You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #276987 Wysłany: 03 Sie 2009, 14:34; 
 Temat postu: Jak to jest z tą zbieżnością i wycieraniem się opon?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 264
Pomógł: 1
Jakie teraz są koła - zbieżne czy rozbieżne? Z której strony przy takim ustawieniu wycierają się opony?

Image

_________________
Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html

Przebieg 300000


Ostatnio edytowany przez gundzik 03 Sie 2009, 16:09, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil  
 

 
 Post #276994 Wysłany: 03 Sie 2009, 15:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14373
Pomógł: 128
Moim zdaniem na tym rysunku powinny się opony wycierać od zewnątrz. Guma będzie się zawijała z profilu i stąd uważam, że takie powinno być wytarcie (teraz koła są zbieżne). Z kolei gdyby były rozbieżne wtedy zużycie powinno nastąpić od wewnętrznej strony opony (rzecz jasna tak w lewym, jak i w prawym kole).

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277001 Wysłany: 03 Sie 2009, 15:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 264
Pomógł: 1
Zmieniłem treść pytania, bo nie kapuję. Proszę, niech mi ktoś to wytłumaczy.

_________________
Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html

Przebieg 300000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277002 Wysłany: 03 Sie 2009, 16:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4525
Pomógł: 42
od wewnatrz

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277004 Wysłany: 03 Sie 2009, 16:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 264
Pomógł: 1
Dzięki. Może ktoś to jeszcze potwierdzić? W serwisie mi koleś powiedział co innego. Dziś inny koleś mi mówił tak jak wyżej. By the way w serwisie mi za 100 zł źle ustawili zbieżność.

[ Dodano: 03 Sie 2009 16:44 ]
A przy odwrotnym ustawieniu wycierają się od zewnątrz?

_________________
Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html

Przebieg 300000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277011 Wysłany: 03 Sie 2009, 17:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
też mi sie wydaje że to co narysowałeś to wycierają się od wewnątrz, odwrotnie by było od zewnątrz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277033 Wysłany: 03 Sie 2009, 18:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Wg mnie też od środka w takim ustawieniu się zdzierają bardziej.
Eksperyment - położyć w takim kształcie ręce na stole i przesuwać do przodu :E Czuć którą stronę ściera :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277035 Wysłany: 03 Sie 2009, 18:23; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14373
Pomógł: 128
Po edycji posta widzę, że zniknęła strzałka, w którą stronę samochód jedzie (wcześniej była ona w górę), cały rysunek określa przód samochodu. Jeśli założymy, że dalej strzałka jest w górę (czyli de facto chłodnicę mamy nad (za) półosiami) to opony będą się ścierały po zewnętrznych stronach.
Zasada dalej ta sama, jaką opisałem powyżej.
Wyobraźcie sobie, że patrzymy na przód samochodu od góry. Samochód jedzie do przodu (wg rysunku do góry). Koła się schodzą (są zbieżne), zatem na każde z nich działa większa siła od ich zewnętrznej płaszczyzny powodując dość duży opór i próbując wygiąć opony (w miejscu styku) do środka. Opona jest dosyć miękkim kompozytem zatem się lekko poddaje działającej sile (więc się wygina) i miejsce rzeczywistego styku opony z podłożem znajduje się na zewnątrz.
Jeszcze prościej (z zamierzoną przesadą) można to wytłumaczyć tak:

wykręćcie koło z roweru i przypuśćmy, że będzie ono kołem prawym przednim. Zatoczcie nim normalnie prosto. Jak widać jest ok, nic się nie dzieje. Aby teraz przedstawić siły działające na oponę w jadącym samochodzie, obróćcie koło o 90 stopni w lewo i trzymając je mocno dociskając do ziemi spróbujcie je pchnąć do przodu. Jak widać opona się wygina w naszą stronę, czyli w przypadku samochodu do środka osi.

To jest w przypadku gdy rysunek przedstawia przód samochodu w widoku od góry - czyli prawe koło chce skręcić w lewo, a lewe w prawo.

(rysunek nie jest dobrze opisany, więc można dwojako go zrozumieć).
Wcześniej była strzałka, co dało do zrozumienia, że to widok z góry, a samochód porusza się do przodu (góry), a teraz to...

Z kolei jeśli to jest widok zza silnika (czyli koła w górnej ich części są bliżej siebie niż w dolnej) wówczas zużyciu ulega strona wewnętrzna opony - nawet widać na rysunku, że to właśnie te wewnętrzne strony pracują, a zewnętrzne są w "powietrzu".

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277037 Wysłany: 03 Sie 2009, 18:25; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
domin45670 napisał(a):
Po edycji posta widzę, że zniknęła strzałka, w którą stronę samochód jedzie (wcześniej była ona w górę), cały rysunek określa przód samochodu


Z podpisu na dole rysunku "przód samochodu" ja wnioskuję, że auto na rysunku jedzie w dół. Gdyby rysunek przedstawiał cały przód (czyli widok od przodu a nie z góry) to wogóle nie była by to zbieżność ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277040 Wysłany: 03 Sie 2009, 18:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 21 Wrz 2008,
Posty: 739
Pomógł: 53
witam,
wszystko z rysunkami i opisami. Zrozumie nawet niewtajemniczony.
http://wwc.pl/zbieznosc.html

_________________
GP. MY2008


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277044 Wysłany: 03 Sie 2009, 18:35; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14373
Pomógł: 128
STax napisał(a):
domin45670 napisał(a):
Po edycji posta widzę, że zniknęła strzałka, w którą stronę samochód jedzie (wcześniej była ona w górę), cały rysunek określa przód samochodu


Z podpisu na dole rysunku "przód samochodu" ja wnioskuję, że auto na rysunku jedzie w dół. Gdyby rysunek przedstawiał cały przód (czyli widok od przodu a nie z góry) to wogóle nie była by to zbieżność ;)


No właśnie wcześniej na rysunku była strzałka w górę, co mogło być dwuznaczne :P

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277055 Wysłany: 03 Sie 2009, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
http://www.michelintransport.com/ple/fr ... GE&lang=PL
http://www.michelintransport.com/ple/fr ... RE&lang=PL

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277072 Wysłany: 03 Sie 2009, 20:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 14 Wrz 2008,
Posty: 264
Pomógł: 1
Dzięki za odpowiedzi. Teraz wszystko jasne. Ostatnie linki bardzo dobre. No to teraz pytanie, które również mnie bardzo nurtuje odchylenie jednego koła o wartości 0,2 (tylko nie wiem czego, może milimetra) kwalifikuje się do robienia?

Na wcześniejszym rysunku nie byłem dokładnie pewny, co ta strzałka oznacza.

Ja także próbowałem rękami testować. Później wpadłem na pomysł aby to zrobić przy pomocy gumki i to chyba lepszy sposób.

_________________
Moje auto: http://fiatpunto.com.pl/post676041.html

Przebieg 300000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #451553 Wysłany: 12 Mar 2011, 14:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: z Wrocławia
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 257
a ja zapytam jak cos takiego naprawic...kola przednie scierają mi sie po wewnetrznych stronach czyli : http://www.michelintransport.com/ple/fr ... LE&lang=PL
i teraz sprawa wyglada tak : zrobilem zbierzność ale gosc mi powiedział ze raczej to nic nie pomoze. Koła scieraja sie dalej po wewnetrznej stronie (wyglada to prawie tak jakby kolumny macphersona byly pod kontem ustawione - czy to mozliwe?)

_________________
Nothing great ever comes without a sacrifice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #451653 Wysłany: 12 Mar 2011, 19:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5186
Pomógł: 1
to może być źle ustawiona zbieżność jak najbardziej (rozbieżne koła), może też być kont mcpersona (nieregulowany w punto) i wtedy trzeba do blacharsko naprawiać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #451764 Wysłany: 13 Mar 2011, 00:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa - Gocław
Rejestracja: 26 Gru 2007,
Posty: 444
gundzik napisał(a):
odchylenie jednego koła o wartości 0,2 (tylko nie wiem czego, może milimetra)

kąty mierzone są w minutach i sekundach. Tutaj chodzi 0,2 minuty: 0,2 to granica tolerancji przy ustawieniu zbieżności i kątów, także jest ok :)

_________________
MKII 1.2 8v SX 2001r + LPG
Image
"Wolę pchać swoje Punto niż jeździć Volkswagenem"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #451988 Wysłany: 13 Mar 2011, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: z Wrocławia
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 257
lakikwap napisał(a):
to może być źle ustawiona zbieżność jak najbardziej (rozbieżne koła), może też być kont mcpersona (nieregulowany w punto) i wtedy trzeba do blacharsko naprawiać.


Dzieki za odpowiedz. Jak bede zmienial amortyzatory to lookne na mocowania moze to one sie wygieły w momencie kiedy mi gosc uderzyl lekko w lewy błotnik.

_________________
Nothing great ever comes without a sacrifice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #452495 Wysłany: 14 Mar 2011, 20:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009,
Posty: 306
Ja jestem wlasnie po regulacji zbieznosci. Efekt: kierownica lekko w lewo, sciaganie auta w czasie jazdy na wprost. Chyba trzeba bedzie poprawiac. :twisted:

_________________
Był/jest: GP 1.4 8v, Panda 1.1, tipo HB T-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457459 Wysłany: 29 Mar 2011, 16:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Pamiętajcie że tył też się reguluje :).

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457461 Wysłany: 29 Mar 2011, 16:38; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Adas napisał(a):
Pamiętajcie że tył też się reguluje :).


Ale raczej nie w Punto :roll: Z tego co wiem to nie ma możliwości regulacji tylnej zbieżności.

[ Dodano: 29 Mar 2011 16:38 ]
Ja tył mam po za normą niestety :?

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457472 Wysłany: 29 Mar 2011, 17:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Adas.. się nie pomylił. Geometria Tyłu jest regulowana w MK2, i co się okazuje sporo można :). Też się kłóciłem w ASO, ale jak wiecie, tam najgorsi mechanicy robią, czyli panie w książce pisze, że nie można:).

[ Dodano: 29 Mar 2011 17:21 ]
Też miałem poza normą, fabrycznie dużo wychodzi skoszonych kropków :). Bo ja wyżej pisałem ,jest to do regulacji hehe :). Sam wytłumaczyłem, w zakładzie, i chłop się śmiał, że faktycznie, można sporo nabroić :). :mrgreen:

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457476 Wysłany: 29 Mar 2011, 17:25; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Adas napisał(a):
Adas.. się nie pomylił. Geometria Tyłu jest regulowana w MK2, i co się okazuje sporo można


Zwracam honor jeśli się da :wink:

A mi wmawiali że to nie możliwe :E Jak się reguluje tył??

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457487 Wysłany: 29 Mar 2011, 18:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Wpadłem na to jak robiłem tylną belkę, jak wymieniałem tuleje w belce. Belka, a raczej jej mocowania - po obu stronach takie uszka przykręcane są do podwozia, na 3 śruby. Te "płozy" w maja duże otwory, większe niż średnica gwintu śruby i to o dość dużo, na tyle, że można przesunac belkę przód tył o ponad 1 cm ( przydatne jak komuś obcierają koła pod onbciążaniem - pewnie mało na to wpadło ;d,.wystarczy przesunąć belkę do przodu, daje nam to też podwyższenie kropka o około 1,5 cm.

Dodatkowo można dużo ją przesuwać na boki, czyli tak jak mają autobusy przegubowe, dlatego też często nas ściąga w prawo w lewo, nawet gdy niby przód jest ustawiony ok, ale co z tyłem..co jeśli tylne koła są zamiast tak =, to są obrócone o pewien kąt, jak są skręcone w prawo to musimy tyle samo dać kołami przednimi tyle, że w drugą stronę. Dodatkowo oprócz ściągnia, szybciej idą nam opony, bądź też, nie równo się w wycierają. Znalazłem bdb warszat, szef tego zakładu zna się bdb..zadzwoniłem do niego przez telefon powiedziałem, mu o co chodzi, a on od razu skumał o co mi chodzi.. także, pojechałem do nich na Pełną geomterię. To co ujrzałem gdy podłączyli kropka do przyrządu to była tragedia, i przód i tył, tył był tragiczny, ale to było w przypadku mojego kropka widoczne gołym okiem. Przód wyregulowali, i zaczeli tył, powiedziałem by poluzował śruby, no i przyrząd ciągle podłączony, wystarczyło lekko pyknać i zaraz tył miałem usatwiony na 0.00. Czyli ideał :).
Zapłaciłem 150zł, w tej cenie była wymiana drążka kierowniczego ( nie końcówki tylko drążka ), bo wykryli przed regulacją luz.. (profesjonalizm..) pojechałem kupiłem częśc, wróciłem wymienili, dali nawet swoją harmonijkę gumową tą z drążka na maglownicę, i ustawili. Później zeskanuję, wynik z przed i po...zabiegu :mrgreen:

[ Dodano: 29 Mar 2011 18:27 ]
p.s. chyba zrobię z tego manual :E. Patent pending :)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO