|
Obecny czas: 26 Kwi 2024, 21:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
golobek |
#139417 Wysłany:
28 Cze 2008, 14:26; Temat postu: Nio i skończone i przetestowane ..:: F O T K I ::.. |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
Nowe mody w kropku i silniku 1.2 8v 60 kucy
No i gazownia wyleciała
A to lista prac i zmian:
zrobiona głowica:
planowanie, nowe uszczelniacze itp, szlifowana na 3 katy
kolektor ssący od 75tki, czyszczony, polerowany
dolot węglarskiego
uszczelka pod glowice geotze
sruby geotze do glowicy
uszczelniacze zaworowe erling 8 szt
uszczelka pod dekiel zaworow erling
zimeting na walek rozrzadu erling
oring na uchwyt od cewek zaslepiajacy otwor od prawej strony wałka rozrzadu
pasek rozrzadu do 1,2 mpi gejts
uszczekki pod kol wydechowy 2 szy
uszczelka metalowo plastikowa pod kol ssacy
uszczelka na przepustnice gumowa duza pomiedzy kol, a dolot
komplet uszczelek papierowych pod przepustnice kol ssacego 1,2 mpi 75
place u szlifierza
planowanie
zawory
regulacja zaworów z plytkami
do tego jest wolny wydech z kolektorem 4-2-1 i wałek 866
no i muszę przyznać że po tych zabiegach auto zbiera sie o niebo epiej
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#139468 Wysłany:
28 Cze 2008, 17:25; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Co do ssącego..... P&P? + przełożenie wtrysków, czujników itp? czy coś jeszcze kombinować trzeba było
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#139485 Wysłany:
28 Cze 2008, 18:08; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
golobek |
#139499 Wysłany:
28 Cze 2008, 18:44; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
jezeli chodzi o ssacy trza bylo kanaly spasowac ale nie bylo duzo roboty no i TPS zaadaptowac.
Na hamownie podjade jak go wkoncu zawirusuje
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#139505 Wysłany:
28 Cze 2008, 19:09; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
golobek napisał(a): TPS Znaczy sie czujnik położenia przepustnicy? [ Dodano: 28 Cze 2008 19:04 ]golobek napisał(a): Na hamownie podjade jak go wkoncu zawirusuje
Robi to ktoś? Bo "zawirusować" kompa z mk2 ponoć nie jest łatwo.... [ Dodano: 28 Cze 2008 19:09 ]Ja tam chyba dam sobie spokój ze ssącym... Da się dolot, 4w2w1 i tyle w n/a
Następne dłubanie to będzie T
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
golobek |
#139512 Wysłany:
28 Cze 2008, 19:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
nio ale pod świstaka musisz miec inny komp a to strasznie ciezko zmienic w tym aucie .
wirusa robi firma w warszawie i czekam na oficjalna decyzje ile i kiedy mozna startowac, narazie jest w fazie testow
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#139516 Wysłany:
28 Cze 2008, 19:36; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
golobek napisał(a): nio ale pod świstaka musisz miec inny komp a to strasznie ciezko zmienic w tym aucie .
o świni myślę...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
golobek |
#139519 Wysłany:
28 Cze 2008, 19:39; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
nio chyba ze masz duzo papierków to co innego, ja nazazie wirus a potem ostrzejszy walek i napewno na jesien skrzynia 6 speed
|
|
Góra |
|
|
GND |
#139597 Wysłany:
28 Cze 2008, 23:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 10 Paź 2007, Posty: 1541
|
no nie powiem łądnie łądnie, czekam na wynik z hamowni
_________________ FIAT PUNTO II 1.2 8V topic6507.html
|
|
Góra |
|
|
Wacek |
#139752 Wysłany:
29 Cze 2008, 14:37; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Kwi 2008, Posty: 40
|
mam pytanie, kupiles sam kolektor ssacy z przepustnica z 75, bez listwy i wstryskiwaczy? Listwa i wstryski pasuja z 1,2 60 ? Chcialbym to wiedziec zanim kupie
|
|
Góra |
|
|
golobek |
#139896 Wysłany:
29 Cze 2008, 20:52; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
listra i wtryski zostaly seryjne
|
|
Góra |
|
|
Lupus |
#139897 Wysłany:
29 Cze 2008, 20:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
golobek napisał(a): listra i wtryski zostaly seryjne
Napisz mi ile dałeś za uszczelke pod głowice i pod dekiel zaworów.
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
|
golobek |
#145445 Wysłany:
15 Lip 2008, 12:19; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Złotów Rejestracja: 22 Sty 2008, Posty: 23
|
pod delke 22 zł erling
pod glowice cos kolo 100 zł geotze
dokladnie nie wiem bo wszystko kupowal kolega co to robil i co ma znizki w czesciach
ale tak szczeze to pod dekle lezy jeszcze w garazu bo zaloze ja jak bede zmianial dekiel na polerowany od oscara bo ten sam polerowalem i wole ten od oscara z cento
pozdro
|
|
Góra |
|
|
maxx_krk |
#145727 Wysłany:
16 Lip 2008, 09:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sty 2008, Posty: 503
|
jakie koszta modyfikacji?
i zawirusowania pozniej?
I jaki przyrost mocy?
HGT w anglii uszkodzone 1200 funtow
_________________ -------
Moje Punto Mk2 : http://fiatpunto.com.pl/post176091.html#176091
&
-->Grawerstwo ręczne i maszynowe/Pieczątki www.sieprawski.pl
-->GSM Telefony, Akcesoria, Sim-locki i naprawy
ZAPRASZAM !
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#145748 Wysłany:
16 Lip 2008, 11:07; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
To wszystko co ma zmodzone wydech, ssacy, głowica, wałek rozrządu da nie wiecej niż 70KM Jak sie zawirusuje, to może coś tam ze 2KM może...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#145781 Wysłany:
16 Lip 2008, 13:48; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
romson10 |
#167601 Wysłany:
10 Wrz 2008, 20:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: wwy Rejestracja: 14 Lip 2008, Posty: 106
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#167663 Wysłany:
10 Wrz 2008, 21:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
zalejcie kropa shelem v-power 99 - to daje jakiś 1KM wiecej (wg. testów z jakieś gazety moto)
nie wiem dlaczego ale nie widze najmniejszego sensu modyfikowania takiej jednostki jak 1.2 8v z naszej kropy. osobiscie nie ruszam swojego silnika bo jest b. niezawodny (odpukać) i przyzwoitym kosztem nic sie z takim silnikiem ciekawego nie zrobi a kwestia nawet tych 10KM w zamian za niezawodnosc moim zdaniem nie ma sensu.
podkreslam ze jest to tylko moja opinia, w koncu przeciez kazdy moze ze swoja kropa robic co zechce
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
STax |
#167665 Wysłany:
10 Wrz 2008, 21:35; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
buladag: z tego silnika można spokojnie te 80km wyciągnąć. A to już jest różnica... Fakt, że dużymi nakładami i kosztem trwałości ale... można
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#167681 Wysłany:
10 Wrz 2008, 21:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
nom wlasnie dlatego jak ktoś się chce bawić, to jego wola, osobiscie nic bym nie ruszał bo raz szkoa mi na to kasy a dwa wole miec niezawodny silnik o mniejszej mocy niz wyzylowana jednostke.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|