|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 17:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
gawo666 |
#168455 Wysłany:
12 Wrz 2008, 19:45; Temat postu: Montaż elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy 1.2 75 |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 12 Wrz 2008, Posty: 9
|
Montowałem u siebie i mogę zawsze doradzić i wesprzeć technicznie tel.793001910.
|
|
Góra |
|
|
|
|
dzikidaniel |
#168471 Wysłany:
12 Wrz 2008, 20:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
gawo666 |
#168626 Wysłany:
15 Wrz 2008, 18:28; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 12 Wrz 2008, Posty: 9
|
Witam,też nie miałem odlewu na bloku i doszedłem do wniosku że wsadzę elektryczna.Kupiłem na allegro z citroena 407 , po zakupie troszkę sie zdziwiłem ponieważ był to silnik bezszczotkowy,sterowany przełączaniem faz na stojanie i halotronów na wirników.Po czasie udało sie odpalić bez żadnej modyfikacji,super bardzo cicha praca w porównaniu do szczotkowych.Kupiłem przekładnię +przewody,pompę umiejscowiłem koło halogena z prawej strony a filtr węglowy wywaliłem w nadkole.Po zamontowaniu okazało sie że mmusze też załatwić inna kolumna kierownicza ponieważ był inny frez.Wersja bez wspomagania ma grudy frez, można na palcach policzyć a do wspomagania jest bardzo rzadki.Udało sie na dostać regulowaną kolumnę.Na końcu zamontowałem automat do włączenia świateł po uruchomieniu silnika i podpiąłem sterowanie pompy pod to i śmiga już ponad rok.Pozdrawiam..
[ Dodano: 15 Wrz 2008 18:28 ] sorry za tego citroena,pośpiech.
|
|
Góra |
|
|
synzbycha |
#186946 Wysłany:
06 Lis 2008, 23:04; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 20 Paź 2007, Posty: 4
|
Mozesz napisac dokladnie jak podczyeđ pompe albo dolaczyc schemat podaczenie ?
_________________ Punto '94 1.2
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#186983 Wysłany:
07 Lis 2008, 00:32; Temat postu: |
|
|
synzbycha napisał(a): Mozesz napisac dokladnie jak podczyeđ pompe albo dolaczyc schemat podaczenie ?
Jeśli chcesz uzyskać pomoc to napisz po polsku o co Ci chodzi, bo tego posta rozszyfrować się nie da
|
|
Góra |
|
|
gawo666 |
#190514 Wysłany:
16 Lis 2008, 16:00; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 12 Wrz 2008, Posty: 9
|
witam,też za bardzo nie kumam
|
|
Góra |
|
|
synzbycha |
#192037 Wysłany:
20 Lis 2008, 20:42; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 20 Paź 2007, Posty: 4
|
Chodzi mi po prostu o schemat podłączenia (elektryczny) pompy. Ciekawi mnie czy siła wspomagania jest stała czy zależy od czegoś np. prędkości? Ciekawi mnie też zachowanie pompy zimą. Wiem, że w peugeotach zdarza się wyrzucanie oleju przez korek w ujemnych temperaturach. Za poprzedni post przepraszam małe kłopoty z ustawieniami regionalnymi.
_________________ Punto '94 1.2
|
|
Góra |
|
|
gawo666 |
#192070 Wysłany:
20 Lis 2008, 22:00; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 12 Wrz 2008, Posty: 9
|
Witam sprawa jest prost to jest pompa bezszczotkowa,elektronika steruje wirnikiem przełączając fazy na stojanie .Dwa grube +/-jak na kazdej pompie i sterowanie znaczy załączenie do alternatora lub jakiegos włącznika świateł np nie wiem jak kto woli musi dostać "+" i po chwili rusza, do tego 2 przewody can i przewód do diagnostyki,pompa działa 2 lata .Trzeba obrócić amorki a o ciśnienie sie nie martw bo i tak przekładnia se doreguluje,o tyle spoko urządzenie w porównaniu do mechanicznych pomp lub na szczotkach ta pompa posiada ograniczenia prądowe przy max skręcie,nie wymusza prądu układ szybko reaguje,ogólnie luzik każda pompa można zaadoptować,pozdro
|
|
Góra |
|
|
synzbycha |
#192433 Wysłany:
30 Lis 2008, 22:02; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 20 Paź 2007, Posty: 4
|
przewody od sieci (can) podłączyć pod masę czy zostawić nie podłączone? O co chodzi z tym obróceniem amorów?
[ Dodano: 30 Lis 2008 22:02 ] Z amortyzatorami już wiem ale nadal mnie dręczy ta sieć. Możesz coś napisać o sile wspomagania ? Nie jest za mocna?
_________________ Punto '94 1.2
|
|
Góra |
|
|
gawo666 |
#206406 Wysłany:
09 Sty 2009, 11:26; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 12 Wrz 2008, Posty: 9
|
Witam,zostawić nie podłączone tylko zasilanie (2 grube przewody"+","-" i jeden cienki sterujący do "+")ja mam pod wzbudzenie alternatora.Powiem ci ze pompa na amperomierzu podczas postoju i przy skręcie zachowywała sie w normie.Ona ma tylko dostarczyć odpowiednie ciśnienie robocze bo przecież zawór i tak jest w przekładni.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 10 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|