Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Awaria - wycieraczka przednia
http://fiatpunto.com.pl/topic483-100.html
Strona 5 z 7

Autor:  greg505 [ 02 Sty 2010, 20:48 ]
Temat postu: 

pieta nie wiem gdzie i kto cie tak orżnął :|
ale tu masz nowy mechanizm z silniczkiem za 200zl
http://moto.allegro.pl/item842052898_me ... _3_fl.html

Autor:  buladag [ 02 Sty 2010, 21:00 ]
Temat postu: 

i wymiana troche mija się z celem bo nie wiem ile robisz kilometrów ale tak statystycznie za 60k km będziesz miał to samo.

swoja droga koszt robocizny to powinno byc max 20zł bo to sa dosłownie 4 śruby.

Autor:  lakikwap [ 02 Sty 2010, 21:01 ]
Temat postu: 

u pieta chyba był problem z samym przełącznikiem zespolonym. :roll:

Autor:  buladag [ 02 Sty 2010, 21:10 ]
Temat postu: 

to koszt jeszcze mniejszy niż przy silniku.

Autor:  greg505 [ 02 Sty 2010, 21:10 ]
Temat postu: 

lakikwap mozliwe, ale nawet jak by wymienil mechanizm z silniczkiem + przelacznik zespolony, to i tak 950zl to jest duuuuzo za duzo

Autor:  pieta [ 04 Sty 2010, 14:16 ]
Temat postu: 

greg505 napisał(a):
lakikwap mozliwe, ale nawet jak by wymienil mechanizm z silniczkiem + przelacznik zespolony, to i tak 950zl to jest duuuuzo za duzo


przelacznik zespolony (ten co zalacza swiatla, kierunkowskazy oraz wycieraczki), oryginal magnetti marelli cos okolo 650 zl za caly element, do tego jeszcze wymiana naderwanej poduszki skrzyni biegow i kasowanie bledu poduszki powietrznej w innym serwisie po jej ponowym zamontowaniu (mechanior mial za slaby komputer) 950 zeta zeszlo :(

Autor:  greg505 [ 04 Sty 2010, 14:36 ]
Temat postu: 

a ja sie chyba szarpne na nowy mechanizm wycieraczek...
juz nie mam do tych spadajacych ramion sily
kto to ku$%a zaprojektowal!

Autor:  buladag [ 04 Sty 2010, 17:24 ]
Temat postu: 

za 60kkm bedzie to samo :) wlacznik zespolony kosztuje jakies 100. No chyba ze mowimy o aso.

Autor:  greg505 [ 04 Sty 2010, 19:28 ]
Temat postu: 

buladag napisał(a):
za 60kkm bedzie to samo :)

wiazanie na sznurowki przestalo 'dzialac' po 3 latach ;)

Autor:  buladag [ 04 Sty 2010, 22:14 ]
Temat postu: 

greg505 ja mam termokurczem to zrobione i działa już tak rok. Awaryjnie "guma z majtek" wisi ale i tak jest luźna.

Autor:  greg505 [ 04 Sty 2010, 22:25 ]
Temat postu: 

wlasnie skonczylem drutowac i sznurkowac (ale tam zimno!)

o ile termokurczowe nakladki zdaly by egzamin na skrajnych krocach
to na srodkowy mi to nie pomoze, tam ledwo co wchodzi te dolne ramie, wiec nie wyobrazam sobie zeby sie dalo ta zalozyc z 'kondomem'

mam nadzieje ze drut przetrwa zime, a po niej podjade gdzies zeby mi dospawali sruby
bo jak juz mam to rozbierac to trzeba to zrobic raz a dobrze

Autor:  buladag [ 04 Sty 2010, 22:28 ]
Temat postu: 

a, to u mnie srodkowe się jeszcze trzyma. :)

Autor:  greg505 [ 04 Sty 2010, 22:31 ]
Temat postu: 

wlasnie srodek jest problemem...

Autor:  lakikwap [ 04 Sty 2010, 22:37 ]
Temat postu: 

umnie na taśmie klejącej trzyma sie rok czasu :P zmieniana może ze 2 razy była hehe

Autor:  buladag [ 04 Sty 2010, 22:41 ]
Temat postu: 

greg505 napisał(a):
wlasnie srodek jest problemem...

przy jakim przebiegu padło? bo nie wiem czy się juz szykowac czy jeszcze :P

Autor:  greg505 [ 04 Sty 2010, 23:28 ]
Temat postu: 

oj nie pamietam ale conajmniej 3 lata temu
czyli pewnie cos kolo 80-90kkm, ale to chyba nie ma na to reguly ;)
najpierw spadaly skrajne, ale one bez problemu da sie sznurkiem nawet zwiazac :P

Autor:  buladag [ 04 Sty 2010, 23:37 ]
Temat postu: 

u to juz niebawem przy moim obecnym lenistwie i wozidupstwie ciagłym :P az to obadam tam niebawem jak to wyglada u mnie.

Autor:  Hubi [ 11 Cze 2010, 14:42 ]
Temat postu: 

no i mnie spotkał ten sam problem co ipIV ten sam przegób mi nawalił, myślałem że można jakoś dokupić ale oczywiście nie występuje tako część :cry: muszę coś pokombinować sam

Autor:  sebus1981 [ 14 Paź 2010, 17:51 ]
Temat postu: 

Ponawiam temat, a dokladniej mam pewien problem z wycieraczka..
Otoz u mnie wycieraczki co prawda dzialaja, jednakze problem polega na tym ze wycieraczka kierowcy zatrzymuje sie ok 15cm od konca szyby, czy jest jakas regulacja, silniczka, wycieraczki, by dochodzila prawie do konca u gory, bo do dolu ladnie schodzi na swoje miejsce..

No coz czasem sie zdzaza zrobic jakis blad...

Autor:  domin45670 [ 14 Paź 2010, 17:54 ]
Temat postu: 

Możesz odkręcić śrubę (lub nakrętkę) ramienia wycieraczki i je przestawić, jednak odbędzie się to kosztem położenia w fazie spoczynku.

Autor:  sebus1981 [ 14 Paź 2010, 18:41 ]
Temat postu: 

wybacz ze bledy, ale jestem zmeczony i zmarzniety, wiec :P
Tyle to i ja bym sam zrobil bez porad, jednakze musi byc jakas regulacja silniczka...

Autor:  suck [ 11 Lis 2010, 11:22 ]
Temat postu: 

Czy aby sciagnac ramie wycieraczki potrzebny jest sciagasz do lozysk, jak jest napisane w jednej z instrukcji, czy mozna to zrobic "recznie"?

Autor:  greg505 [ 11 Lis 2010, 11:25 ]
Temat postu: 

suck napisał(a):
Czy aby sciagnac ramie wycieraczki potrzebny jest sciagasz do lozysk, jak jest napisane w jednej z instrukcji, czy mozna to zrobic "recznie"?

moza recznie jak pusci, ale w 90% przypadkow wielkoklin jest mocno zapieczony

Autor:  czzaro [ 11 Lis 2010, 11:30 ]
Temat postu:  ]

a tak przy okazji spytam długość obu piór jest taka sama?

Autor:  greg505 [ 11 Lis 2010, 11:49 ]
Temat postu: 

nie,
chyba 430, 550, ale poszukaj jaka jest dokladna dlugosc w innych tematach

Strona 5 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/