Autor:  piasek_71 [ 04 Mar 2011, 19:42 ]
Temat postu: 

Dzięki Yacek :) - dziś zamontowane.
Image

Autor:  kox [ 04 Mar 2011, 19:47 ]
Temat postu: 

a działają?

Autor:  piasek_71 [ 04 Mar 2011, 19:49 ]
Temat postu: 

narazie tylko założone :)

Autor:  wilku [ 06 Mar 2011, 11:34 ]
Temat postu: 

Ja już dałem rade zamontowac halogeny w 2óch GP :D

Autor:  Robs [ 06 Mar 2011, 21:49 ]
Temat postu: 

Zgadza się :D Jeszcze raz wielkie dzięki Wilku.

Autor:  gorbash [ 13 Mar 2011, 16:16 ]
Temat postu: 

No i Yacek miales racje,zrobilo sie cieplej i halogeny czysciutkie;)

Autor:  wilku [ 14 Mar 2011, 16:56 ]
Temat postu: 

Robs no problem :E uwielbiam taką robotę więc sprawiłeś mi frajdę :E

Autor:  alba [ 19 Mar 2011, 22:02 ]
Temat postu: 

A więc muszę poprawić swój poprzedni wpis.
Otóż nie da się oryginalnie sterować halogenami jesli nie były zainstalowane fabrycznie.
Dla każdego egzemplarza body komputer jest programowany i nie ma opcji (nawet w ASO) aby to zmienić. Alternatywą jest wymiana body co jest kompletnie nieopłacalne. Więc sterowanie trzeba zrobić niezależne aczkolwiek miejsce na przekaźnik/bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na pewno jest.

Autor:  xsadol [ 24 Mar 2011, 17:50 ]
Temat postu: 

alba napisał(a):
A więc muszę poprawić swój poprzedni wpis.
Otóż nie da się oryginalnie sterować halogenami jesli nie były zainstalowane fabrycznie.
Dla każdego egzemplarza body komputer jest programowany i nie ma opcji (nawet w ASO) aby to zmienić. Alternatywą jest wymiana body co jest kompletnie nieopłacalne. Więc sterowanie trzeba zrobić niezależne aczkolwiek miejsce na przekaźnik/bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na pewno jest.


Sugerujesz, że nie da się ich uruchamiać oryginalnym włącznikiem i jednocześnie nie może się zapalać fabryczna kontrolka pod zegarami?

Autor:  alba [ 24 Mar 2011, 17:55 ]
Temat postu: 

Tak

Autor:  Dzióbel [ 24 Mar 2011, 23:51 ]
Temat postu: 

Xylometazolin! napisał(a):
Sugerujesz, że nie da się ich uruchamiać oryginalnym włącznikiem i jednocześnie nie może się zapalać fabryczna kontrolka pod zegarami?

Przy zastosowaniu "druciarstwa" sądzę, że chyba było by to możliwe :)

Autor:  SOMEONE007 [ 25 Mar 2011, 00:03 ]
Temat postu: 

alba nie zgodze sie z toba, sterowac z orginalu by sie dalo, zaroweczke tez by sie dalo zrobic :P tylko tak jak dziobel powiedzial trzeba troszke drutku, jak ktos ma jakeis zdolnosci manualno-elektryczne to zaden problem, ofc poza bodykomputerem :d

Autor:  alba [ 25 Mar 2011, 15:22 ]
Temat postu: 

Daleko posuniętego druciarstwa. Chodzi głównie o zestaw wskaźników -trzebaby się wpiąć bezpośrednio do diody sygnalizacyjnej (bo jest sterowana CAN-em) i nie ma osobnego kabelka. Ato wiąże się z jego rozbiórka i lutowaniem do ścieżki (da się to zrobic bo z tegoż zestawu pobierałem sygnał ładowania do sterowania logiką przycisku start/stop)A i włącznik trzebaby kupić z aktywnym przyciskiem i przerobić -tzn dodać do niego moduł elektroniczny włączający/ wyłączający zasilanie po każdorazowym naciśnięciu + sterowanie sygnałem ze świateł mijania.
IMHO za duża zachodu jak za ficzer o wątpliwej skuteczności.
Lepiej to spiąć z długimi.

Autor:  SOMEONE007 [ 25 Mar 2011, 15:27 ]
Temat postu: 

alba napisał(a):
Lepiej to spiąć z długimi.

z czym??? halogeny maja byc od parady? czy maja byc przeciwmglowe, bo nie wiem jak ty ale ja bym sie nei odwarzyl jechac we mgle na dlugich

diode mozna odseparowac... wtyczka jest zapewne z pustymi pinami wiec tez sie da , wystarczy przekaznik, o odpowiednim dzialaniu...
czy ja wiem czy szkoda zachodu, raczej nie... a skutecznosc tez nie jest watpliwa tylko trzeba przemyslec sprawe... i rozrysowac schemat dzialania potem spiac i dziala..

Autor:  ipIV [ 25 Mar 2011, 15:31 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Dla każdego egzemplarza body komputer jest programowany i nie ma opcji (nawet w ASO) aby to zmienić. Alternatywą jest wymiana body co jest kompletnie nieopłacalne. Więc sterowanie trzeba zrobić niezależne aczkolwiek miejsce na przekaźnik/bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na pewno jest.

To samo słyszałem o PII, nie tylko tu ale w aso też :lol: :E

Sam sprawdziłem i działa ;)

Autor:  alba [ 25 Mar 2011, 16:33 ]
Temat postu: 

SOMEONE007 napisał(a):
alba napisał(a):
Lepiej to spiąć z długimi.

z czym??? halogeny maja byc od parady? czy maja byc przeciwmglowe, bo nie wiem jak ty ale ja bym sie nei odwarzyl jechac we mgle na dlugich
diode mozna odseparowac... wtyczka jest zapewne z pustymi pinami wiec tez sie da , wystarczy przekaznik, o odpowiednim dzialaniu...
czy ja wiem czy szkoda zachodu, raczej nie...

W drugim aucie mam przeciwmgielne. W ciągu trzech lat użyłem ich może dwa razy a i to na chwilę bo niewiele dają ale przód auta wygląda trochę łyso bez nich.
Więc w tym w miejscu przeciwmgilenych mam lampy dalekosiężne spięte z długimi i fajnie je uzupełniają świecąc niżej.
U mnie we wtyczce nie ma pustych pinów zresztą nie o to chodzi-co by to dało? Gdy sie okaże że ścieżka jest od wewnątrz (bo druk jest dwustronny) musisz ściągać wskazówki z osi silników krokowych i tarcze zegarów. Jak będziesz miał szczęście nic nie urwiesz i nie pobrudzisz. Odseparowanie diody od procesora licznika jest obowiązkowe przy podawaniu na nią napięcia z zewnątrz ale napewno nie jest to jedynie uaktywnienie opcji a kombinacje.

[ Dodano: 25 Mar 2011 16:33 ]
ipIV napisał(a):
Cytuj:

Sam sprawdziłem i działa ;)

Ja również i nie mimo że mam nawet oryginalnie przewody podciągnięte pod zderzak a nawet był przekaźnik w skrzynce bezpieczników

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/