|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adimarc |
#379094 Wysłany:
07 Lip 2010, 00:00; Temat postu: Swap silnika . Pytania o osprzęt . |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 06 Lip 2010, Posty: 3
|
Witam .
Potrzebuje pomocy w sprawie osprzętu do silnika z punciaka 1.2 SPi 60. Taka jednostke mam założoną w Cinquecencie tylko ze powiedzmy nie mam osprzętu. I mam kilka pytam na które mam nadzieje ktos odpowie. Jeżeli zły dział lub naruszyłem któryś punkt regulaminu proszę administracje o wyrozumiałość. A wiec :
1. Mam juz wtryska heh (czy dostanę gdzieś uszczelke tą co jest na środku ponieważ teraz mam szczelinę ok 5mm)
2 Jakie koło pasowe kupic ( widziałem na 2 paski i na 1 pasek ???)
3 Potrzebny jest mi czujnik położenia wałka rozrządu??
4 Komp bez immobilajzera bedzie ok i nie trzeba nic z nim robić ??
5 Sonda Lambda musi być na ile kabli bo chyba jest kilka rodzai.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dzikidaniel |
#379103 Wysłany:
07 Lip 2010, 08:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Robisz SWAP i takich podstawowych rzeczy nie wiesz?
1. To masz czy nie masz? O jaką uszczelkę Ci chodzi konkretnie?
2. Chcesz klime czy nie? OD tego zależy jakie koło weźmiesz.
3. FIRE nie posiadały czujnika położenia wałka rozrządu...
4. Nie.
5. Standardowo 4 kable.
PS. O forum na centomanii nie słyszałeś?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
adimarc |
#379106 Wysłany:
07 Lip 2010, 09:04; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 06 Lip 2010, Posty: 3
|
Sprawa wygląda tak że ja to już kupiłem z tym silnikiem okazyjnie. Dół silnika jest z punta 1.2SPi a góra jest z uniacza 1.0 na gaźniku . Spalanie wyszło na tym zestawie ok 17l a v-max ok 120 więc lipa. Dlatego chce żeby to znowu była seryjna oryginalna jednostka 1.2 spi.
1 Chodzi mi o uszczelkę zaznaczoną tutaj
2 Nie chce klimy czyli na 1 pasek ??
3 To co trzeba zrobić z takim kompem ??
Na centomanii mam temat ale wydaje mi się ze oni mniej wiedzą o tym silniku niż użytkownicy tego forum!! 
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#379109 Wysłany:
07 Lip 2010, 09:18; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Skoro i tak szukasz góry silnika, to czemu nie od 1.2 mpi? Koszty praktycznie te same by były a moc większa. [ Dodano: 07 Lip 2010 08:18 ]adimarc napisał(a): 3 To co trzeba zrobić z takim kompem ??
Podpiąć? Jak masz juz immobiliser rozkodowany to nic więcej z nim robić nie trzeba.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#379110 Wysłany:
07 Lip 2010, 09:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
adimarc napisał(a): Sprawa wygląda tak że ja to już kupiłem z tym silnikiem okazyjnie. Dół silnika jest z punta 1.2SPi a góra jest z uniacza 1.0 na gaźniku . Spalanie wyszło na tym zestawie ok 17l a v-max ok 120 więc lipa. Dlatego chce żeby to znowu była seryjna oryginalna jednostka 1.2 spi. 1 Chodzi mi o uszczelkę zaznaczoną tutaj  2 Nie chce klimy czyli na 1 pasek ?? 3 To co trzeba zrobić z takim kompem ?? Na centomanii mam temat ale wydaje mi się ze oni mniej wiedzą o tym silniku niż użytkownicy tego forum!! 
Uszczelka dostępna tylko w ASO. Kosztuje z 15zł z tego co pamiętam.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#379123 Wysłany:
07 Lip 2010, 11:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Jak przerabiasz to tylko na MPI. Nie baw się w SPI bo szkoda i czasu i kasy jak można za to samo lub ciut więcej zrobić 75 KM.
PS. Jeśli to taki drut to dokładnie obejrzyj auto czy ta okazja to nie jakaś bomba zegarowa...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#379131 Wysłany:
07 Lip 2010, 12:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
adimarc napisał(a): Sprawa wygląda tak że ja to już kupiłem z tym silnikiem okazyjnie. Dół silnika jest z punta 1.2SPi a góra jest z uniacza 1.0 na gaźniku .
Jeździłem kiedyś Fiatem Uno 1.0 na gaźniku i jeżeli góra jest od tego silnika to na osiągi i spalanie bardzo duży wpływ ma podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu (tzw UFO) - chyba najbardziej awaryjny element tego silnika bo wytrzymuję góra 5kkm ale kosztuje 30zł. Sprawdź też stan uszczelek pod gaźnikiem też tam często łapie lewe powietrze i pali przez to jak smok.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|