Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Prawidłowy montaż stozka!
http://fiatpunto.com.pl/topic7306-25.html
Strona 2 z 2

Autor:  STax [ 28 Kwi 2011, 08:15 ]
Temat postu: 

Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr :lol:

Rosso napisał(a):
Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic

To ty się czegoś spodziewałeś? :shock:

Autor:  xONx [ 28 Kwi 2011, 08:33 ]
Temat postu: 

pawel_p1 napisał(a):
kilka firm tuningowych badało silniki FIRE na róznych dolotach i co sie okazało????... ze najlepszy i najbardziej wydatny jest seryjny dolot!!!!!!!


chętnie bym poczytał sobie te testy

P.S. Nie używaj tylu wykrzykników i znaków zapytania.

[ Dodano: 28 Kwi 2011 07:33 ]
ZAKRZA napisał(a):

na tej stronie zaciekawiły mnie dwa zdjęcia:

Image

i

Image

I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki. Bez względu co to daje czy odbiera, mnie to interesuje.

Autor:  STax [ 28 Kwi 2011, 08:50 ]
Temat postu: 

xONx napisał(a):
I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki

Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info?
Bo zdjęcia to na pewno ma ipIV jak u siebie stożek montował.

xONx napisał(a):
chętnie bym poczytał sobie te testy

Chyba nie tyle testy, co wykresy z hamowni.

+ polecam lekturę
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4691dec286db0111.jpg

Autor:  xONx [ 28 Kwi 2011, 09:39 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
xONx napisał(a):
I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki

Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info?

Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika.

Autor:  Rosso [ 29 Kwi 2011, 21:08 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr :lol:

Rosso napisał(a):
Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic

To ty się czegoś spodziewałeś? :shock:


w seryjnym filtrze miałem istny ogród zoologiczny :D muchy, jedna pszczółka, jakieś inne robactwo i kilo kurzu... a spodziewałem się, że nagle wyrośnie mi wał napędowy i wielgaśny szpojlaar :lol: niestety. ale też jest fajnie :] TWOMG TWOMG! tiiit tiiit!

Autor:  dzikidaniel [ 29 Kwi 2011, 21:27 ]
Temat postu: 

xONx napisał(a):
STax napisał(a):
xONx napisał(a):
I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki

Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info?

Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika.

To szykuj worek siana. ITB to więcej powietrza, szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu, przy dobrym strojeniu może dać wiele.

Autor:  boarder [ 18 Maj 2011, 15:32 ]
Temat postu: 

założyłem redukcje dolotu z sc 900 i założyłem stożek.

i pytanie mam do was takie:
Co zrobić z tymi dwoma rurkami.?
1- od jakiegoś podciśnienia
2- od pokrywy głowicy
Image

Autor:  rzel [ 18 Maj 2011, 16:01 ]
Temat postu: 

boarder napisał(a):
Co zrobić z tymi dwoma rurkami.?
1- od jakiegoś podciśnienia
2- od pokrywy głowicy


1 - zaślepić
2 - założyć rurkę i włożyć końcówkę do jakiegoś pojemniczka (będzie pluło olejem)

Autor:  STax [ 18 Maj 2011, 16:04 ]
Temat postu: 

Na rurkę nr 2 są też specjalne małe filterki do kupienia.

Autor:  rzel [ 18 Maj 2011, 16:22 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
Na rurkę nr 2 są też specjalne małe filterki do kupienia.


miałem taki i wylądował na końcu węża w butelce, nawet przez ten filterek waliło olejem

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/