Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Punto 2 FL a Punto 2 - Co wniósł Face Lifting? http://fiatpunto.com.pl/topic28440-25.html |
Strona 2 z 3 |
Autor: | domin45670 [ 30 Kwi 2011, 23:25 ] |
Temat postu: | |
_marcin00_ napisał(a): * poza oczywistą zmiana wyglądu, światła dużo lepiej oświetlają drogę
A właśnie, apropos reflektorów: pękające klosze. Wystarczy włączyć reflektor i przyjrzeć się z bliska to od groma mikropęknięć można zauważyć. Podobnie można je dostrzec jak samochód stoi w słońcu. Spartolili maksymalnie sprawę. Albo materiał inny, albo proces odlewu przeprowadzony nieprawidłowo (pozostałe naprężenia). |
Autor: | STax [ 30 Kwi 2011, 23:26 ] |
Temat postu: | |
domin45670: masz na myśli że pękały w II czy w FL? |
Autor: | domin45670 [ 30 Kwi 2011, 23:31 ] |
Temat postu: | |
STax napisał(a): domin45670: masz na myśli że pękały w II czy w FL?
W FL rzecz jasna. W kazdej FL'ce, w której przyglądałem się reflektorom była ta wada. |
Autor: | liferelax88 [ 30 Kwi 2011, 23:35 ] |
Temat postu: | |
Pękanie i matowienie w FL jest straszne. |
Autor: | Qbass [ 01 Maj 2011, 08:25 ] |
Temat postu: | |
Co do matowienia reflektorów to racja, ale ja miałem szczelne światła dopóki moja Żonka nie wiechała w tył astry no i potym problem matu też znikną |
Autor: | 639 [ 01 Maj 2011, 09:38 ] |
Temat postu: | |
co do licznika to zamieniono miejscami wskazania obrotow z wskazaniem predkosci w fl jest tez inny kluczyk |
Autor: | djrusso [ 01 Maj 2011, 10:44 ] |
Temat postu: | |
Znalazłem w którymś egzemplarzu "Auto Świat" notkę, że Punto Classic jest od 2008r oferowane równolegle z 1.2 8V i 1.3 16V MTJ i powiem szczerze na allegro znalazłem z 2008r w MTJ Punto już z czerwonymi emblematami Fiat m.in a od tego roku oferowali go pod nazwą "Classic". [ Dodano: 01 Maj 2011 09:44 ] Na jakich oponach stał fabrycznie nowy P2 pod koniec produkcji tj 2003? Bo FL w 2003 stał na Firestone F-590 Fuel Saver. |
Autor: | domin45670 [ 01 Maj 2011, 10:49 ] |
Temat postu: | |
Nie wiem na jakich w 2003 ale w 2002 na Continentalach ContiEcoContact (i dalej stoi ). |
Autor: | djrusso [ 01 Maj 2011, 10:54 ] |
Temat postu: | |
Moja FL`ka stoi nadal na fabrycznych letnich Firestone, ale przebieg mam dopiero 40 tys km |
Autor: | ka-8 [ 02 Maj 2011, 00:40 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): Na jakich oponach stał fabrycznie nowy P2 pod koniec produkcji tj 2003? Bo FL w 2003 stał na Firestone F-590 Fuel Saver. Mysle ze to moglo zalezec od wersji, bo widywalem roznie - z Pirelli, z Firestone. Moj P2 '01 (8v, SX) wyjechal na Firestone F-590, i dokladnie na takich samych wyjechalem z salonu P2FL Active Multijet wyprodukowanym w 2006 roku. domin45670 napisał(a): A właśnie, apropos reflektorów: pękające klosze. Wystarczy włączyć reflektor i przyjrzeć się z bliska to od groma mikropęknięć można zauważyć. Podobnie można je dostrzec jak samochód stoi w słońcu. Spartolili maksymalnie sprawę. Albo materiał inny, albo proces odlewu przeprowadzony nieprawidłowo (pozostałe naprężenia).
Znaczy sie rozumiem mowa o P2 - faktycznie zauwazylem go w swoim 1.2/8v i za bardzo nie wiem co zrobic z tym matowieniem 'szkiel' reflektorow, bo szlif nie jest dobrym wyborem - zmieni sie to w jaki sposob swiatlo zalamuje sie przechodzac przez nie. Pozostaje chyba wymiana. P2FL na szczescie jest wolny od tego problemu (przynajmniej jak na razie go nie zaobserwowalem). Z roznic miedzy w/w modelami to odnosze wrazenie ze inne jest przelozenie przekladni kierowniczej w P2 i P2FL (w P2 w mojej subiektywnej ocenie jest wieksze). |
Autor: | STax [ 02 Maj 2011, 09:05 ] |
Temat postu: | |
ka-8 napisał(a): Znaczy sie rozumiem mowa o P2 (...) P2FL na szczescie jest wolny od tego problemu STax napisał(a): masz na myśli że pękały w II czy w FL? domin45670 napisał(a): W FL rzecz jasna. W kazdej FL'ce, w której przyglądałem się reflektorom była ta wada
|
Autor: | ka-8 [ 02 Maj 2011, 10:36 ] |
Temat postu: | |
No ja poki co nie widzialem ani jednej FL-ki z tym problemem, za to calkiem sporo "dwojek" ze zmatowialymi lampami. |
Autor: | STax [ 02 Maj 2011, 11:41 ] |
Temat postu: | |
djrusso: sam silnik jest ten sam, tylko rozmieszczenie osprzętu inne. Co do mocy to możliwe, że classic dalej ma tylko 60, bo to łatwo chociażby elektroniką ograniczyć. |
Autor: | 639 [ 02 Maj 2011, 14:56 ] |
Temat postu: | |
STax potwierdzam ze klasik ma 60 kucykow. pytalem w aso czy to te same motorki co w gp, pandzie i 500 i koles potwierdzil. na moje pytanie ile by kosztowalo wgranie softu z ktoregos z tych modeli odpowiedzial ze nie realne... a szkoda |
Autor: | domin45670 [ 02 Maj 2011, 14:59 ] |
Temat postu: | |
Pytanie czy faktycznie nierealne, czy też jest to kolejne widzi mi się ASO. Podobnie twierdzą, że nie da się wymienić czujnika skrętu kierownicy i wymieniają tylko całą kolumnę. A jednak wymienić czujnik skrętu się da |
Autor: | djrusso [ 02 Maj 2011, 15:08 ] |
Temat postu: | |
ASO działa bardzo prosto - "wymienić cały układ" , a nie element układu , który faktycznie się zepsuł Tak jak mówiłem Classic ma swój silnik co potwierdził 639 500, Panda i GP maja 1.2 69KM wspólne dla siebie od zeszłego roku, wcześniej w wersji 65KM [ Dodano: 02 Maj 2011 14:08 ] Wróćmy do tematu.. Jak się ma sprawa AirBAG-ów w P2 , a P2FL? Wiem, że w P2 były czołowe i boczne..ale czy kurtynowe występowały? Natomiast w FL czołowe i kurtynowe widziałem, ale bocznych umieszczanych w przednich fotelach nie. Proszę , wyjaśnijcie tą kwestię. |
Autor: | Gasiu [ 02 Maj 2011, 17:56 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): ale czy kurtynowe występowały? w PII już były nawet djrusso napisał(a): Natomiast w FL czołowe i kurtynowe widziałem, ale bocznych umieszczanych w przednich fotelach
jezeli masz kurtyny to i boczne poduchy muszą być |
Autor: | djrusso [ 03 Maj 2011, 12:11 ] |
Temat postu: | |
Sęk w tym , że przeglądałem Allegro i jak są kurtynowe w przednich słupkach to w bocznych częściach siedzeń kierowcy i pasażera brak Airbagów (bocznych) w FL. Dziwi mnie ten fakt. W P2 są wyraźnie widoczne boczne poduszki i łatwo znaleźć egzemplarz w nie wyposażony. [ Dodano: 03 Maj 2011 11:11 ] Czyli 6 Airbagów to max w obu modelach? |
Autor: | Gasiu [ 03 Maj 2011, 12:15 ] |
Temat postu: | |
tak [ Dodano: 03 Maj 2011 11:15 ] znajdźcie instrukcje do FL-ki i poczytajcie, co tam miał ja już przeglądałem |
Autor: | djrusso [ 03 Maj 2011, 15:10 ] |
Temat postu: | |
Czy jakieś zmiany w zawieszeniu były? |
Autor: | ka-8 [ 03 Maj 2011, 17:07 ] |
Temat postu: | |
Mogly byc, FL mam wrazenie jest znacznie bardziej sprezysty, P2 bardziej na miekko jezdzi. |
Autor: | djrusso [ 03 Maj 2011, 18:15 ] |
Temat postu: | |
gdzieś znalazłem info, że z tyłu na belce skrętnej zamontowano kolumny McPhersona takie jak są założone z przodu (FL). |
Autor: | buladag [ 03 Maj 2011, 20:53 ] |
Temat postu: | |
domin45670 napisał(a): Nie wiem na jakich w 2003 ale w 2002 na Continentalach ContiEcoContact (i dalej stoi Mr. Yellow).
W 2001r tez na tych oponach, miałem 13'. |
Autor: | Thomas [ 03 Maj 2011, 20:57 ] |
Temat postu: | |
djrusso napisał(a): gdzieś znalazłem info, że z tyłu na belce skrętnej zamontowano kolumny McPhersona takie jak są założone z przodu (FL).
nie ma czegoś takiego, jest takie same jak w mk II |
Strona 2 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |