|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 15:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
4toku |
#334569 Wysłany:
10 Lut 2010, 22:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Niestety nie da rady
Jest jeszcze Body comp i szyna CAN
masa rzeczy nie będzie działać po takiej podmiance
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#334663 Wysłany:
11 Lut 2010, 00:12; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
dzikidaniel: mk II to o wiele bardziej upierdliwa bestia niż mk I, przede wszystkim przez CAN
Tym niemniej i tak 2 kompy chyba są niekonieczne, przecież wystarczy dobry program do seryjnego, napisany już pod mody które są/będą.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#334986 Wysłany:
12 Lut 2010, 08:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
STax co kosztuje około 3600PLN
|
|
Góra |
|
|
STax |
#335003 Wysłany:
12 Lut 2010, 10:41; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
iNTER napisał(a): co kosztuje około 3600PLN
Zależy chyba gdzie? W moich okolicach za program do silników o takiej pojemności raczej koło 1500zł chcą (nie za gotowy uniwersalny program, tylko za napisanie programu pod konkretny silnik).
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#335042 Wysłany:
12 Lut 2010, 13:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#335098 Wysłany:
12 Lut 2010, 17:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Turbo wozy sie latwiej modyfikuje (a tym bardziej jtd anizeli wolnossace) , 3600 to juz lepiej zapodac sobie vemsa z podpieciem i wystrojeniem pewnie mniej wyjdzie
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#335115 Wysłany:
12 Lut 2010, 19:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
BARTEKcoupe mój sczytaliśmy z Cinkiem. Ale brakło odwagi na wgranie wsadu he he he.
STax tyle kosztuje zrobienie żelowego komputera pod dane auto, jest to cena orientacyjna i pewnie lekko zawyżona ale w tą okolicę trzeba celować.
DeviLL w PII nie dają rady żadne świnki ani inne oszukiwacze, dlatego pisałem o dwu komputerach, temat jest do ogarnięcia przez kumatego elektryka. Wtedy strojenie wychodzi w okolicach 600PLN na gotowo z hamownią.
|
|
Góra |
|
|
4toku |
#335577 Wysłany:
14 Lut 2010, 21:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Kolektor 4-2-1 zamontowany.
Wchodzi prawie p&p trzeba tylko obciąć złącze elastyczne i dospawać flansze do seryjnego wydechu.
Było trochę rzeźby z drugą sondą ale podkładka i nowe gniazdo dają radę - marchewa nie świeci się mimo że kata już nie ma.
Jest też trochę głośniej
Za tydzień dwa zobaczę ile to dało.
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#335604 Wysłany:
14 Lut 2010, 22:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
Bardzo podobają mi się wprowadzane zmiany. Z drugim kompem bym się nie bawił. Niedługo wychodzi nowy ecumaster standalone i na pewno lepiej się sprawdzi.
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#335641 Wysłany:
15 Lut 2010, 00:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Wg mnie najlepiej modyfikowac ori soft , sam sobie tak robie w swoim ,ale w miare mam opisana binarke plikiem xdf + niedostepne w PL epromy elektrycznokasowalne Mozna tez bawic sie z emulatorem (kolega ma i sie bawi fajna sprawa bo robisz na ori kompie praktycznie jakbys mial SA jak sie ma oczywiscie rozpracowana binarke)
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
eRBe |
#622297 Wysłany:
27 Paź 2012, 12:30; Temat postu: Re: P II 1,2 8v wersja GT by 4toku |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 18 Wrz 2011, Posty: 44
|
4toku, bardzo podoba mi się twoja modyfikacja i zastanawiam się czy nie zrobić tego u siebie. W związku z tym mam jeszcze parę wątpliwości: - czy głowica 8V ma gniazda zaworowe, które można wymienić? Pytam, bo boję się, że moje gniazda po 190 000 km na LPG mogą być już wypalone i będę musiał je wymienić/zregenerować, - napisałeś, że zrobiłeś „gniazda zaworów na 3 kąty”. W „Sam naprawiam…” jest rysunek gniazd zaworowych, które już mają 3 kąty. Czy mógłbyś wyjaśnić, na czym polegała twoja modyfikacja? - czy szlifowałeś również zawory?
Pozdrawiam, eRBe
Załączniki: |
gniazda zaworów.JPG [ 21.93 KiB | Obejrzany 4255 razy ]
|
_________________ Fiat Punto II FL Rocznik 2003
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|