Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Prawidłowy montaż stozka! http://fiatpunto.com.pl/topic7306-25.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | STax [ 28 Kwi 2011, 08:15 ] |
Temat postu: | |
Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr Rosso napisał(a): Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic
To ty się czegoś spodziewałeś? |
Autor: | xONx [ 28 Kwi 2011, 08:33 ] |
Temat postu: | |
pawel_p1 napisał(a): kilka firm tuningowych badało silniki FIRE na róznych dolotach i co sie okazało????... ze najlepszy i najbardziej wydatny jest seryjny dolot!!!!!!! chętnie bym poczytał sobie te testy P.S. Nie używaj tylu wykrzykników i znaków zapytania. [ Dodano: 28 Kwi 2011 07:33 ] ZAKRZA napisał(a):
na tej stronie zaciekawiły mnie dwa zdjęcia: i I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki. Bez względu co to daje czy odbiera, mnie to interesuje. |
Autor: | STax [ 28 Kwi 2011, 08:50 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info? Bo zdjęcia to na pewno ma ipIV jak u siebie stożek montował. xONx napisał(a): chętnie bym poczytał sobie te testy
Chyba nie tyle testy, co wykresy z hamowni. + polecam lekturę http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4691dec286db0111.jpg |
Autor: | xONx [ 28 Kwi 2011, 09:39 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info? Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika. |
Autor: | Rosso [ 29 Kwi 2011, 21:08 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr
Rosso napisał(a): Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic To ty się czegoś spodziewałeś? w seryjnym filtrze miałem istny ogród zoologiczny muchy, jedna pszczółka, jakieś inne robactwo i kilo kurzu... a spodziewałem się, że nagle wyrośnie mi wał napędowy i wielgaśny szpojlaar niestety. ale też jest fajnie :] TWOMG TWOMG! tiiit tiiit! |
Autor: | dzikidaniel [ 29 Kwi 2011, 21:27 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): STax napisał(a): xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info? Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika. To szykuj worek siana. ITB to więcej powietrza, szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu, przy dobrym strojeniu może dać wiele. |
Autor: | rzel [ 18 Maj 2011, 16:01 ] |
Temat postu: | |
boarder napisał(a): Co zrobić z tymi dwoma rurkami.?
1- od jakiegoś podciśnienia 2- od pokrywy głowicy 1 - zaślepić 2 - założyć rurkę i włożyć końcówkę do jakiegoś pojemniczka (będzie pluło olejem) |
Autor: | STax [ 18 Maj 2011, 16:04 ] |
Temat postu: | |
Na rurkę nr 2 są też specjalne małe filterki do kupienia. |
Autor: | rzel [ 18 Maj 2011, 16:22 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): Na rurkę nr 2 są też specjalne małe filterki do kupienia.
miałem taki i wylądował na końcu węża w butelce, nawet przez ten filterek waliło olejem |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |