|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 01:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rajtek |
#260032 Wysłany:
30 Maj 2009, 20:50; Temat postu: zwiększenie mocy kropka 1.3 multijet |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
doblo 1,3 ma 75 koni a punto 70,czy wystarczy sama zmiana softu na taką co ma np. doblo?może coś polecacie,niedrogo a z pewnego źródła?
|
|
Góra |
|
|
|
|
CINEK_ |
#267280 Wysłany:
23 Cze 2009, 15:25; Temat postu: Re: zwiększenie mocy kropka 1.3 multijet |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 157
|
rajtek napisał(a): doblo 1,3 ma 75 koni a punto 70,czy wystarczy sama zmiana softu na taką co ma np. doblo?może coś polecacie,niedrogo a z pewnego źródła?
Jeśli robić to zmianę całej mapy - spokojnie rzad 90-100ps na zdrowym motorze jest osiągalny. Jak cos to priv.
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#267361 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#267366 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#267379 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#267383 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#267386 Wysłany:
23 Cze 2009, 20:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
jackson78 |
#277874 Wysłany:
07 Sie 2009, 13:09; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Wrz 2008, Posty: 9
|
Adas napisał(a): Właśnie.. wielkim plusem zaletą wszystkich JTD jest właśnie, kręcenie softem, i to wynik tak do ok 40 procent powyżej normy . Myślę, że z 70 spokojnie te 85-90 wyciśniesz .
a jak ze spalaniem po takim podrasowaniu duzo wiecj pali wtedy autko???
_________________ Punto II FL 1.3 MultiJet
|
|
Góra |
|
|
Kamillo |
#277884 Wysłany:
07 Sie 2009, 13:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Pruszków Rejestracja: 19 Maj 2008, Posty: 1975 Pomógł: 10
|
jeśli zachowasz umiar i nie będziesz wyciskał mocy ponad granicę bezpieczeństwa (te 90 KM to rozsądna wartość i dalej bym się nie pchał) to zmiany będą wręcz niezauważalne (w normalenj jeździe 0,3-0,7 l/100 km). Brat kumpla z pracy ma podkręcony M-Jet i tak to u niego wygląda.
_________________ Forza Italia !
Punto Mk II FL 1.2 8V Active (czerwony) - był ... Bravo II T-JET (granatowy metalik) - był ... ... Panda 1.2 8V Dynamic (niebieska) - była ... ... ... GrandePunto 1.2 8V Estiva (czarny prowokator) - był: topic49332.html Seat Ibiza 6J (czerwona bo najszybsza) - jest: topic58217.html
|
|
Góra |
|
|
matrix_blue |
#290279 Wysłany:
20 Wrz 2009, 17:31; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 27 Sty 2009, Posty: 89
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#313453 Wysłany:
01 Gru 2009, 22:08; Temat postu: a co wy na to? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#313471 Wysłany:
01 Gru 2009, 22:34; Temat postu: Re: a co wy na to? |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 157
|
[quote="rajtek]
[ Dodano: 01 Gru 2009 21:08 ]
koszt ok 150 zł[/quote]
To żart czy całkiem serio ?
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#313518 Wysłany:
02 Gru 2009, 00:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#313531 Wysłany:
02 Gru 2009, 00:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 157
|
rajtek napisał(a): http://www.allegro.pl/item830097362.html pytanie,czy warto??
Jeśli kolega chce mieć problemy - proszę bardzo. Brelok to z założenia dziadostwo a to woła o pomstę do nieba.
CR to bardzo dokładny a przy tym wrażliwy sprzęt - to coś to droga do szybkiej awarii. Opis miażdzy swoją drogą.
To coś pewnie:
- drastycznie podnosi ciśnienie na railu (obciązenie pompy railowej)
- okłamuje czujnik wysokiego cisnienia na railu
Auto dostanie więcej paliwa bez modyfikacji ciśnienia doładowania - auto dymi itd, EGT drastycznie rośnie - takujemy motor.
Brelok (którego nadmienie jeszcze raz nie polecam) znanej firmy to koszt >1k a tu masz wytrawioną płytkę + kilka el elektronicznych za 150pln...
Zabawa w konie TYLKO poprzez remap dostosowany do auta.
Czy warto kupić to coś - odpowiedź pozostawiam koledze...
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#313543 Wysłany:
02 Gru 2009, 01:41; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
CINEK_ napisał(a): a tu masz wytrawioną płytkę + kilka el elektronicznych za 150pln...
koszt wykonania we własnym zakresie 5zł
"Cyfrowy powerbox ma zastosowany algorytm który analizuje jakie w danej chwili jest obciążenie silnika i dopiero wtedy zwiększa ciśnienie paliwa ."
Miażdży jeszcze cyfrowy Jakby gość co to sprzedaje miał trochę pojęcia o elektronice to by takich bzdur nie pisał [ Dodano: 02 Gru 2009 00:26 ]A scalaczek pewnie laboratoryjny zakres temp pracy 0-70*C [ Dodano: 02 Gru 2009 00:41 ]heh mam wszystko na stanie
Ktoś reflektuje na kit zrób se sam za 7zł z wysyłką?
Potencjometr też sie jakiś znajdzie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#313570 Wysłany:
02 Gru 2009, 11:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
dlatego dałem temat aby zasiegnąć porady,zapodać newsa,raczej w to nie wejdę,kombinowałem ,że może ktoś kiedys dał sie skusić i coś może przyblizyć w temacie
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#313878 Wysłany:
03 Gru 2009, 10:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 157
|
rajtek napisał(a): dlatego dałem temat aby zasiegnąć porady,zapodać newsa,raczej w to nie wejdę,kombinowałem ,że może ktoś kiedys dał sie skusić i coś może przyblizyć w temacie
Podniesienie mocy w każdym doładowanym dieslu to zmiana i optymalizacja map sterujących (remap) wszystkie oporniki itp wynalazki można sobie darować...
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#314203 Wysłany:
04 Gru 2009, 12:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
ciągle upieram się,czy da rade wgrać soft z grande -75 KM do punto 2 -70 KM?serwis jakoś nie chce dać odpowiedzi,dziwne
|
|
Góra |
|
|
CINEK_ |
#314204 Wysłany:
04 Gru 2009, 12:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 06 Maj 2009, Posty: 157
|
rajtek napisał(a): ciągle upieram się,czy da rade wgrać soft z grande -75 KM do punto 2 -70 KM?serwis jakoś nie chce dać odpowiedzi,dziwne
Jeśli chodzi o to czy da się wgrać fizycznie to da się. Jeśli chodzi o to czy auto odpali i będzie jeździc to nie
Pozdro
_________________ Punto JTD 200+ps obecnie update z unijet na multijet
www.cinsoft.pl
|
|
Góra |
|
|
rajtek |
#336259 Wysłany:
17 Lut 2010, 18:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: rajtek
Samochód: Bravo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 23 Mar 2009, Posty: 246
|
proponują mi chipowanie za 600 zł ale 50 km ode mnie,albo na miejscu za 800 ,oczywiscie z hamownią itd,moc wyjsciowa 85-88 KM,miał ktos z tym do czynienia?boję sie o trwałośc albo jakies problemy np ze skrzynią,pompą,turbo,proszę o info osoby które juz zrobiły cos takiego i troche to mają,więc jest jakis staz w tym temacie
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|