Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

ITB - budowa/pytania/relacja
http://fiatpunto.com.pl/topic38863-50.html
Strona 3 z 3

Autor:  Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:04 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Nakrętka przepustnica postanowiła zwiedzić silnik od środka... efekt to dwa skrzywione zawory, wyłamane prowadnice, wybite gniazda popychaczy, potrzaskany tłok i cylinder - to na razie, bo dołu jeszcze nie rozbierałem. Stało się to podczas strojenia, ale raczej nie doszukiwałbym się związku ;).

Nowina smutna, ale jak to mówią... umarł król, nie żyje król - szczegóły niedługo... :mrgreen:

Autor:  Angry_Us3r [ 30 Lis 2013, 21:40 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T? :E

Autor:  Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:44 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Angry_Us3r napisał(a):
Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T? :E


A co znaczy "wreszcie"? Że źle w sensie...? :E A poważnie, to źle szukasz - patrzaj na nowsze kropki - one prawde Ci powiedzą... :mrgreen:

Autor:  Piechuxt [ 30 Lis 2013, 21:51 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było :E

[ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ]

Lekkie duże zawory FTW :3

Autor:  Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 21:56 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Piechuxt napisał(a):
Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było :E

[ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ]

Lekkie duże zawory FTW :3


A to na pewno do tego tematu było? :mrgreen:

Autor:  Piechuxt [ 30 Lis 2013, 22:02 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Pawelec90 napisał(a):
patrzaj na nowsze kropki

Tak jakoś jedyna logiczna droga silnikowa z nowszych kropek :E

Autor:  Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 22:08 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

A nie słyszałem, żeby T-Jet miał zmienne fazy rozrządu... :E ale jeśli ma, to bardzo fajnie :mrgreen:

Autor:  Piechuxt [ 30 Lis 2013, 22:10 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Ah, Pan porzuca N/A :P

Autor:  Pawelec90 [ 30 Lis 2013, 22:16 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

No tak chyba wyjdzie jakoś... moim zdaniem to aktualnie jedna z najciekawszych propozycji w relacji koszt / efekt. Silniki są miarę młode, więc duża szansa na trafienie egzemplarza, który nie będzie wymagał generalnego remontu. Na razie jestem na etapie zbierania informacji i dopinania budżetu, więc droga jeszcze daleka, ale wstępne rokowania są dość obiecujące... :mrgreen:

Autor:  KubaKuba [ 28 Paź 2014, 22:15 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa :D Szkoda, że niedokończone

Autor:  Pawelec90 [ 01 Lis 2014, 22:27 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

KubaKuba napisał(a):
Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa :D Szkoda, że niedokończone


Tak całkiem odwołana robota nie jest, bardziej odłożona ;). Stwierdziłem, że zostawie sobie części i spróbuję włożyć itb do t-jeta, ale to dalekie plany - na razie budżet musi ogarnąć silnik, napęd no i później w pierwszej kolejności zawieszenie.

Autor:  dzikidaniel [ 02 Lis 2014, 16:02 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

ITB do Tjeta? A jaki to ma mieć sens?

Autor:  mikey_one [ 07 Mar 2015, 10:22 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

A choćby taki jak w Skyline GTR - RB26DETT miały ITB...

Autor:  dzikidaniel [ 07 Mar 2015, 14:34 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

A wiesz jaki miało to sens czy tylko piszesz że miało?

Autor:  mikey_one [ 07 Mar 2015, 18:07 ]
Temat postu:  Re: ITB - budowa/pytania/relacja

To jak pytać po co powstał GTR... To jest dopiero bez sensu ;)

Jak pewnie wiesz, ITB jest m.in. po to, aby skrócić czas reakcji silnika na otwarcie przepustnicy... Zresztą nie tylko po to...

Generalnie ma to sens do auta do zabawy/sportu, a takie auto autor tego wątku usiłuje zbudować. Zresztą jak już pokazał - jest to dla niego osiągalne.

EOT:

Czekam na kolejną odsłonę

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/