|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 15:51
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kacper0264 |
#823039 Wysłany:
07 Maj 2017, 17:57; Temat postu: 1.3multijet 90KM - końcowy tłumik, intercooler i chip |
|
|
Forumowicz |
Imię: Kacper
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2017, Posty: 2
|
Witam forumowiczów! Mam kilka pytań, chciałbym zrobić chip tuning w moim puncie moglibyście polecić jakas firmę, która zrobi to profesjonalnie i tak żeby portfel nie uszczuplił się do stanu kiedy leżał na sklepowej półce, drugie pytanko jaki intercooler wsadzić żeby go nie mulio w ciepłe dni i żeby mógł kropek dobrze oddychać i trzecie pytanko, chciałbym wywalić końcowy tłumik i zrobić przelot z końcówka od silnika 1.9 jak myślicie dobry pomysł? Ma ktoś tak ? Pozdro !
|
|
Góra |
|
|
|
|
kris84 |
#823796 Wysłany:
21 Maj 2017, 13:32; Temat postu: Re: 1.3multijet 90KM - końcowy tłumik, intercooler i chip |
|
|
Puntoświr |
Imię: Krzych
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 06 Lut 2012, Posty: 813 Pomógł: 11
|
Moje wnioski sa takie z tej zabawy: zatkany EGR muli auto o 30% a chip poprawia o 10%, dlatego zadbaj zeby silnik wrocil do fabrycznych 200Nm i 90KM wydajac ~300pln a dopiero pozniej zastanow sie czy warto isc w chip. Tak wiec w: 1 kroku wywal EGR i programowo go wylacz, w CinSoft ~300pln i od reki poczujesz roznice dopiero w: 2 kroku zastanow sie nad chipem, zrobisz 220Nm i 105KM wydajac 4 razy tyle co za egr Dedykowany Intercooler z firmy FMIC (~600pln) tez tu niewiele pomoze. Ja uwazam ze niepotrzebnie wydalem kase na chip, samo wywalenie egr dalo wiekszy skok niz pozniej 4razy wiecej kasy za chip... nieoplacalna zabawa w 1,3mJTD, co nie zmienia tez faktu ze mimo wszystko z osiagow jestem bardzo zadowolony
|
|
Góra |
|
|
kacper0264 |
#823905 Wysłany:
24 Maj 2017, 08:50; Temat postu: Re: 1.3multijet 90KM - końcowy tłumik, intercooler i chip |
|
|
Forumowicz |
Imię: Kacper
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2017, Posty: 2
|
Dzięki za odpowiedz. EGR na 100% zostanie wywalony, a o intercoolerze myślałem bardziej żeby w ciepłe dni silnik nie tracił swojej mocy i był tak samo elastyczny jak przy temperaturach od 0 do 10 stopnii. Nad chipem się zastanowię, może coś w dalszej przyszłości, turbo hybrydowe i większe wtryski, wtedy to będzie miało sens.
|
|
Góra |
|
|
kris84 |
#823935 Wysłany:
24 Maj 2017, 20:21; Temat postu: Re: 1.3multijet 90KM - końcowy tłumik, intercooler i chip |
|
|
Puntoświr |
Imię: Krzych
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 06 Lut 2012, Posty: 813 Pomógł: 11
|
kacper0264 napisał(a): ...może coś w dalszej przyszłości, turbo hybrydowe i większe wtryski, wtedy to będzie miało sens. No nie, wtedy tez nie bedzie mialo to najmniejszego sensu. Jak zachce Ci sie to robic to zmien na EVO 1,6 mJTD i wtedy znowu wywal EGR a pozniej zrob chip na 160KM i 360Nm.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|