Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm http://fiatpunto.com.pl/topic18682.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Moss [ 26 Paź 2009, 22:00 ] |
Temat postu: | Sprężyny obniżające 60/40 czy 40/35mm |
Co proponujecie? Chce je zastosować do seryjnych amortyzatorów. Macie może zdjęcia jak Kropka wygląda z takimi sprężynami? |
Autor: | wałek [ 26 Paź 2009, 22:15 ] |
Temat postu: | |
1 lepsze ale nie wiem czy seryjne amorki strzymają przód tzn -60 mm 2 zestaw - motorówka |
Autor: | Moss [ 26 Paź 2009, 22:19 ] |
Temat postu: | |
No właśnie o to się obawiam, a druga sprawa, to to, że u mnie koła wystają i nie wiem, czy przy takim obniżeniu nie będzie z przycieraniem tragicznie... |
Autor: | greg505 [ 26 Paź 2009, 22:32 ] |
Temat postu: | |
jakie masz u siebie ET i rozmiar? |
Autor: | Moss [ 26 Paź 2009, 22:35 ] |
Temat postu: | |
8 cali ET15 |
Autor: | Des [ 27 Paź 2009, 00:54 ] |
Temat postu: | |
60/40 dośc szybko zabiją amory. Bierz 40/35. Ja tak mam u siebie i jest w porządku, da się normalnie korzystać z auta, a lepiej się trzyma drogi. |
Autor: | greg505 [ 27 Paź 2009, 08:20 ] |
Temat postu: | |
Moss napisał(a): 8 cali ET15
przy duzej glebie moze byc problem chyba ze zalozysz jeszcze twardsze amorki |
Autor: | Moss [ 27 Paź 2009, 14:06 ] |
Temat postu: | |
No właśnie o to się boję, że amorki padną i że będzie obcierać. Chociaż wygląd kusi |
Autor: | xONx [ 27 Paź 2009, 15:11 ] |
Temat postu: | |
chyba że kupisz sportowe amorki np takie: http://www.mapet-tuning.com/sklep/produ ... cts_id=914 Cytuj: Optymalne zestrojenie pozwoliło osiągnąć kompromis pomiędzy usztywnieniem, a komfortem jazdy. Dzięki skróconemu skokowi pracy amortyzatory przystosowane są do współpracy ze sprężynami obniżającymi (nawet do 80mm!)
i przy tych amortyzatorach możesz opuścić samochód o te 60 mm P.S. Co do sklepu, firmy i amortyzatorów to tylko przykład znaleziony na szybko |
Autor: | Hubi [ 27 Paź 2009, 15:52 ] |
Temat postu: | |
mój ma 40/30 i jest ok na seryjnych polecam |
Autor: | fajgi [ 27 Paź 2009, 19:21 ] |
Temat postu: | |
ja mam 50 mm tył i 58 mm przód i wszystkie amorki seryjne padło w 3 miesiące po kolei co tydzień padał jeden hehe |
Autor: | Dela [ 27 Paź 2009, 19:51 ] |
Temat postu: | |
fajnie kolego że założyłeś ten temat, bo sam się powoli przymierzam do zmiany amorków zastanawiałem się nad tymi samymi opcjami i teraz już wiem żeby sobie wziąć 40/35 |
Autor: | Driver_ [ 27 Paź 2009, 21:01 ] |
Temat postu: | |
ja mam AP u siebie 40/40 i jest git ,amory seria od nowosci a na glebie jeżdże już ponad rok i wszystko ok |
Autor: | Moss [ 27 Paź 2009, 21:08 ] |
Temat postu: | |
Wrzućcie chłopaki jakieś foto na swoich sprężynkach. Będzie temat ułatwiający podjęcie wyboru |
Autor: | Driver_ [ 27 Paź 2009, 21:18 ] |
Temat postu: | |
moje wygląda tak |
Autor: | marcin186 [ 27 Paź 2009, 21:25 ] |
Temat postu: | |
30/15 Ale przód mógł by być trochę niżej o jakiś centymetr |
Autor: | Driver_ [ 27 Paź 2009, 21:28 ] |
Temat postu: | |
uuu coś motorówka sie z tego Twojego autka zrobiła... |
Autor: | marcin186 [ 27 Paź 2009, 21:34 ] |
Temat postu: | |
Driver_ chyba nie, tył jest na pewno wyżej od przodu. N tej fotce jakoś tak wyszedł |
Autor: | lakikwap [ 27 Paź 2009, 21:34 ] |
Temat postu: | |
marcin186 a z kąd masz takie springi? z tego co widziałem w ofertach to takie springi są wyłącznie do hgt 1.8 iiii może ty też masz takie a że silnik lżejszy niż 1.8 to nie siadł tak jak powinien |
Autor: | Driver_ [ 27 Paź 2009, 21:38 ] |
Temat postu: | |
wątpie żebyś miał taki krzywy obiektyw... bo wg mnie zdecydowanie przód jest wyżej |
Autor: | marcin186 [ 27 Paź 2009, 21:43 ] |
Temat postu: | |
Zmieniłem fotkę, teraz jest trochę inaczej A sprężyny na pewno są od 1,2-a sprzedający wymontował ze sprowadzonego auta [ Dodano: 27 Paź 2009 20:43 ] No i miarka nie kłamie bo mierzyłem |
Autor: | Driver_ [ 27 Paź 2009, 21:44 ] |
Temat postu: | |
to gołym okiem widać nie trzeba mierzyć zobacz sobie jaką masz szparę miedzy krawędzią błotnika z tyłu a z przodu jest przynajmiej 2 X taka |
Autor: | marcin186 [ 27 Paź 2009, 21:47 ] |
Temat postu: | |
Ja się tam kłócić nie będę |
Autor: | ipIV [ 27 Paź 2009, 23:00 ] |
Temat postu: | |
Tyłki 5d siedzą niżej od tyłków 3d. Każde 5d to motorówa Ja jakbym cofnął czas to bym dał sportowe amorki i -60/-30 wtedy może by to wyglądało Lub -35/0 |
Autor: | lakikwap [ 27 Paź 2009, 23:06 ] |
Temat postu: | |
ipIV napisał(a): Tyłki 5d siedzą niżej od tyłków 3d. Każde 5d to motorówa
oj właśnie odwrotnie jak widze 5d to jakoś równo siedzą, ale każde 3d to motorówa |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |