|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 19:44
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
slon11 |
#373195 Wysłany:
12 Cze 2010, 11:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Arek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BB Rejestracja: 24 Kwi 2008, Posty: 917
|
kmarcin76 napisał(a): Jak juz auto pochodzi z klima na postoju, albo jazda odbywa sie w miescie to slychac sprezarke wyraznie glosniej! W trasie nic nie slychac. Tak ma byc?
nie wiem czy tak ma być ,ale u mnie tak jest.
Najbardziej co mnie wkurza przy włączonej klimie w moim 8v to bardzo drastyczny spadek mocy.
_________________ Bravo 1,9 120 HP Dynamic B&M + Dodatki
Blue Notturno Mica
|
|
Góra |
|
|
|
|
kmarcin76 |
#373201 Wysłany:
12 Cze 2010, 11:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Ja tez zauwazam spadek mocy a najbardziej da sie go odczuc kiedy silnik jest bardzo nagrzany, tj, przy wolnym ruchu miejskim, po postoju przy wlaczonej klimie. Na autostradzie przy wlaczonej klimatyzacji nie czuc ze jest wlaczona tj. moc normalnie, nic nie buczy, itd. Łączę te dwa wkurzające objawy (spadek mocy i halas+dodatkowo mniejsza sprawnosc chlodzenia) z temperatura. Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Ale chyba to normalne. Jechalem kiedys autokarem do Grecji, upal cala droge niemilosierny. Na granicy wiegiersko-serbskiej kolejka po horyzont i zauwazylem, ze samochody staly z uchylonymi szybami, nogi i glowy powywalane na zewntarz a byly to raczej auta, ktore klime mialy. W autokarze tez odczuc mozna bylo wyrazny wzrost temperatury kiedy stal. Byc moze sa pojazdy ktore maja BARDZO wydajne uklady chlodzenia nawet na postoju ale GP chyba do nich nie nalezy.
|
|
Góra |
|
|
slon11 |
#373218 Wysłany:
12 Cze 2010, 12:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Arek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BB Rejestracja: 24 Kwi 2008, Posty: 917
|
kmarcin76 dokładnie tak jak mówisz takie same mam odczucia ,jak się już jedzie na trasie to nie czuć tego spadku mocy z tym że i tak czy inaczej sobie paliwa podżera więcej
Z reguły tak jest że podczas jazdy klima pracuje sprawniej ,czym szybciej jedziesz tym lepiej chłodzi ,chyba wspomaga ją powietrze z zewnątrz w jakimś tam stopniu ,bądź to że auto jest na obrotach wiekszych i wtedy kompresor działa wydajniej.
Generalnie wydaje mi sie że samochód powinien mieć 100 koni mocy na 1 tone wagi i wtedy w GP nie czulibyśmy aż tak spadku mocy przy włączonej klimie.
_________________ Bravo 1,9 120 HP Dynamic B&M + Dodatki
Blue Notturno Mica
|
|
Góra |
|
|
krowka |
#373227 Wysłany:
12 Cze 2010, 12:56; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Wczoraj też odczułem, że bolid kulał się jakby trochę słabiej... Na szczęście na niskich obrotach daje radę z chłodzeniem, tak samo jak 3 lata temu
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#373234 Wysłany:
12 Cze 2010, 13:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Zeby nie bylo ze marudze to musze przyznac, ze w Chorwacji na autostradach sprawowal sie wysmienicie (mam na mysli chlodzenie). Zonie bylo wrecz zimno, ubierala polar a ja mialem wlaczony nawiew na 1 predkosci i pozamykane wszystkie kratki oprocz tej przy kierowcy. Temperatura na zewnatrz to przynajmniej 30-35! Czyli jak juz sie dobrze schlodzi to jest komfort.
|
|
Góra |
|
|
danielmax |
#373283 Wysłany:
12 Cze 2010, 15:52; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: kuj-pom Rejestracja: 23 Gru 2009, Posty: 91
|
Co do chłodzenia to jest ok, chodziło mi tylko o hałas , w trasie nie słychać właściwie, za to na postoju jest wyraźnie słyszalna i po włączeniu czuć drgania na kierownicy - nie mocno ale jednak. Porównuje z P2FL gdzie klima była cichsza żeby nie powiedzieć bezgłośna. Stąd moje pytanie oczywiście odczucia są subiektywne ale jakieś ustalenia można poczynić - drga kiera czy nie?
_________________ GRANDE PUNTO 1,4 8v- DYNAMIC -cross over
|
|
Góra |
|
|
xsadol |
#373940 Wysłany:
14 Cze 2010, 17:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: ze Śląska ;) Rejestracja: 06 Lut 2009, Posty: 354
|
slon11 napisał(a): kmarcin76 napisał(a): Jak juz auto pochodzi z klima na postoju, albo jazda odbywa sie w miescie to slychac sprezarke wyraznie glosniej! W trasie nic nie slychac. Tak ma byc? nie wiem czy tak ma być ,ale u mnie tak jest. Najbardziej co mnie wkurza przy włączonej klimie w moim 8v to bardzo drastyczny spadek mocy.
Ktoś kiedyś gdzieś tu robił testy przyśpieszenia 0-96km/h (akcelerometrem) z klimą i bez - nie było różnicy
_________________ "Benzyna jest do osobówek, ropa do ciężarówek a gaz do kuchenek"
|
|
Góra |
|
|
kropekGP |
#374086 Wysłany:
14 Cze 2010, 23:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 259 Pomógł: 1
|
Xylometazolin! napisał(a): Ktoś kiedyś gdzieś tu robił testy przyśpieszenia 0-96km/h (akcelerometrem) z klimą i bez - nie było różnicy
, a to dlatego że przy maksymalnym wciśnięciu pedalu przyspieszenia sterownik komputera wysyla sygnal do body kompa aby zmnieszyl wydajnosc klimy (otwiera bardziej zawor rozprezny) - we wszystkich nowoczesnych autach tak jest ze klima sie wylacza lub zmniejsza wydajnosc przy maksymalnym wykorzystaniu jednostki napedowej.
_________________ Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
Bahama70 |
#374118 Wysłany:
15 Cze 2010, 05:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
Kiedyś pisałem o tym, że jestem zdziwiony, pierwszy raz mam auto z klimą wszyscy mówili jak włączysz sprężarkę muł będzie... a tutaj zdziwko, nie widzę różnicy !
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
|
krowka |
#374165 Wysłany:
15 Cze 2010, 12:24; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Bahama70, moim jeżdżę cały czas z włączoną klimą (automat). W przypadku temperatur zewnętrznych około 25 stopni sprężarka działa, ale utraty mocy nie czuć. Problem zaczyna się powyżej 30 stopni. Wtedy czuć, że autko staje się "ciężkie". Prawdopodobnie w GP jest sprężarka ze zmienną wydajnością...
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
filip76 |
#374172 Wysłany:
15 Cze 2010, 12:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 1035
|
Proponuję test - rozpędzamy auto i jedziemy chwilę na wyższym biegu (4,5) na optymalnych obrotach, po czym zdejmujemy nogę z gazu i hamując silnikiem włączamy klimę - u mnie jest to zauważalne - czuć dodatkowe obciążenie, które mocniej spowalnia auto.
Z drugiej strony - 90% przypadków, kiedy zgasło mi auto przy ruszaniu ma związek z włączoną klimą - zapominam dodać więcej gazu przy ruszaniu i silnik się dławi.
_________________ alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata
|
|
Góra |
|
|
slon11 |
#374182 Wysłany:
15 Cze 2010, 13:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Arek
Samochód: Bravo
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: BB Rejestracja: 24 Kwi 2008, Posty: 917
|
filip76 napisał(a): zapominam dodać więcej gazu przy ruszaniu i silnik się dławi. dokładnie trzeba dac więcej gazu przy ruszaniu bądź dużo szybciej redukować bieg ,i kręcić wyżej aby uzyskał większą prędkość ,a tak do 1500-2000 obr na min to jakbym miał turbo-dziurę a w moim przypadku benzyno-krater ,dopiero powyżej się zbiera ,jest taki moment gdzies przy 1700 obr mniej więcej że jak wcisnę gaz i przy 1700 wyłączę klimę czuć wyraźny zryw i zaraz wkręca się na obroty szybciej. krowka napisał(a): Problem zaczyna się powyżej 30 stopni. Wtedy czuć, że autko staje się "ciężkie" Potwierdzam i to bardzo kropekGP napisał(a): przy maksymalnym wciśnięciu pedalu przyspieszenia sterownik komputera wysyla sygnal do body kompa aby zmnieszyl wydajnosc klimy
nie zauważyłem ,czy przy 3000 czy przy 5000 obr klima chłodzi tak samo
_________________ Bravo 1,9 120 HP Dynamic B&M + Dodatki
Blue Notturno Mica
|
|
Góra |
|
|
Kierowniczka |
#376112 Wysłany:
23 Cze 2010, 13:56; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Prawie Poznań Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 37
|
Witam Szanowne Towarzystwo po długiej nieobecności
Nie za bardzo mam czas przeglądać całe 3 wątki o klimie w GP więc walę prosto z mostu, co mnie boli, a co szanowny PM ujął w następujące słowa:
Mamy od 3 lat Grande Punto 1,4. Po roku użytkowania z nawiewu zaczął wydostawać się nieprzyjemny zapach. W serwisie stwierdzili że konieczna wymiana filtra i odgrzybianie. Odgrzybianie było robione kilkukrotnie i dawało poprawę na kilka do kilkunastu dni, efekt obecny jest taki że jeśli nie używa się klimy to nieprzyjemnego zapachu nie ma, pojawia się on po każdym wyłączeniu klimy.
Kolejne czyszczenie chciałbym dokonać nie w serwisie Fiata a w jakimś sprawdzonym serwisie klimatyzacji bu to zrobili raz a dobrze.
Czy możecie polecić jakiś sprawdzony serwis klimatyzacji w Poznaniu gdzie skutecznie wyczyszczą i odgrzybią mi klimatyzację?
Z góry dziękuję za pomoc _i_z_dołu_również
_________________ Póki co - pozdrawiam ;-)
|
|
Góra |
|
|
Bahama70 |
#376118 Wysłany:
23 Cze 2010, 15:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
Miałem to samo, dziś po roku trochę po wyłączeniu pośmierdzi, tak przez 10 sek, ale przestaje i jest OK , chyba powtórzę niżej opisaną procedurę
Raczej najpierw bym odgrzybił i zaraz potem wymienił filtr. Samego filtra nie wymianiaj to nie ma sensu...
Teraz po kolei opisze ci jak pozbyłem się super-smrodu.
1. Trzeba wyciągnąć filtr - (to jest po prostu banalne jak się wie jak tam się dostać)
2. Po nogami pasażera na dolnej ściance masz taki kawałek plastiku z otworami gdzie układ łapie powietrze z zamkniętym obiegu.
3. Trzeba mocno szarpnąć za cześć która styka się z plastikiem od obudowy lewarka skrzyni. To jest mocowane na 3 zatrzaski - nie bój się wyskoczy.
4. Potem wysuwa się ten plastik z takiej zakładki. Jak wyciągniesz pokapujesz o co chodzi.
5. W głębi zobaczysz pionowo umieszczoną zaślepkę filtra. odepnij spinkę zaślepki na dole a całość wyjdzie bez problemu.
6. Teraz wyciągamy filtr , najlepiej wyciągnąć cały dół, to ci góra wyjdzie bez problemu. W miejsce po filtrze walę sporą ilość pianki odgrzybiającej.
7. Zamykamy zaślepkę bez filtra.
8. Zdejmujemy taką gumkę którą zobaczysz z boku układu klimy - jest ona zahaczona na taki ząbek plastikowy. Rurka gumowa służy do odprowadzania wody z układu.
9. Psikamy jakimś płynem ogrzybiającym w rurkę porządnie , a następnie w układ do którego ta rurka prowadzi. (ja praktycznie wypełniam ten cały plastikowy baniak pianką odgrzybiającą)
10. BARDZO WAŻNE - ZAKLADAMY RURKĘ BO INACZEJ CAŁA WODA POLECI DO ŚRODKA AUTA !
11. Zamykam okna, ustawiam wewnętrzny obieg, daje max klimę na 4, zamykam auto, wychodzę na zewnątrz - czekam 10 min. Zobaczysz ile syfu ci zleci przez rurkę odp[rowadzającą pod auto... Albo i nie , różnie bywa...
12. Po 10 min. wyłączam klimę i cały układ jeszcze z 10 min, chodzi na samym maxymalnym nawiewie ale już na obiegu zewnętrznym (osuszenie układu)
13. TERAZ DOPIERO WKŁADAM NOWY FILTR !!!
14. Odpinasz zaślepkę, wkładasz filtr (najlepiej węglowy) - filtr wejdzie łatwiej jak zrobisz odwrotnie niż przy wyciąganiu, tzn. najpierw całą górę wepchnąć , a potem dół - pokapujesz jak zobaczysz dlaczego. Zakładasz zaślepkę
15 Boczek od pasażera wędruje na swoje miejsce - najpierw plastikowy zaczep, potem walnąć delikatnie żeby zatrzaski załapały
16. I masz w aucie zapach fiołków
Ja używam do odgrzybiania pianki firmy PLAK - jest bardzo duża więc jak za pierwszym razem wynik jest taki soabie można powtórzyć całość. Oczywiście w nawiewy też można zaaplikować piankę - ale ostrożnie - to się potem skrapla i całe poleciało mi na dywaniki . Teraz już ostrożniej aplikuję
POWODZENIA !
U mnie śmierdziało jakby kot nasikał ... Teraz poezja.
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
|
kropekGP |
#376156 Wysłany:
23 Cze 2010, 18:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska Rejestracja: 18 Paź 2008, Posty: 259 Pomógł: 1
|
http://www.alpo.ig.pl/ teraz chcą 300 zł, ja płaciłem w kwietniu 200 zł. Dla mnie bardzo profesionalny serwis.
_________________ Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me
|
|
Góra |
|
|
mario-sz |
#376822 Wysłany:
26 Cze 2010, 22:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
U mnie w Racku czyszczenie klimy (godzinne traktowanie OZONEM)
60zł pln
_________________ ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V <----- Tu ją możesz zobaczyć
Fix It Again Tomorrow
|
|
Góra |
|
|
Kierowniczka |
#377154 Wysłany:
28 Cze 2010, 11:21; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Prawie Poznań Rejestracja: 30 Lip 2007, Posty: 37
|
kropekGP dzięki bardzo za namiary
mario-sz fajna promocja
Bahama70 napisał(a): U mnie śmierdziało jakby kot nasikał ... Teraz poezja.
U nas to przypomina coś okrutnie zbutwiałego
PM zrobił jak opisałeś, dodatkowo dał Plak jeszcze w kanały z kabiny. Czekamy na efekt. Kropek cały weekend się wietrzył, ale nie dało rady pozbyć się chemicznego zapachu - choć ten i tak lepszy od starego kapcia Wielkie dzięki za pomoc
_________________ Póki co - pozdrawiam ;-)
|
|
Góra |
|
|
Dareks |
#380106 Wysłany:
12 Lip 2010, 14:53; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 21 Maj 2008, Posty: 39
|
słuchajcie, po dezynfekcji i napełnieniu układu w ASO po kilku dniach przy upale podczas pracy klimatyzacji zaczęły się pojawiać ostre piski co parę sekund dochodzące gdzieś z nawiewu... piski były coraz głośniejsze więc wyłączyłem klimatyzację. Na postoju włączyłem klimę, sprężarka się włączała, wentylator pracował na pełnych obrotach, a z nawiewu leciało coraz zimniejsze powietrze... Jakieś sugestie co mi mogło ASO spieprzyć? Po napełnieniu powiedzieli mi że brakowało ok. 200g czynnika, czyli ok 1/3 układu...
_________________ --
Pozdrawiam
Darek
GP 1.3 JTD 90KM '06
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#380112 Wysłany:
12 Lip 2010, 15:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Mysle, ze to wentylator popiskuje. Trzeba go potraktowac jakims preparatem typu wd40.
|
|
Góra |
|
|
Dareks |
#380119 Wysłany:
12 Lip 2010, 15:22; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 21 Maj 2008, Posty: 39
|
kmarcin76 napisał(a): Mysle, ze to wentylator popiskuje. Trzeba go potraktowac jakims preparatem typu wd40.
myślisz że po czyszczeniu i dezynfekcji klimy by zaczął piszczeć?
jest to jakiś trop, gdyż pod maską tego pisku już nie słychać...
martwi mnie tylko to że na postoju po włączeniu klimy po początkowym chłodnym powietrzu, stopniowo stawało się coraz cieplejsze jakby spadała wydajność układu...
a tak BTW, gdzie w GP szukać wentylatora?
_________________ --
Pozdrawiam
Darek
GP 1.3 JTD 90KM '06
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#380126 Wysłany:
12 Lip 2010, 15:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Na postoju zawsze spada wydajnosc klimatyzacji (mniejsze obroty, mniej zimnego powietrza na chlodnice). A co do wentylatora to na 100 % nie wiem ale dostep powinien byc od strony silnika.
|
|
Góra |
|
|
Dareks |
#380128 Wysłany:
12 Lip 2010, 15:49; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 21 Maj 2008, Posty: 39
|
kmarcin76 napisał(a): Na postoju zawsze spada wydajnosc klimatyzacji (mniejsze obroty, mniej zimnego powietrza na chlodnice). A co do wentylatora to na 100 % nie wiem ale dostep powinien byc od strony silnika.
z tą wydajnością to się nie zgodzę bo mam porównanie do tego co było rok temu i dwa lata temu- na postoju zawsze dmuchało ładnie zimnym powietrzem... tak czy siak jestem umówiony na czwartek w ASO żeby szukali co jest nie tak... może jak zdążę to sobie poszukam wcześniej tego wentylatora...
_________________ --
Pozdrawiam
Darek
GP 1.3 JTD 90KM '06
|
|
Góra |
|
|
kmarcin76 |
#380130 Wysłany:
12 Lip 2010, 16:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 03 Sie 2009, Posty: 306
|
Moj szwagier pracuje w serwisie klimatyzacji i to jest jego zdanie na temat wydajnosci ukladu chlodzenia na postoju.
|
|
Góra |
|
|
Bahama70 |
#380132 Wysłany:
12 Lip 2010, 16:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
Własnie zrobiłem ponad 3 tys. km po Europie, klima bez zarzutu, praktycznie na postoju cały czas chodzi wiatrak, schładza pięknie. Przy temp powyżej 30C sprężarka wyje głośniej i tyle.
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
|
Dareks |
#380135 Wysłany:
12 Lip 2010, 16:46; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 21 Maj 2008, Posty: 39
|
Bahama70 napisał(a): Własnie zrobiłem ponad 3 tys. km po Europie, klima bez zarzutu, praktycznie na postoju cały czas chodzi wiatrak, schładza pięknie. Przy temp powyżej 30C sprężarka wyje głośniej i tyle.
no właśnie...
_________________ --
Pozdrawiam
Darek
GP 1.3 JTD 90KM '06
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|