Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Problem z tankowaniem
http://fiatpunto.com.pl/topic10263-50.html
Strona 3 z 3

Autor:  MarcinGTD [ 18 Lut 2015, 23:56 ]
Temat postu:  Re: Problem z tankowaniem

Ze tak się wtrącę.
Niedawno stałem się posiadaczem PII 2001 r 1,2 60KM i Byłem już na stacji oraz tankowałem do pełna i nie było zadnych problemów.
Oprucz tego że nigdy nie miałem żadnego samochodu w benzynie i jakiś dziwny ten pistolet to wszystko było okej.
Lało jak trzeba po drodze odbiło może 2 razy ale to ja kombinowałem pistoletem.
Jak załączyłem blokadę w pistolecie to już lał do pełna weszło 43 litry i dobijałem do prawie 45 litrów.

Autor:  soviet [ 05 Mar 2017, 18:44 ]
Temat postu:  Re: Problem z tankowaniem

znalazłem taki poradnik,czy ktoś może próbował tej metody?


cytuje...

Kochani kolejny temat gdyż aby zatankować samochód trzeba wymyślić sposób jego tankowania na każdym dystrybutorze a jak się już tankuje aby zatankować pełny zbiornik to z 30min.Dlaczego tak jest? Czy może być jak w innych markach samochodów? Kochani nasz ekspert Pan podaje : Fiat produkuje wiele bubli,inżynier włoski jest idiotom na wielu modelach są części które są wadliwe.Zbiornik paliwa ma główne odpowietrzenie z boku zamiast z góry mieć też się zapowietrza podczas tankowania.Najgorsze jest iż te zbiorniki Punto 2,Punto 3 i inne nie posiadają odmy odpowietrzającej jak pozostałe marki.Po zdjęciu prawego tylnego nadkola,odkręcamy M6 śrubę która podtrzymuje długi wlew paliwa następnie 4 śruby śrubokrętem pod klapką i opuszczamy wlew paliwa,bierzemy 6mm wiertło i wiertarką wiercimy z prawej strony wlewu od zewnątrz do wewnątrz dziurę tam na wpuście gdzie korek nam wchodzi (zewnątrz ten kawałek rury co odstaje do mocowanie korka paliwa pod klapką) aby podczas pracy pompy paliwa zasysało się powietrze zewnątrz które dociska nam paliwo i dotlenia opary paliwowe.Zawór nie działa do przesyłu oparów paliwa do pochłaniacza bierzemy 3mm wiertło wiercimy przelotowy otwór przez zawór i do środka po zdjęciu węży tylko bo potem trzeba kanały przedmuchać,po przewierceniu wiercimy z tego samego otworu jeszcze 3 dziury obok tej pierwszej,bierzemy pasujący blachowkręt i silikon wkręcamy go do tej pierwszej dziury łeb obklejamy silikonem.Mamy 3 dziury które opary paliwa przepuszczają przez nas niesprawny zawór który ma dostarczać opary paliwa wprost wężem do pochłaniacza par paliwa i nam oszczędzać 30% paliwa poprzez spalanie oparów ich w czasie jazdy.Zdjęcie pokazuje wlew paliwa Punto FL gdzie trzeba odme zatkać iż leje się po nogach podczas tankowania a zrobić dziurę w wlewie paliwa tuż przy korku jak opisane wyżej.Także śmiało po modernizacji można tankować na każdym dystrybutorze paliwa i nie wybija najlepiej iż pali na dotyk na rozgrzanym jak i zimnym silniku gdyż jest wreście odma odpowietrzająca,zero sycenia podczas otwarcia korka paliwa.Działaj i modernizuj bo ASO Fiata to partacze są a Fiat buble składa na częściach które nie powinny być montowane gdyż fizycznie się nie nadają do ich użytku.

Autor:  kiksia95 [ 11 Mar 2017, 00:08 ]
Temat postu:  Re: Problem z tankowaniem

soviet, nie ufałbym osobie, która nie umie poprawnie pisać po polsku.

W kwestii tankowania - najlepiej obrócić pistolet o 90 stopni zgodnie ze wskazówkami zegara. Przynajmniej wtedy nie mam problemu z tankowaniem :D

Autor:  Bartek Oświęcim [ 27 Sty 2019, 18:22 ]
Temat postu:  Re: Problem z tankowaniem

Wiem, stare ale większych kretynizmów dawno nie słyszałem... "pozawala zaoszczędzić 30% paliwa bo spalaja się opary" no kur...leże i kwiczę;)

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/