Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
ITB - budowa/pytania/relacja http://fiatpunto.com.pl/topic38863-50.html |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:04 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Nakrętka przepustnica postanowiła zwiedzić silnik od środka... efekt to dwa skrzywione zawory, wyłamane prowadnice, wybite gniazda popychaczy, potrzaskany tłok i cylinder - to na razie, bo dołu jeszcze nie rozbierałem. Stało się to podczas strojenia, ale raczej nie doszukiwałbym się związku . Nowina smutna, ale jak to mówią... umarł król, nie żyje król - szczegóły niedługo... |
Autor: | Angry_Us3r [ 30 Lis 2013, 21:40 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T? |
Autor: | Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:44 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Angry_Us3r napisał(a): Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T? A co znaczy "wreszcie"? Że źle w sensie...? A poważnie, to źle szukasz - patrzaj na nowsze kropki - one prawde Ci powiedzą... |
Autor: | Piechuxt [ 30 Lis 2013, 21:51 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było [ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ] Lekkie duże zawory FTW :3 |
Autor: | Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:56 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Piechuxt napisał(a): Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było [ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ] Lekkie duże zawory FTW :3 A to na pewno do tego tematu było? |
Autor: | Piechuxt [ 30 Lis 2013, 22:02 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Pawelec90 napisał(a): patrzaj na nowsze kropki Tak jakoś jedyna logiczna droga silnikowa z nowszych kropek |
Autor: | Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 22:08 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
A nie słyszałem, żeby T-Jet miał zmienne fazy rozrządu... ale jeśli ma, to bardzo fajnie |
Autor: | Piechuxt [ 30 Lis 2013, 22:10 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Ah, Pan porzuca N/A |
Autor: | Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 22:16 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
No tak chyba wyjdzie jakoś... moim zdaniem to aktualnie jedna z najciekawszych propozycji w relacji koszt / efekt. Silniki są miarę młode, więc duża szansa na trafienie egzemplarza, który nie będzie wymagał generalnego remontu. Na razie jestem na etapie zbierania informacji i dopinania budżetu, więc droga jeszcze daleka, ale wstępne rokowania są dość obiecujące... |
Autor: | KubaKuba [ 28 Paź 2014, 22:15 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa Szkoda, że niedokończone |
Autor: | Pawelec90 [ 01 Lis 2014, 22:27 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
KubaKuba napisał(a): Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa Szkoda, że niedokończone Tak całkiem odwołana robota nie jest, bardziej odłożona . Stwierdziłem, że zostawie sobie części i spróbuję włożyć itb do t-jeta, ale to dalekie plany - na razie budżet musi ogarnąć silnik, napęd no i później w pierwszej kolejności zawieszenie. |
Autor: | dzikidaniel [ 02 Lis 2014, 16:02 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
ITB do Tjeta? A jaki to ma mieć sens? |
Autor: | mikey_one [ 07 Mar 2015, 10:22 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
A choćby taki jak w Skyline GTR - RB26DETT miały ITB... |
Autor: | dzikidaniel [ 07 Mar 2015, 14:34 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
A wiesz jaki miało to sens czy tylko piszesz że miało? |
Autor: | mikey_one [ 07 Mar 2015, 18:07 ] |
Temat postu: | Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
To jak pytać po co powstał GTR... To jest dopiero bez sensu Jak pewnie wiesz, ITB jest m.in. po to, aby skrócić czas reakcji silnika na otwarcie przepustnicy... Zresztą nie tylko po to... Generalnie ma to sens do auta do zabawy/sportu, a takie auto autor tego wątku usiłuje zbudować. Zresztą jak już pokazał - jest to dla niego osiągalne. EOT: Czekam na kolejną odsłonę |
Strona 3 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |