|
Obecny czas: 19 Cze 2025, 19:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
flex34 |
#165287 Wysłany:
05 Wrz 2008, 08:48; Temat postu: Opor kierownicy podczas jazdy |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
Witam,to moj 1szy post wiec serdecznie pozdrawiam
Mam maly problem a mianowicie.Podczas jazdy jak potrzebuje wykonac ruch kierownica czuje nie maly opor i aby to wykonac musze mocniej pociagnac za kiere tzn tylko na chwilke a pozniej jest juz ok.Dodam ze kiera nie ma jakis specjalnych oporow tylko ten pierwszy moment jest jakis dziwny  Tak jak by ja cos lekko blokowalo z samego poczatku-jest to denerwujace bo aby wykonac lekka korekte kierunku jazdy na samym poczatku musze ja mocniej szarpnac.Jak sadzicie jaka jest przyczyna i co mozna zrobic by to poprawic  Kupilem auto tydzien temu ale napewno tego nie bylo wczesniej.
ps. nie mam wspomagania w ukladzie-opony ok,cisnienie ok
1.2 ELX 75Km 1995r-163 tys przebieg [ Dodano: 05 Wrz 2008 08:48 ]widze,ze sa odwiedzajacy ten temat.Prosze zatem o sugestie
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#165306 Wysłany:
05 Wrz 2008, 08:58; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Martinezio |
#165328 Wysłany:
05 Wrz 2008, 10:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Może autko było bite i oś kierownicy jest przygięta gdzieś? Tylko wówczas opór kierownicy by był chyba non stop, a nie tylko jednorazowy... Sprawdź, czy ten opór nie jest związany z konkretnym położeniem kierownicy, czy też jej ośki (zwłaszcza część za przekładnią, bo ona chyba kręci się inaczej, niż sama kierownica).
|
|
Góra |
|
 |
flex34 |
#165406 Wysłany:
05 Wrz 2008, 13:30; Temat postu: opor |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
wiec samochod nie byl bity na 100% opor jest zwiazany tylko podczas jazdy na wprost przy probie korekty kierunku jazdy i jak pisalem nie sciaga nic nie bije i inne tam cuda.Czy nie ma jakies mozliwosci tego przesmarowania?? jade na wymiane oleju w skrzyni a tam zawsze smarowalem zwrotnice w 126p wiec moze oni cos poradza 
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
Martinezio |
#165427 Wysłany:
05 Wrz 2008, 14:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Przesmarować na panewkach, łożyskach i innych pośredniczących układach nie zaszkodzi
Daj znać, co powiedzą w serwisie.
|
|
Góra |
|
 |
flex34 |
#165460 Wysłany:
05 Wrz 2008, 15:32; Temat postu: Opor kierownicy podczas jazdy |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Łódż-Widzew Rejestracja: 31 Sie 2008, Posty: 96
|
he he he cwaniaczki jedne,bylem i powiedzieli ze to maglownica do wymiany
nawet nic nie obejzeli tylko odrazu,ze wymiana z robocizna wyniesie mnie 830zl
Chyba ich pogielo z lekka nic tylko robic odrazu i najlepiej moze z gory im zaplacic
Teraz jak wracalem to opor jakby ustal(padal deszcz)wiec mysle,ze to brak smaru.Mialem tak w maluchu,ze jak popadalo to uklad chodzil jak po masle.
Wiec nasmaruje u kumpla co trzeba i wtedy sie zobaczy.Jesli nawet to maglownica to napewno nie zrobie tego u nich za taka sumke-sa inne mozliwosci
Co o tym sadzicie Panowie 
_________________ PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420
"Dżem-kapela życia mądrego"
|
|
Góra |
|
 |
Martinezio |
#165786 Wysłany:
06 Wrz 2008, 13:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Kropek do skomplikowanych nie należy i nie sądzę, aby było to szczególnie trudne. Kup maglownicę na szrocie i przymierz się do samodzielnej wymiany  No i udokumentuj jakoś Twoją robociznę, a następnie wrzuć opis na forum  Na pewno znajdzie się ktoś, kto z tego skorzysta 
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#165956 Wysłany:
07 Wrz 2008, 01:32; Temat postu: |
|
|
Maglownica bez wspomagania to tylko przekładnia listwowa z dwoma łożyskami. Jeśli zęby przekładni są dobre i równomiernie zużyte (na obu elementach) to zapewne wystarczy tylko wymienić łożyska i przesmarować całość. Koszt nowych to ok. 60-80zł. Ważny jest też stan gum na końcach maglownicy. Jeśli popękały to trzeba je koniecznie wymienić.
|
|
Góra |
|
 |
cyklista |
#180592 Wysłany:
17 Paź 2008, 15:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź-Zakopane Rejestracja: 06 Sie 2008, Posty: 148
|
Przekładnia regenerowana w sklepie to koszt 250 zl.Wymieniałem w maju.Ale u Ciebie raczej podejrzewam rzecz prozaiczna.Poprostu masz zle ustawiona zbieznosc kół przednich.Jak popadało to mniejsza przyczepnosc to i lzej sie kreci.Tak czy siak dobrze sprawdzic.Bo inaczej opony beda do niczego.
|
|
Góra |
|
 |
Duh |
#180775 Wysłany:
17 Paź 2008, 22:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Beskidy-Cracov Rejestracja: 20 Kwi 2008, Posty: 222
|
mnie też sie wydaje ze to od zbieżności jest.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|