tylne zaciski byly montowane w np. tipo z abs, uno 1.4T,punto gt
przednie w np. uno T, punto gt i bodajze w siena albo palio(wenytylowane)
ceny
zaciski dopadlem np. na forum uno turbo, trzeba poszukac i wiekszych problemow nie ma
cena zalezy jak lezy ja kupilem za 100zl kpl ale szroty straszne do tego nowe zestawy napracze tyl ok 50zl przod ok 40zl jescze cztery butle odrdzewiacza z kwasem siarkowym
20zl
z linkami rencznego nie ma co kombinowac bo od gt w fiacie to ok 80zl za kpl
i pasuja jak ulal
jesli chodzi o przod to poprostu tarcze wkladasz plus zaciski i gra(trzeba pamietac o srobach ktore mocuja zaciski) w fiacie cena chora
a jak
poszukasz to za cztery ok 12zl
flansze za posrednictwem ktorych zamontyjemy zaciski to ok 40zl za sztuke (dwie trzeba)
do tego oslony to jakies ok 30zl razy 2
ze starych oslon trzeba wyciac podkladki na piaste co by tarcza odpowiednio z zaciskiem sie zgrala (nie mam zdjec ale sr wew pasoje a sr zew to min 5mm od wew do 10mm)chyba ze komus kontowka zejdzie
potrzebne beda wezyki elastyczne i tu omijam aso fiat i do sklep mot. po ok 12zl za sztuke(dwie) plus redukcje po ok 2zl(dwie)
o wezykach miedzianych to nie pisze bo to jasne
tarcze tyl pasuja oczywiscie z przodu od np cc900-punto1.2
ja kupilem wszystkie optimala(jestem zadowolony)
przod za dwie ok 160zl plus klocki ferodo primier za kpl ok 70zl
tyl za dwie ok 80zl plus klocki ferodo ok 80zl
korektory sily hamowania zostawilem jak byly i jest ok(i tak nie dzialaly)
dodam jeszcze ze na org hamplach nawet jak zamontowalem podzespoly ferofo i brembo to nie bylo to co teraz
mozna je karac na oponach np 195/50 i po hamowaniu z np 140km do zera sa gotowe do dalszej jazdy
nie ma efektu sanek jak to mialo miejsce na org
pzd
jesli chodzi o fotki to na poczte moge wyslac bo mam kilka a sa w bardzo dobrej jakoscia i nie zmieszcza sie w poscie