|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 01:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
lukpal19 |
#18295 Wysłany:
11 Kwi 2007, 10:15; Temat postu: Problem z wentylatorem chłodnicy |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 11 Kwi 2007, Posty: 3
|
Witam Wszystkich
Od jakiegoś czasu mam problem z wentylatorem chłodnicy. Zawsz,e kiedy się włącza dochodza z niego przerazliwe dzwieki straszace nawet przechodzace po pasach staruszki. Czy ktos moze probowal rozebrac taki silniczek, bo koszt calego zestawu z wiatrakiem wynosi okolo 250 zl?
Kiedys na jakims forum widzialem instrukcje jak wstawic silniczek i wiatrak od poloneza (podobno jest cichszy i tanszy), tylko nie moge sie tego teraz jakos doszukac.
Fiat Punto 1.2 8V (2001)
|
|
Góra |
|
|
|
|
meti |
#18327 Wysłany:
11 Kwi 2007, 13:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Świdnik Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 144
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#18440 Wysłany:
11 Kwi 2007, 20:06; Temat postu: Wentylator chłodnicy - klepie jak rozregulowany rozrząd! :D |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
No wiec tak stoję na światłach i coś klepać zaczęło... Myślę sobie będzie trzeba podregulować zawory, dodałem gazu ale częstotliwość klepania nie zmieniła się... po chwili przestało
Pod blokiem znowu... otwarłem maskę a tutaj cała chłodnica trzęsie się jak galareta i klepanie wydaje wentylator....
Chyba będzie trzeba wymontować ramkę i wyczyścić wszystko.
Wie ktoś jakie jest łożysko w tym wentylatorze? ślizgowe czy kulowe?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
citymatic |
#18449 Wysłany:
11 Kwi 2007, 20:24; Temat postu: Re: Wentylator chłodnicy: klepie jak rozregulowany rozrząd : |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Zamość Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 87
|
Cytuj: Wie ktoś jakie jest łożysko w tym wentylatorze? ślizgowe czy kulowe?
Niewymnienialne -silnik do wymiany na nowy-element nienaprawialny ASO ponad 600,- wentylator.....silnik ok 350,- polecam allegro lub Poloneza
30-60,- trochę pracy i gotowe
_________________ GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#18452 Wysłany:
11 Kwi 2007, 20:27; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Cytuj: Niewymnienialne -silnik do wymiany na nowy-element nienaprawialny ASO ponad 600,- wentylator.....silnik ok 350,- polecam allegro lub Poloneza
Aha No to będę jeździć do momentu kiedy się całkiem nie rozpadnie [ Dodano: 11 Kwi 2007 20:40 ]http://moto.allegro.pl/item182690826_we ... relli.html
Nie tak źle... ale i tak poczekam aż sie rozpadnie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
lukpal19 |
#18623 Wysłany:
12 Kwi 2007, 13:01; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 11 Kwi 2007, Posty: 3
|
Na stronce www.fiatpunto.org.pl w dziale chyba zrob to sam jest instrukcja jak rozebrać silniczek. Troche brutalna ale jak ktos ma troche narzedzi i czasu to czemu nie ...
|
|
Góra |
|
|
dymny |
#18690 Wysłany:
12 Kwi 2007, 16:10; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: RPZ Rejestracja: 12 Kwi 2007, Posty: 59
|
przezwojenie?
wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka
_________________ PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#18699 Wysłany:
12 Kwi 2007, 16:53; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Cytuj: Przykrywamy obudowa i trzy gluty migomatem zeby sie trzymalo kupy...
Skąd ja wezmę migomat? albo spawarkę?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
meti |
#18701 Wysłany:
12 Kwi 2007, 17:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Świdnik Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 144
|
dymny napisał(a): Shocked przezwojenie? wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka
Może i tak Nigdy nie miałem do czynienia z awarią wentylatora, więc nie powiem dokładnie Miałem kiedyś przezwajany alternator, bo sie spalił, ale to częsta wada w Fiatach i Alfach
_________________ Fiat Punto II S 1.2 8V 2001r, 60 koni i jeden zrebak
Zielony metalic
Pozdrówko
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#18702 Wysłany:
12 Kwi 2007, 17:07; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
dymny napisał(a): wina jest zacierajacy sie wirnik na tulejce w silniczku elektrycznym- niestety nierozbieralny, trzeba przewiercic malym wiertlem 2-3mm wtedy naoliwic lub wymienic na silnik i wentylatorz poldka
Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dymny |
#18713 Wysłany:
12 Kwi 2007, 17:35; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: RPZ Rejestracja: 12 Kwi 2007, Posty: 59
|
Cytuj: Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł
dokladnie to wyglada tak
mialem taki przypadek i przejawialo sie halasowaniem, skrzypieniem, piskiem wentylatora w czasie jazdy, gdy krecil sie pod wplywem pędu powietrza
_________________ PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX
|
|
Góra |
|
|
citymatic |
#18746 Wysłany:
12 Kwi 2007, 20:20; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Zamość Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 87
|
A potem niestety tak
jeden rok i
_________________ GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
|
|
Góra |
|
|
dymny |
#18752 Wysłany:
12 Kwi 2007, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: RPZ Rejestracja: 12 Kwi 2007, Posty: 59
|
No tak co sie odwlecze to nie uciecze.
Najlepiej od razu zrobic porzadnie zalozyc nowy silnik z wentylatorem od poldka i zapomniec o problemie
_________________ PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#19801 Wysłany:
18 Kwi 2007, 00:21; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
meti |
#19803 Wysłany:
18 Kwi 2007, 00:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Świdnik Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 144
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#19804 Wysłany:
18 Kwi 2007, 00:30; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
meti napisał(a): chyba, że znajdziesz gdzieś na szrocie z PII o małym przebieg
Nie no... to akurat żadna oszczędność
[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:31 ]
no chyba, że by były wszystkie za 600zł
[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:32 ]
a muszę to zrobić bo dziś tak klepał ze szok... jak dziś stałem w Katowicach w korku to wszyscy przechodnie sie na mnie gapili i drgania było czuć w kierownicy
[ Dodano: 18 Kwi 2007 00:33 ]
a ten teges.... jak myślicie kupić z wiatrakiem czy bez? nie uszkodził sie przez to wiatrak?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
meti |
#19805 Wysłany:
18 Kwi 2007, 00:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Świdnik Rejestracja: 13 Mar 2007, Posty: 144
|
|
Góra |
|
|
dymny |
#19817 Wysłany:
18 Kwi 2007, 09:45; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: RPZ Rejestracja: 12 Kwi 2007, Posty: 59
|
ipIV napisał(a): ten teges.... jak myślicie kupić z wiatrakiem czy bez? nie uszkodził sie przez to wiatrak?
Kup sobie wentylator z poloneza tzn. silnik +wentylator tak jak podal Citymatic, maly koszt a silnik z poldka nie do zdarcia.
Wszelkiego typu pojedyncze silniki czy silnik z wentylatorem to jakies rzemioslo- nie oryginal. Bo oryginal wyglada tak jak na zdjeciu i wedlug ASO jest to nierozbieralne tzn. w aso nie mozesz kupic np. samego silniczka.
osobiscie to nie dalbym 120-140zl za sam silniczek+ ew. koszt zalozenia, skoro mozna kupic o polowe taniej "zamiennik" z poloneza, ktory ma podobne wlasciwosci i jak sie nie myle ma nawet takie samo zlacze elek.
_________________ PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX
|
|
Góra |
|
|
krzysiek188A4000 |
#21088 Wysłany:
24 Kwi 2007, 15:41; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 93
|
dymny napisał(a): Cytuj: Też tak myślę.... to jak z wiatraczkami w kompie za 5zł dokladnie to wyglada tak mialem taki przypadek i przejawialo sie halasowaniem, skrzypieniem, piskiem wentylatora w czasie jazdy, gdy krecil sie pod wplywem pędu powietrza
czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy?? [ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ]Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....
_________________ Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#21090 Wysłany:
24 Kwi 2007, 15:47; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Cytuj: Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....
Ja tam kupiłem ten z linka którego podałem za 135zł typ valeo i jest przystosowany do demontażu Co do silnika z poldka wolałem nie ryzykować jak to będzie z tymi mocowaniami... nie mam sprzętu żeby przerabiać
Silnik leży tylko nie chce mi sie teraz wymienić
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dymny |
#21116 Wysłany:
24 Kwi 2007, 17:14; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: RPZ Rejestracja: 12 Kwi 2007, Posty: 59
|
krzysiek188A4000 napisał(a): czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy?? [ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ] Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno....
Ja na takim oliwieniu jezdze juz okolo roku- fakt ze mam LPG i jezdze bardziej w trasie i rzadko wlacza mi sie wentylator, no ale od pedu powietrza tez sie kreci. Takie oliwienie to nie jest jakies dlugotrwale rozwiazanie.
A wentylator od poldka z powodzeniem montowal kol. Citymatic- pasuje idealnie, jak od Fiata
W zwiazku z zainteresowniem tematem pozwole sobie, przedstawic zdjecia z wymiany przez kol.Citymatica- mam nadzieje ze kol. Citymatic nic nie bedzie mial przeciwko- w koncu zalezy nam wszystkim na dobru kropkow i zadowoleniu ich wlascicieli
_________________ PII 1.2 8v+ LPG
2001r. 105kkm
Prawie jak SX
Ostatnio edytowany przez dymny 24 Kwi 2007, 18:43, edytowano w sumie 3 razy
|
|
Góra |
|
|
krzysiek188A4000 |
#21122 Wysłany:
24 Kwi 2007, 17:44; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 02 Mar 2007, Posty: 93
|
dymny napisał(a): krzysiek188A4000 napisał(a): czy takie oliwienie to trwały patent czy trzeba co chwilę dolewać oliwy?? [ Dodano: 24 Kwi 2007 14:44 ] Czy ktoś już u siebie montował silnik od poldka czy tylko wszyscy słyszeli że podobno.... Ja na takim oliwieniu jezdze juz okolo roku- fakt ze mam LPG i nie jezdze bardziej w trasie i rzadko wlacza mi sie wentylator, no ale od pedu powietrza tez sie kreci. Takie oliwienie to nie jest jakies dlugotrwale rozwiazanie. A wentylator od poldka z powodzeniem montowal kol. Citymatic- pasuje idealnie, jak od Fiata W zwiazku z zainteresowniem tematem pozwole sobie, przedstawic zdjecia z wymiany- mam nadzieje ze kol. Citymatic nic nie bedzie mial przeciwko- w koncu zalezy nam wszystkim na dobry kropkow i zadowoleniu ich wlascicieli
No w końcu jakiś konkret śliczne dzięki..... idę do garażu hehe
_________________ Punto ELX 1.2 80KM 16V 188A5000 blue metalic 3D 2000'
|
|
Góra |
|
|
kapsik |
#21326 Wysłany:
26 Kwi 2007, 11:26; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 7
|
Wie ktos gdzie w katowicach moge kupic silniczek wentolatora do mojego punciaka z 2001 r ??
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#21544 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:27; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
kapsik napisał(a): Wie ktos gdzie w katowicach moge kupic silniczek wentolatora do mojego punciaka z 2001 r ??
Ja kupiłem przez allegro. Ale powinien być też w motoryzacyjnym
[ Dodano: 27 Kwi 2007 19:22 ]
UWAGA! Jak będziecie kupować silnik, to od razu z wiatrakiem! Tuleja na której siedzi wiatrak jest tak zapieczona, że za chiny nie da się tego wyciągnąć. Nity na których jest zamocowany silnik trzeba spiłować kątówką.
Przy próbie zdejmowania śmigła z silnika tulejka w śmigle się wytopiła. (Kątówka rządzi... )Kupujcie Silnik + śmigło! a nie sam silnik....
A teraz nie mam nic na chłodnicy i jeżdżę na ogrzewaniu, pilnuję wskazówki
fotki mojej fuszerki
Przejechałem dziś 50km bez wiatraka, chłodnica dla pewności na drucie przytrzymana i sie nie zagotował
Tutaj filmik jak pięknie chodził mi wentylator:
http://fiatpunto.imn1.pl/w.MOV
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Jaco |
#21545 Wysłany:
27 Kwi 2007, 22:36; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1225
|
No dokładnie, to jest ciężka sprawa bo jest to miejsce idealne do zapieczenia jak się tego nie czyści nigdy, chodź czasem trzeba jak wentylator stanie - o ile silnik nie powiedział papa
Lepiej faktycznie wymienić cały element, nie trzeba zbędnych narzędzi specjalistycznych typu kątówka
Co do niezagotowania, miałeś farta Pomyśl środek lata upał jak nie wiem koreczek na drodze, byłoby ciekawie jeszcze jakbyś brał ciepło na siebie włączając ogrzewanie to basen w aucie gratis
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|