|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 20:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
krowka |
#187134 Wysłany:
07 Lis 2008, 19:18; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Tomo napisał(a): krowka jesteś pewien? W seicento jest na wieloklinie i można ją założyć nawet do góry "nogami"
Jestem tego pewien, bo widziałem, gdy mi wymieniali kierownicę.
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
|
|
Diav |
#205886 Wysłany:
07 Sty 2009, 22:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
Mam to samo, wspominałem już o tym w innym temacie.
Tylko ja to zauważyłem dopiero po zmianie na zimówki a przebiegu mam już ponad 1000 km ...
Chyba w weekend będę się musiał udać do ASO.
Przy kierownicy ustawionej prosto autko lekko ucieka na lewą stronę, aby jechało prosto muszę kierownicę o kilka stopni obrócić w prawo. Nie wiem ale jakoś wcześniej tego nie zauważyłem, możliwe aby taki 'defekt' pojawił się dopiero po jakimś (krótkim) okresie użytkowania ?
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
MiSiOn |
#205892 Wysłany:
07 Sty 2009, 22:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Tak jak piszesz mogłeś tego wcześniej nie zauważyć..
U mnie pojawiło się to najprawdopodobniej po zmianie na zimówki bo wcześniej w ASO tego nie zauważyli (auto kupiłem na letnich a odebrałem na zimówkach)...
Swoją drogą to w Superbie przy zmianie z letnich na zimówki też kiera jest skręcona w lewo..
W ASO problemów nie robią..Ponoć jak zbieżność jest OK to tam jest przy kołach jakieś sterowanie/ustawianie koła kierownicy..ale to ponoć..
|
|
Góra |
|
|
daras |
#205974 Wysłany:
08 Sty 2009, 09:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Wystarczy nierówne zużycie bieżnika na oponie albo za mało ciśnienia i kiera potrafi się przestawić. Zabawa z geometrią, jeśli na letnich wszystko było w porządku, może być ryzykowna.
Po założeniu z powrotem letnich, kiera znowu może być przestawiona.
Jeśli na fabrycznych letnich wszystko było w porządku, to ja bym nic nie ruszał w geometrii.
Inna sprawa, że 120 kilometrów to całkiem sporo żeby skutecznie rozwalić zawias (o co nikogo oczywiście nie podejrzewam )
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#206005 Wysłany:
08 Sty 2009, 11:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
daras napisał(a): Wystarczy nierówne zużycie bieżnika na oponie albo za mało ciśnienia i kiera potrafi się przestawić. Zabawa z geometrią, jeśli na letnich wszystko było w porządku, może być ryzykowna. Po założeniu z powrotem letnich, kiera znowu może być przestawiona. Jeśli na fabrycznych letnich wszystko było w porządku, to ja bym nic nie ruszał w geometrii. Inna sprawa, że 120 kilometrów to całkiem sporo żeby skutecznie rozwalić zawias (o co nikogo oczywiście nie podejrzewam )
Samochód jest obuty w nowiutkie, świeżutkie oponki zimowe (Uniroyal MS 66 PLUS) i nie podejrzewam żeby to była wina nierównomiernego zużycia bieżnika. Nie jestem w stanie powiedzieć czy ta przypadłość była podczas jazdy na letnich, ponieważ na letnich jeździłem tylko tydzień i w zasadzie zauroczony jeszcze nowym nabytkiem nie zwracałem na to uwagi. Jeżeli przypadłość dotyczy zmiany opon to jakoś przetrwam tę zimę
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
MiSiOn |
#206012 Wysłany:
08 Sty 2009, 11:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Czasami nowe opony potrafią być tak krzywe, że nawet się ich wyważyć nie da...
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#206014 Wysłany:
08 Sty 2009, 11:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
MiSiOn napisał(a): Czasami nowe opony potrafią być tak krzywe, że nawet się ich wyważyć nie da...
No to mnie pocieszyłeś
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
Wicher |
#206070 Wysłany:
08 Sty 2009, 15:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2216 Pomógł: 5
|
a może źle są wyważone koła i dlatego ściąga...
|
|
Góra |
|
|
daras |
#206075 Wysłany:
08 Sty 2009, 15:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Od niewyważenia kierownica drga, szczególnie przy dużych prędkościach.
Ściąganie przeważnie jest skutkiem różnej średnicy kół (np. nierówny bieżnik, wadliwe opony), wjechania w dziurę/na krawężnik (mechaniczne uszkodzenie), wymiany wałka lub przekładni, ingerencji w zawias (wymiana amorów, wahaczy, końcówek drążków) bez ustawienia zbieżności.
|
|
Góra |
|
|
Wicher |
#206153 Wysłany:
08 Sty 2009, 19:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Jerzy
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Hajnówka Rejestracja: 27 Mar 2008, Posty: 2216 Pomógł: 5
|
daras-ale chyba nikt nie sprawdza ściągania kierownicy w bok przy prędkości 150 km
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#206199 Wysłany:
15 Sty 2009, 20:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
daras napisał(a): Od niewyważenia kierownica drga, szczególnie przy dużych prędkościach.
Ściąganie przeważnie jest skutkiem różnej średnicy kół (np. nierówny bieżnik, wadliwe opony), wjechania w dziurę/na krawężnik (mechaniczne uszkodzenie), wymiany wałka lub przekładni, ingerencji w zawias (wymiana amorów, wahaczy, końcówek drążków) bez ustawienia zbieżności.
To może tak, auto jest nowe z salonu ... odebrane niespełna miesiąc temu i ma zaledwie 1000 km przejechane. W tym okresie jedynie opony zostały wymienione na zimowe, może się to wydać dziwne ale od nowości nie wjeżdżałem tym samochodem na żaden krawężnik wyższy niż 3-5cm. [ Dodano: 15 Sty 2009 19:32 ]Umówiłem się na wizytę w serwisie na 23.01. Mam nadzieję, że 'spece' z ASO przy Fiat Partner się spiszą i wyregulują kierownicę.
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
MiSiOn |
#208676 Wysłany:
16 Sty 2009, 00:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 05 Lis 2008, Posty: 594
|
Cytuj: Umówiłem się na wizytę w serwisie na 23.01. Mam nadzieję, że 'spece' z ASO przy Fiat Partner się spiszą i wyregulują kierownicę.
Moje spece z ASO w kilka chwil to zrobili- ponoć jest jakieś coś do regulacji tylko i wyłącznie koła kierownicy..co jak w kwestii technicznej niestety nie mogę powiedzieć bo nie wiem
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#208694 Wysłany:
27 Sty 2009, 17:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
No to jeżeli rzeczywiście tak szybko to zrobią to jeszcze może zdążą mi wyregulować spryskiwacze przedniej szyby [ Dodano: 23 Sty 2009 19:58 ]Byłem dzisiaj w ASO w celu korekty kierownicy i spryskiwaczy.
ASO przeprowadziło diagnostykę komputerową zawieszenia a następnie spece skorygowali kierownicę i spryskiwacze.
Cała operacja trwała ponad godzinę, ale na chwilę obecną kierownica jest już ustawiona prosto. Co do spryskiwaczy to ... hmmm Panowie z ASO powiedzieli, że wyregulowali a moim zdaniem nie ma różnicy
Za wyżej wymienione operacje zapłaciłem 0 zł (sic!)
Reasumując, jestem zadowolony [ Dodano: 27 Sty 2009 16:43 ]Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje.
Na chwilę obecną to zostawiam, podczas przeglądu wiosennego w ASO zwrócę na to uwagę
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
Gasiu |
#212780 Wysłany:
27 Sty 2009, 19:00; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#212803 Wysłany:
27 Sty 2009, 19:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
Lukis napisał(a): Diav napisał(a): Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje. a może za bardzo zwracasz na tą kierownice uwagę i ci się wydaje
Może tak ... a może nie
Jestem perfekcjonistą i nawet jeżeli mam wrażenie, że ta kierownica nie jest prosto to już mnie ciarki przechodzą
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
Gasiu |
#212805 Wysłany:
27 Sty 2009, 19:42; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
|
Michal_0603 |
#212899 Wysłany:
27 Sty 2009, 22:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Sie 2008, Posty: 212
|
Diav napisał(a): [ Dodano: 27 Sty 2009 16:43 ]Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje. Na chwilę obecną to zostawiam, podczas przeglądu wiosennego w ASO zwrócę na to uwagę
Robili Ci zbieżnośc ?
|
|
Góra |
|
|
Diav |
#212972 Wysłany:
27 Sty 2009, 23:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Jaworzno Rejestracja: 20 Lis 2008, Posty: 230
|
Michal_0603 napisał(a): Diav napisał(a): [ Dodano: 27 Sty 2009 16:43 ]Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje. Na chwilę obecną to zostawiam, podczas przeglądu wiosennego w ASO zwrócę na to uwagę Robili Ci zbieżnośc ?
Tak, pełna diagnostyka poszła w ruch ... zbieżność idealna ... kierownica źle była osadzona i stąd te "cukiereczki"
_________________ Grande Punto 1.4 8v 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
pajaczek |
#215886 Wysłany:
05 Lut 2009, 14:34; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 06 Wrz 2007, Posty: 68
|
Diav napisał(a): Michal_0603 napisał(a): Diav napisał(a): [ Dodano: 27 Sty 2009 16:43 ]Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje. Na chwilę obecną to zostawiam, podczas przeglądu wiosennego w ASO zwrócę na to uwagę Robili Ci zbieżnośc ? Tak, pełna diagnostyka poszła w ruch ... zbieżność idealna ... kierownica źle była osadzona i stąd te "cukiereczki"
Nigdy nie jest tak że kierownica jest żle ustawiona w nowym aucie, no chyba że ktoś ją ściągał wcześniej. Ustawienie kierownicy dokonuje się za pomocą przeregulowania drążków kierowniczych. Chociaż bardzo często w ASOP nie posiadają odpowiedniego sprzętu do regulacji ustwaienia 4 kół. Przejazd przez płytę diagnostyczną służy do wyłapania dużych odstępstw od normy ale nie pokazuje faktycznego ustawienia geometrii kół. ASO są wyposażone w płyty diagnostyczne bo to jest fajny bajer i robi duże wrażenie na właścicielu pojazdu.
|
|
Góra |
|
|
dDzida |
#229314 Wysłany:
16 Mar 2009, 21:46; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Brzeg Rejestracja: 15 Mar 2009, Posty: 41
|
ja miałem to samo w moim nowym GP jak wyjechałem z salonu to to zauwazyłem , zawruciłem i wpadam z pianom na ustach , no wiecie przeciesz to nowe auto i wszystko powinno byc jak w zegarku ,ale pokobinowali pare godzin po klneli na włochów sprawdzili układ wspomagania ,wymienili drązek kietownicy posprawdzali wielo kliny wszędzie i po 4 godz zrobili zbieznosc i jak narazie jest ok 2400 km
_________________ Grande Punto 1.4 8V ESTIVA BLU&ME Szary Jungle
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_49ec88754beca7430.jpg
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#229322 Wysłany:
16 Mar 2009, 21:51; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
krzysiek_pere |
#229802 Wysłany:
17 Mar 2009, 22:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 08 Lut 2009, Posty: 273
|
Diav napisał(a): Pojeździłem sporo od ostatniej wizyty w ASO i wydaje mi się że kierownica jeszcze jest minimalnie przekrzywiona, różnica praktycznie niewyczuwalna ale przede mną się nic nie ukryje. Na chwilę obecną to zostawiam, podczas przeglądu wiosennego w ASO zwrócę na to uwagę
Niestety drobne odchyłki będą się pojawiać. Kolumny kierownicze regulowane w dwóch płaszczyznach maja pewien luz monażowy na mechanizmach który powoduje że "wolant" kierownicy zmienia się raz jedną raz w drugą stronę (Nie tylko w fiacie), Można to zauważyć blokująć kierownice i spróbować ją (delikatnie) skręcić raz w jedną raz w drugą i cały zespół kolumny przekręci się o kilka stopni. Druga sprawa że w fabryce ustawiając zbieżność nie kładzie się takiego nacisku na ustawienie kierownicy jakbyśmy sobie tego życzyli. Ustawienie powinno być skorygowane podzczas przeglądu ale niestety wiele aso posiada tylko ścieżkę diagnostyczną do kontroli a nie sprzęt do dokładnego pomiaru.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
|
Szumen |
#238587 Wysłany:
10 Kwi 2009, 10:21; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 30 Wrz 2008, Posty: 87
|
Witam,
Moje GP od razu po zakupie (wymianie) miało wymianiane odbojniki. Po odbiorze auta auto nie chciało jechać prosto i miało przestawioną kierownicę w prawo. Podczas przyśpieszania, hamowania i spokojnej jazdy ściagało go na prawo. Po 10. ( słownie dziesiątym ) ustawieniu bezskutecznym geometrii pojechałem na własny koszt na płytę do pomiaru geometrii i punktów pomiarowych podwozia. I co się okazało? Krzywa tylna belka, przesunięta w prawo o 11 mm. Czyli mam fabrycznie nowy czteroślad.
|
|
Góra |
|
|
pete760 |
#282292 Wysłany:
25 Sie 2009, 23:55; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 25 Sie 2009, Posty: 2
|
joovie napisał(a): Ja chciałem tylko dodać kolejny przypadek ze ściąganiem w lewo. U mnie wymienili całą kolumnę kierowniczą. Tłumaczenie w ASO było takie iż czujnik położenia kierownicy ogłupiał i kierownica cały czas była poddawana działaniem sił układu wspomagania. W rzeczywistości wyglądało to tak że jak stałem na światłach i delikatnie dotknąłem kierownicy to szła leciutko w lewo a w prawo trzeba było ciągnąć ostro. A dodatkowo po włączeniu City to sama się potrafiła obrucić na maksa w miejscu. Po wymianie całej kolumny wszystko wróciło do normy tylko teraz wszystko ciężej chodzi - musze to jakoś porównać z innym czy to jest ok.
Witam,
to mój pierwszy psot na forum więc proszę o wyrozumiałość
Jakieś 3 miesiące temu stałem się posiadaczem 2-letniego Grande Punto, które przyjechało po rzekomo "lekkim otarciu" z zagranicy. Byłem już pełen czarnych myśli (auto złożone z dwóch innych, a co najmniej nieźle skrzywione) gdyż ani ustawienie zbieżności, ani zamiana kół stronami, sprawdzenie ciśnienia, kontrola luzów zawieszenia, a wreszcie pełna geometria na laserze nie pomagały (ale co ciekawe, nawet nie wykazywały żadnych wad, a słyszałem nawet opinie typu "no zawieszenie to ma pan idealne"). Dziś jednak udało się problem ściągania w prawo rozwiązać - w ASO skalibrowali mi czujnik położenia kierownicy i auto idzie jak po sznurku. Podobno miało to wpływ na wspomaganie kierownicy, które uparcie przestawiało kierę w położenie, które według czujnika było tym do jazdy na wprost (a de facto było to lekko w prawo).
Objawy przed kalibracją: zaraz po ruszeniu, już nawet przy 10km/h kierownica obracała się lekko w prawo (jakies 10 stopni), niezależnie od nawierzchni - gładki asfalt czy dziury. Podczas jazdy z dowolną prędkością, czy 40km/h czy 120km/h kiera zawsze chętnie wracała na lekki skos w prawo. Dopiero solidnie pochylona w lewo nawierzchnia likwidowała objawy znoszenia auta w prawo.
Tym, którzy mają podobny problem, polecam więc poruszenie tego tematu podczas wizyty w ASO a posta zostawiam dla potomnych (oby jak najmniej ich musiało z tych informacji korzystać
Pozdrawiam
Piotrek
|
|
Góra |
|
|
stiscorpion |
#340554 Wysłany:
02 Mar 2010, 17:06; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 9
|
Witam.
Jestem posiadaczem GP 1.4 Estivia Blue&Me zakupionego ~15 stycznia 2010 roku, aktualny przebieg 1200 km.
Jak to pisze większość z was, na początku zauroczony pierwszym funfelnówka samochodzikiem zauważałem tylko problemy wykończeniowe samochodu, natomiast na początku lutego odbywając kilka dłuższych tras po dobrych nawierzchniach stwierdziłem, że auto ściąga na prawo - jednak ...
Miałem już kilka samochodów, objaw ten który mam w aktalnym jest bardzo podobny do objawu z mojej starej fiesty ( uszkodzony układ - luzy na kierownicy ) , czyli:
Podczas jazdy trzymajac kierownice sztywno prosto, czuje delikatne uderzenia ( nacisk ) w lewo i prawo, w lewo i prawo ( czyli jak się domyślam luzy na kierownicy ) dodam, że nie ma to znaczenia czy jest CITY czy nie. Próbując jechać prosto samochodem - już dodam że to jest cholera jasna nie możliwe !!! auto ucieka na jedną strone, gdy wykonuje delikatną korekte w przeciwna w celu skierowania auta na wprost, czuje jak auto zaczyna uciekac w 2 strone, ogólnie tym cholernym gratem nie idzie jechać prosto.
W ubiegły Piątek byłem w ASO, przedstawiłem problem ( pomiędzy innymi problemami ) że auto mi ściąga na boki.
Wykonałem jazdę próbną z gościem z salonu i co stwierdził - NIC NIE STWIERDZIŁ - po rozpędzeniu samochodu do ponad 80, puścił kierownice i wyraznie powiedział, że auto nie ściąga, a co 3 sekundy odbijał na lewo pote na prawo - jak zaptałem czy nie wydaje mu sie to dziwne ze tak odbija on stop, to zaspiewał mi, że polskie drogi nie sa proste, ich pochylenia dziury robią swoje, ja mu dalej mowie ze go nie idzie utrzymac prosto, a on swoje. Po powrocie sprawdził zierzność, jest dobra, powierze w jednej oponie było za duże, wiem czemu - moja wina - złapałem pane, wymieniłem na zapasówke a w tej cisnienia nie sprawdzałem - zdaża się.
Wyjechałem i skierowałem się na nieco lepszą dorgę, i &%$&&%^ mac nic sie nie zmieniło.
Gdybym miał możliwość przejechania się innym GP to bym stwierdził, czy to moje widzimisie, czy jednak moj GP jest do pupy.
Jaki może być tego problem i powiedzcie mi, gdzie udać się do jakiego ASO w pobliżu Piekar Sląskich ( MIMAR juz u mnie odpada ).
Pozdrawiam i proszę o pomoc, bo mnie już krew zalewa.
Zapytam jeszcze:
Czy po skręcie w lewo i puszczeniu kierownicy samochód powinien skierować się na wprost, a mi ewidentnie odbija tak mocno, ze jedzie w prawo ze szok ? skrecajac w lewo odbija mozna poweidziec na prosto, ale nadal sciaga na jedna ze stron.
Na moich starych samochodach, gdy skrecałem i pusciłem kierownice auto samo sie prostowało do jazdy na wprost !! czy tu jest inaczej ?
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|