Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Lakierowanie klapy tylnej - jak się do tego zabrać http://fiatpunto.com.pl/topic9349.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Thomas [ 20 Lip 2008, 16:33 ] |
Temat postu: | |
ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe i wtedy malowal .... poza tym drobny papier scierny i pojechal ze starym lakierem usuwajac go na mokro ladnie powinno isc .... pozniej oczywiscie odtluszczenie powierzchni... |
Autor: | devon58 [ 20 Lip 2008, 17:34 ] |
Temat postu: | |
Ok to sciagne papierkiem wodnym stary lakier i potem odtłuścić benzyna ekstrakcyjną...co dalej na to....poprosiłbym ewentualnie o jakieś konkretne nazwy środków bo sposobów naczytałem się różnych |
Autor: | cuspis [ 20 Lip 2008, 19:10 ] |
Temat postu: | |
Thomas napisał(a): ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe
tak pzry okazji to jak wyjąc tylną szybę, bo mam pod uszczelką trochę rdzy i chciałbym to jakoś zabezpieczyć |
Autor: | devon58 [ 21 Lip 2008, 22:25 ] |
Temat postu: | |
Dzis odebrałem lakier i dodatkowo zaopatrzylem sie w klar i podklad szary. Wstępnie plan jest taki: 1. Papierkiem pozbywam się lakieru na tym odcinku 2. Czyszczę i odtłuszczam (beznyna ekstrakcyjna) malowana powierzchnie 3. Daje podkład http://www.motipdupli.pl/index.php?next ... &m2=2&m3=4 4. na to lakier, kilka warstw (nie wiem za bardzo w jakich odstepach czasowych) 5. Lakier akrylowy (tu tez nie bardzo wiem jak szybko go polozyc) 6. polerka TEMPO po tygodniu Jak myslicie bedzie ok? szlifować ten podklad przed malowaniem? Proszę o poprawki jeśli cos jest nie tak |
Autor: | mrider [ 22 Lip 2008, 01:26 ] |
Temat postu: | |
Podkład - matowienie - lakier - matowienie - akryl - polerka. Co do ilości warstw bazowego lakieru to zależy od tego czym go nanosisz. |
Autor: | devon58 [ 22 Lip 2008, 09:56 ] |
Temat postu: | |
Nanoszony będzie niestety sprayem. Matowienie najlepiej papierkiem jakiej gradacji? |
Autor: | Xyś [ 22 Lip 2008, 22:29 ] |
Temat postu: | |
80 >180 > 400 >500 na gąbce |
Autor: | mrider [ 23 Lip 2008, 01:12 ] |
Temat postu: | |
Xyś napisał(a): 80 >180 > 400 >500 na gąbce
Ja polecam papier od 1000 w górę do 2000 i oczywiście na mokro. Trochę roboty jest ale efekt bardzo dobry. 80 to trochę przegięcie nawet w przypadku pierwszego szlifowania po szpachli |
Autor: | Xyś [ 23 Lip 2008, 09:53 ] |
Temat postu: | |
źle doczytałem sory mój bład ... myślałem ze jedziesz do blachy ... a jak tylko lakier kładziesz to tak jak mrider pisze wodny od 1000 w góre [ Dodano: Sro Lip 23, 2008 9:53 am ] a dwa że można kupić specjalna paste do usuwania lakieru i do tego szary hamat i na mokro ładnie schodzi |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |