|
Obecny czas: 11 Maj 2024, 11:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
gatar |
#33905 Wysłany:
18 Lip 2007, 23:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 24 Mar 2007, Posty: 102
|
Krowka --> rozumiem Twoje rozgoryczenie i wk...ie, ale poczekaj na werdykt ASO.
Tylko ... patrz im na ręcę i nie daj się zbyć. W unikach i niekompetecji bywają wśród nich mistrzowie.
Oczywiście nie wszyscy.
_________________ pozdrawiam
Gatar
---------------------------------------------------------
GP 1.4 77 KM Active 5d + comfort + styl + alpine CDE-9871 Niebieski Rock'n'roll
|
|
Góra |
|
|
|
|
krowka |
#33912 Wysłany:
18 Lip 2007, 23:56; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
ipIV napisał(a): Ja po prostu nie wierzę, że to jest rdza... Zobaczymy co na to ASO Nie martw się, będzie dobrze
Ja sobie tłumaczę, że to nie rdza a jakiś nalot - tylko, że to wygląda na rdzę - próbuję sam siebie oszukiwać. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Idę już spać, północ się zbliża, a o 6 pobudka.
Gatar--->, nie dam się im zbyć - nawet w pracy mi mówią, że jestem zrzędliwy i upierdliwy. W ASO też mnie z tej strony znają - jeden cymbał lekko otarł lakier na zderzaku - miał chyba piasek na spodniach - myśleli, że nie zauważę, polerowali aż stwierdziłem, że jest ok - nauczony doświadczeniem z UNO zawsze jestem podczas naprawy przy autku - jeżeli nie pozwalają, to odjeżdżam-, mam też pewną wiedzę na temat mechaniki (jednak garażu i narzędzi brak, a wiele rzeczy w UNO mogłem naprawić sam, niestety musiałem komuś płacić), więc kitu mi nie wcisną
Dzięki wszystkim za odzew - w temacie są dwa dziwne przypadki korozji, zobaczymy co na to ASO - w sobotę opiszę co i jak.
Pozdrawiam.
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
adrian |
#33927 Wysłany:
19 Lip 2007, 00:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
korozja w rocznym aucie, jak to pieknie brzmi..........
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
|
daras |
#33946 Wysłany:
19 Lip 2007, 07:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
adrian napisał(a): Czy u Was blacha znajdujaca sie bezposrednio pod filtrem paliwa jest skorodowana?
Sprawdziłem wczoraj dokładnie to miejsce, które pokazujesz na fotkach.
Ale u mnie wygląda to zupełnie inaczej. Inny jest filtr, inaczej poprowadzone przewody klimy. Jak już wcześniej pisałem: rudej brak. Przy mocowaniach pokrywy silnika i amorów też nic nie widać. Zawieszenie i podwozie jak nowe. Ale sprawdziłem na wszelki ;-)
|
|
Góra |
|
|
adrian |
#33962 Wysłany:
19 Lip 2007, 08:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
gp napisał(a): Inny jest filtr, inaczej poprowadzone przewody klimy.
Czy nie sprawiloby problemu przeslanie fotek? Chetnie zobacze jak to wyglada w oryginale.
Jak odbieralem samochod rok temu to przewody klimatyzacji byly strasznie niechlujnie zamontowane, mi. odstajaca tasma izolacyjna lub brak jakiejkolwiek izolacji w niektorych miejscach. Mialem wrecz wrazenie, ze klima zostala zamontowana tu i teraz bo klient tak chcial.
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
|
daras |
#33965 Wysłany:
19 Lip 2007, 09:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Dzisiaj wieczorem zrobię fotki i jutro rano Ci prześlę.
|
|
Góra |
|
|
Dzióbel |
#34067 Wysłany:
19 Lip 2007, 15:37; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
buuu powiało zgrozą...lecę do swojego oblukać...
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
daras |
#34164 Wysłany:
20 Lip 2007, 07:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Fotki tego filtra u mnie.
|
|
Góra |
|
|
adrian |
#34177 Wysłany:
20 Lip 2007, 10:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
gp: Hmmm bardzo podobnie, tyle ze bez rudej
Bylem wczoraj w ASO. Ogladalo to trzech fachowcow: mistrz, lakiernik i kierownik serwisu. Tamci dwaj nie mowili nic, za to kierownik fachowym glosem zdiagnozowal: "jakby byl to wyciek z przewodow klimatyzacji, to juz dawno by panu klima nie dzialala."
Na moje pytanie wiec co to odpowiedzial: "musial byc to jednorazowy wyciek z filtra paliwa, jakies silnie zrace paliwo musial pan zatankowac. Skoro jest tam sucho to znaczy ze juz nic nie cieknie"
Coz nic dodac, nic ujac. Jestem umowiony na zalakierowanie tego w poniedzialek.
Zwracam sie z pytaniem do szanownych kolegow: jak rozwiazalibyscie ta sprawe?
Czy po prostu dac im to zalakierowac i czekac az znowu nakapie zeby to ponownie zalakierowli, a po piatej naprawie domagac sie wymiany elementu na nowy? Jest to chyba element konstrukcyjny.
Mnie rece opadly juz, zatem prosze o jakas konkretna porade. Dzisiaj autku stuka roczek...
Pozdrawiam, milego piatku.
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
|
daras |
#34181 Wysłany:
20 Lip 2007, 11:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Z Twoich zdjęć wyczytałem, że koroduje Ci wewnętrzne nadkole komory silnika w okolicach przewodow klimy. U mnie jest tam taki metalowy wspornik przewodów z dwoma zaworami na przewodach do kontroli klimy (jeden widać na moim zdjęciu). Jeśli ten wspornik skorodował to wystarczy wymienić na nowy i po problemie. Może z tych zaworów płyn się wydostał? Nie sprawdzali Ci kiedyś klimy podłączając zawory wężami do takiego specjalnego urządzenia?
Twój filtr paliwa wygląda na bardziej skomplikowany (cztery wyjścia w górnej części) ale dołem to tam się raczej nic nie wylewa. Wg ASO mógł być żrący ON? Odważna teoria ;-)
|
|
Góra |
|
|
adrian |
#34188 Wysłany:
20 Lip 2007, 11:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Dokladnie, wg ASO to ropa byla zraca. Klimatyzacje sprawdzali w grudniu, w marcu i w czerwcu, bo zglaszalem wadliwe dzialanie.
Z reszta na tym forum tez jest watek odnosnie tego.
Wspornikow nie mam. Sama blacha, jak to nazwales wewnetrzne nadkole komory silnika.
Wlasciwie to jakis miesiac temu mielem robiony przeglad na 30 tys. Strasznie sie dziwie, ze nie zostalo to zauwazone podczas sprawdzania filtra paliwa. Moze przeglad to sie po prostu tylko tak nazywa "bo w nowych samochodach i tak nic sie nie dzieje"?
hmmm jakby sie przyjrzec dokladnie Twoim zdjeciom, a temu co u mnie wystepuje, to miejsce na srube jest, wspornika brak!! Chyba ktos zapomnial go tam wstawic....
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
|
daras |
#34194 Wysłany:
20 Lip 2007, 12:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
Jeśli sprawdzali Ci klimę i podpinali się pod te zaworki, to istnieje prawdopodobieństwo, że coś mogło się wydostać na zewnątrz i trzeba by sprawdzić, czy faktycznie płyn klimy może być żrący. Najlepiej zadzwonić do niezależnej firmy pt. Autoklimatyzacja i pogadać. Ten płyn się składa z jakiejś oliwy smarującej układ i właściwego czynnika chłodzącego - R134, zdaje się identycznego z tym co jeszcze niedawno było seryjnie w agregatach lodówek.
Żrący jest płyn hamulcowy. Ale jego zbiornik jest po drugiej stronie komory silnikowej.
|
|
Góra |
|
|
krowka |
#34396 Wysłany:
21 Lip 2007, 17:13; Temat postu: |
|
|
Ekstremista |
|
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Byłem w ASO i ... czarnuch jest zdrowy, okazało się, że jest to osad - na początku lakiernik też myślał, że to rdza Wymienione miejsca wypłukali wodą z detergentem, wysuszyli i pokryli woskiem, aby się tam nic nie zbierało (cały czas byłem przy autku, więc wiem, że nic nie kombinowali) Zwracam autku honor i znów na gębę wrócił Aktualnie mam 3,5tyś przebiegu i wszystko jest ok: 0 (słownie zero) stuków wewnątrz autka, brak świerszcza, spryskiwacze sikają nad wycieraczkę,.. czyli jest ok
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#34462 Wysłany:
22 Lip 2007, 01:39; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13058 Pomógł: 54
|
krowka napisał(a): Byłem w ASO i ... czarnuch jest zdrowy, okazało się, że jest to osad - na początku lakiernik też myślał, że to rdza Wymienione miejsca wypłukali wodą z detergentem, wysuszyli i pokryli woskiem, aby się tam nic nie zbierało (cały czas byłem przy autku, więc wiem, że nic nie kombinowali) Zwracam autku honor i znów na gębę wrócił Aktualnie mam 3,5tyś przebiegu i wszystko jest ok: 0 (słownie zero) stuków wewnątrz autka, brak świerszcza, spryskiwacze sikają nad wycieraczkę,.. czyli jest ok
A nie mówiłem
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
adrian |
#34955 Wysłany:
24 Lip 2007, 19:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kolobrzeg Rejestracja: 03 Mar 2007, Posty: 183
|
Odebralem samochod z ASO.
Diagnoza - nieszczelna uszczelka przewodow klimatyzacji;
Skutek - skorodowane nadkole;
Naprawa - wymiana uszczelki, malowanie nadkola;
Przeczucia - kolejna wizyta w ASO za 2 tygodnie, gora miesiac;
Pozdrawiam
_________________ GP 1.3 MJ 75 KM
|
|
Góra |
|
|
daras |
#35016 Wysłany:
25 Lip 2007, 09:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: w-m Rejestracja: 21 Gru 2006, Posty: 2006 Pomógł: 1
|
adrian napisał(a): Diagnoza - nieszczelna uszczelka przewodow klimatyzacji;
Z tych zaworów?
Czyli jednak płyn klimy jest żrący.
|
|
Góra |
|
|
wilku |
#39220 Wysłany:
16 Sie 2007, 09:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła:) Rejestracja: 10 Kwi 2007, Posty: 861
|
moje ma juz 1,5 roku i wszystko jest ok;) nic nie koroduje;)
_________________ Alfa Romeo 33 QV 1.7 4x4 Cuore Sportivo<3 Warsztat Mechaniki Pojazdowej Mysłowice-Krasowy, Plebiscytowa 70 Dla Forumowiczów zniżka
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|