|
Obecny czas: 16 Cze 2024, 00:07
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jasiek_23 |
#496177 Wysłany:
09 Sie 2011, 10:13; Temat postu: Pedał przyśpiesznika w GP 1.3 75KM |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Strzyżowice Rejestracja: 05 Mar 2008, Posty: 12
|
Witam wszystkich forumowiczów, mam taki problem jak w temacie, objaw jest taki, ze kilka razy zdarzył się brak reakcji silnika na naciśnięcie pedału gazu. Po podłaczeniu fiatecuscan program pokazuje takie same napięcia na biezni 1 i 2. Na biezni drugiej napięcie powinno być o połowę mniejsze a jest o 0,2V większe. Praca biezni wg FES pedał w stanie spoczynku - bieznia 2 po nacisnięciu jakieś 1/4 przechodzi na bieznie 1. pedal przełozony z innego fiata i objawy takie same. Instalacja i napięcia sprawdzone jak w opisie eLearn. Moje pytanie czy te modele tak mają czy to usterka sterownika?? Czy ktoś z kolegow mógłby zobaczyc na swoim GP 1.3 jak to wygląda?? Z góry dziękuję za pomoc
[ Dodano: 09 Sie 2011 09:13 ] Czy mógłby ktoś pomoc w temacie??
_________________ punto II 1.2 v8 GO! + LPG Landi LSI-NSI,
Grande punto 1.9 120KM emotion
|
|
Góra |
|
|
|
|
tzok |
#496915 Wysłany:
10 Sie 2011, 22:04; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
jasiek_23 |
#496932 Wysłany:
10 Sie 2011, 23:33; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Strzyżowice Rejestracja: 05 Mar 2008, Posty: 12
|
Witam kolege i dziekuję za zainteresowanie tematem, piszesz, że napięcia powinny być takie samo wydaje mi sie nie do końca bo opornośc drugiej biezni jest dwa razy wiekasz na 2kohm i mierzac napięcie na pinie 6 jest 0,5v a na 3 jest 1v, a FES pokazuje inaczej, pytanie czy fes kłamie?? albo zle odczytuje sterownik??. W moim GP 1.9 pedal jest taki sam i wskazania są prawidłowe czyli 1 ścieszka 1v druga 0,5 v tak jak podaje eLearn. A czy kolega się orientuje jak wygląda przekładka sterownika silnika?? co z immo??
_________________ punto II 1.2 v8 GO! + LPG Landi LSI-NSI,
Grande punto 1.9 120KM emotion
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#496947 Wysłany:
11 Sie 2011, 00:09; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
jasiek_23 |
#497008 Wysłany:
11 Sie 2011, 11:58; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Strzyżowice Rejestracja: 05 Mar 2008, Posty: 12
|
FES podaje w procentach naciśnięcie padału i napięcia przetwornika 1 i 2 oraz z której biezni, Jakbyś mógł to sprawdz prosze u siebie jak to wygląda będę miał w 100 % pewnođc co jest grane.
Możesz bardziej zobrazować o co chodzi z tym czyszczenie i synchronizacją sterownika??
_________________ punto II 1.2 v8 GO! + LPG Landi LSI-NSI,
Grande punto 1.9 120KM emotion
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#497054 Wysłany:
11 Sie 2011, 14:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Sprawdziłem, napięcia z obydwu bieżni w FES są sobie praktycznie równe, w trakcie wciskania pedału przyspieszenia zmienia się aktywna bieżnia z 2 na 1.
Przy wymianie ECU na używane trzeba usunąć wpis immobilizera i ponownie zsynchronizować centralkę z immobilizerem (nie znam dokładnej procedury w tym modelu).
FESExp_1108111110_FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJET 16V_File1.csv
|
|
Góra |
|
|
jasiek_23 |
#497178 Wysłany:
11 Sie 2011, 23:00; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Strzyżowice Rejestracja: 05 Mar 2008, Posty: 12
|
Jest dokładnie tak samo to juz jestem spokojniejszy bo myślałem, że to sterownik ale z drugiej strony to nie rozwiązanie problemu czasowego braku reakcji na nacisnięcie pedału. Dziekuje koledze za pomoc
_________________ punto II 1.2 v8 GO! + LPG Landi LSI-NSI,
Grande punto 1.9 120KM emotion
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#497190 Wysłany:
11 Sie 2011, 23:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Problemu szukaj (niestety) w pompie CR i/lub regulatorze ciśnienia CR.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|