Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
P II 1,2 8v wersja GT by 4toku http://fiatpunto.com.pl/topic20228.html |
Strona 1 z 3 |
Autor: | DeviLL [ 17 Sty 2010, 19:43 ] |
Temat postu: | |
Ciekawe jak bylo w serii ,ale zazwyczaj bywa te 62-63km i 102-105nm , tak wiec przyrost fajny ~10% to juz sporo , pewnie czuc ze inaczej jedzie |
Autor: | xONx [ 17 Sty 2010, 19:52 ] |
Temat postu: | |
4toku a zdradzisz ile kosztowała Cię obróbka głowicy Gdzie ją robiłeś Jak długo trwała No i jak wrażenia z jazdy |
Autor: | 4toku [ 17 Sty 2010, 19:53 ] |
Temat postu: | |
DeviLL napisał(a): Ciekawe jak bylo w serii ,ale zazwyczaj bywa te 62-63km i 102-105nm , tak wiec przyrost fajny ~10% to juz sporo , pewnie czuc ze inaczej jedzie
Nie wiem ile było w serii przed przeróbką ale czuć różnice. Przedtem autko jechało ledwo 140-145 teraz 160 bez problemu. Pasek rozrządu nie był przestawiony - sprawdzałem. |
Autor: | DeviLL [ 17 Sty 2010, 20:02 ] |
Temat postu: | |
Ja pamietam jak mialem taki silniczek to na trasie max dawalem rade 180 poleciec na 195/50/15 , magnetyzerze (to byly dawne czasy hehe) + tlumiczku ultera , przed tymi zmianami wiecej jak 160-170 nie dawalo rady , chociaz zeby sie rozpedzic do 150 to trzebabylo sporego odcinka. Glowice sam robiles ? Ciekawe jak koszta , bo firmy biora za takie cos ~1200zl |
Autor: | 4toku [ 17 Sty 2010, 20:20 ] |
Temat postu: | |
planowanie i obróbka gniazd - 250 zł uszczelka pod głowice Victor Reinz ,uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz na wałek rozrządu , oring od strony cewek,uszczelka pod kolektor wydechowy ok 150 zł. reszta home made około 3-4 dni dłubania szlifierka wysokobrotowa z wałkiem giętkim plus frezy różne końcówki z papierem ściernym, filc do polerowanie itp. Wymianę UPG robiłem sam w garażu także wyszło mnie to ok. 400 zł plus mój czas . W planach wałek 866 i kolektor 4-2-1 z Punto I 75. |
Autor: | DeviLL [ 17 Sty 2010, 20:37 ] |
Temat postu: | |
Jak na przyrost to 400zl dobra kasa , z walkiem i kolektorem moze bys dobil do 80km i 120nm Tylko czekac na zmiany i nastepny pomiar mocy |
Autor: | greg505 [ 17 Sty 2010, 20:37 ] |
Temat postu: | |
szkoda ze nie byl hamowany przed zmianami, ale i tak ciekawie |
Autor: | xONx [ 17 Sty 2010, 20:38 ] |
Temat postu: | |
4toku napisał(a): planowanie i obróbka gniazd - 250 zł
uszczelka pod głowice Victor Reinz ,uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz na wałek rozrządu , oring od strony cewek,uszczelka pod kolektor wydechowy ok 150 zł. reszta home made około 3-4 dni dłubania szlifierka wysokobrotowa z wałkiem giętkim plus frezy różne końcówki z papierem ściernym, filc do polerowanie itp. Wymianę UPG robiłem sam w garażu także wyszło mnie to ok. 400 zł plus mój czas . W planach wałek 866 i kolektor 4-2-1 z Punto I 75. to tego chiptuning i hamownia, albo po tym sama hamownia bez chip -a |
Autor: | 4toku [ 17 Sty 2010, 21:07 ] |
Temat postu: | |
DeviLL napisał(a): Jak na przyrost to 400zl dobra kasa , z walkiem i kolektorem moze bys dobil do 80km i 120nm Tylko czekac na zmiany i nastepny pomiar mocy
Sam jestem ciekaw ile te wszystkie mody dadzą. I czy kropek będzie się nadawał do normalnej codziennej jazdy czy tylko na rajdy |
Autor: | Melon [ 17 Sty 2010, 22:11 ] |
Temat postu: | |
Ja na Twoim miejscu zastanowił bym się nad wałkiem sportowym, tzn nie 866 tylko typowo do tego silnika jakiś wałek np. Świątek plus do tego 4-2-1 bez kata z samym końcowym wydechem i ssący z 75'ki |
Autor: | Wacek [ 17 Sty 2010, 23:29 ] |
Temat postu: | |
na pweno niska temperatura zrobila swoje |
Autor: | DeviLL [ 19 Sty 2010, 16:16 ] |
Temat postu: | |
Walek z 1.2 75km ma czasy 228/228 , p2 60km 214/214 (1 sonda lambda jest z tego co pamietam) , tak wiec sama roznica otwarc da juz sporo , mysle ze w wyzszych partiach obrotow roznica do serii moze byc nawet do 20% (nie mowie o max-ach) , teraz czekac tylko na montaz i moze hamownie , chyba da sie smigac bez dostrojenia na tym walku |
Autor: | 4toku [ 19 Sty 2010, 16:17 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): ciekaw jestem mocy i momentu obrotowego
[ Dodano: 19 Sty 2010 15:09 ] 4toku w Kropku masz jedną czy dwie sondy lambda Mam dwie sondy. A czemu pytasz ? Co do mocy i momentu sprawdzę po założeniu. Tylko hamownia powie ci prawdę odczucia są złudne. |
Autor: | xONx [ 19 Sty 2010, 16:21 ] |
Temat postu: | |
4toku napisał(a): xONx napisał(a): ciekaw jestem mocy i momentu obrotowego [ Dodano: 19 Sty 2010 15:09 ] 4toku w Kropku masz jedną czy dwie sondy lambda Mam dwie sondy. A czemu pytasz ? Co do mocy i momentu sprawdzę po założeniu. Tylko hamownia powie ci prawdę odczucia są złudne. w razie czego wrzuć wykresik a co do sond, to jeżeli masz dwie i wywalisz kata, to będzie trzeba "czarować" z sondą która jest za katem, mechanicy mają na to jakiś sposób |
Autor: | greg505 [ 19 Sty 2010, 19:22 ] |
Temat postu: | |
4toku napisał(a):
te wytarcia na 'starym' walku to cos powaznego? |
Autor: | 4toku [ 19 Sty 2010, 20:06 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: te wytarcia na 'starym' walku to cos powaznego?
Jest trochę zużyty. Mam dwa jeden w kropce drugi leżał na półce więc go użyłem do porównania. |
Autor: | Dejson [ 19 Sty 2010, 20:18 ] |
Temat postu: | |
Bardzo ciekawie sie zapowiada Masz jeszcze jakies zmiany mechaniczne w planach ? |
Autor: | 4toku [ 19 Sty 2010, 20:35 ] |
Temat postu: | |
Dejson napisał(a): Bardzo ciekawie sie zapowiada Masz jeszcze jakies zmiany mechaniczne w planach ?
Tak jak pisałem wcześniej 866 i wydech 4-2-1. Liczę na 75-80 KM. |
Autor: | Dejson [ 19 Sty 2010, 20:38 ] |
Temat postu: | |
4toku napisał(a): Tak jak pisałem wcześniej 866 i wydech 4-2-1.
Liczę na 75-80 KM. Very Happy tak to wiem. Ale chodzi mi oprócz tego czy chodzi Ci coś po głowie |
Autor: | 4toku [ 19 Sty 2010, 20:43 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: tak to wiem. Ale chodzi mi oprócz tego czy chodzi Ci coś po głowie Smile
Może remap kompa ale to jest mało opłacalne dostać parę koników za ponad 1000 zł. |
Autor: | ipIV [ 19 Sty 2010, 20:49 ] |
Temat postu: | |
4toku napisał(a): Co do mocy i momentu sprawdzę po założeniu.
bedzie wibratorek na jałowym bez regulowanego koła na silniku 100% seria: minus sekunda do setki. [ Dodano: 19 Sty 2010 19:49 ] na wiosnę hamuję swojego jak zasadzę 4-2-1. 866+dolot+ssący z 75+4-2-1. Głowica dziewicza, nie ruszam do momentu kiedy upg nie zdechnie. przy -20 setke robi przy dolocie w 11,5s ale jak jest ciepło to wraca do normy - do 12 na zimówkach, 13 na alu |
Autor: | 4toku [ 19 Sty 2010, 20:57 ] |
Temat postu: | |
ipIV napisał(a): bedzie wibratorek na jałowym bez regulowanego koła Smile
Zdaję sobie z tego sprawę. Może da się z tym żyć Zawsze można zamienić na "stary" wałek. A w P I 75 też tak telepie na jałowym ? |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |