|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bartek28124683 |
#507318 Wysłany:
25 Wrz 2011, 16:59; Temat postu: Znikajacy prad w punto 1.2 8v |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
Witam, wczoraj normalnie jeździłem punciakiem a dziś nie chciał zapalić. Pierwsza diagnoza była taka ze padł akumulator ale po 3 godz ładowaniu nie dało się zapalić. Próbowałem tez odpalać przez kable rozruchowe pożyczając prąd z samochodu sąsiada i tez nic. Dodam ze wszystko działa dopóki nie próbuje zapalić silnika, dopóki kluczyk jest przekręcony na tyle żeby radio działało to jest ok. Wszystko się zeruje gdy próbuje odpalić. Czy problemem moze byc rozrusznik? Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#507322 Wysłany:
25 Wrz 2011, 17:14; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
problemem jest aku na 90%
zmierzyłeś na nim napięcie chociaż? Jak aku to kompletny trup to kable nie czy ładowanie nie pomoże Pożycz od sąsiada aku i go normalnie zamontuj i wtedy sprawdź
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#507327 Wysłany:
25 Wrz 2011, 17:29; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
zmierzylem, bylo cos kolo 10V wiec wiem ze za malo, podpiecie kabli do aku sasiada nic by nie dalo?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507349 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:23; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
bartek28124683 napisał(a): podpiecie kabli do aku sasiada nic by nie dalo?
kable tylko wspomagają słaby aku, a z samych kabli zapomnij.... by musiało być 100mm^2 przy długości 2m. i porządny zacisk. A nie jakieś tam kabelki 6mm^2 z żabą która ma styk z brudem na klemach a nie z klemą Jak aku jest w stanie chociaż trochę ruszyć silnik to wtedy takie byle jakie kable pomogą A najlepiej jak mamy do dyspozycji drugi samochód to podłączyć z uruchomionym samochodem, wtedy nasz sie ciut podładuje i sam bez kabli odpali.
Ale 10V to jest zwarcie na celi Aku do utylizacji. Dobry, rozładowany do 0 aku ma napiecie w okolicach 11,8V naładowany 12,6V.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#507354 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:35; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
i przy takim zwarciu na celi dzialalo by radio? dzialaja tez swiatla mijania (przy odpaleniu dlugich slychac dziwny charkot) generalnie wszystko gasnie jak sie próbuje zapalic, swoja droga co moglo spowodowac zwarcie celi skoro wczoraj wszystko dzialalo?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507356 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:39; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
zdarza sie najlepszym aku
Tak radio by działało, i jakieś odbiorniczki co ciągną parę amperków ale 70A to już nie bardzo jest w stanie wypluć
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#507357 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
gaśnie bo za słaby prąd jest, ipIV dobrze piszę, do radia prądu wystarczy ale rozrusznik potrzebuje go więcej
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#507358 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:41; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
tak samo z siebie? czy to moglo sie stac przez wjechanie w jakas dziure albo cos?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507359 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:43; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
zdarza się ze aku siadają same z siebie w 1 chwili drgania i pl drogi zrobiły swoje
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#507360 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
przecież każdy aku się z czasem z używa, jak się o nie go nie dba to tylko ten proces można przyspieszyć
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507361 Wysłany:
25 Wrz 2011, 19:57; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
wojtass18 napisał(a): przecież każdy aku się z czasem z używa, jak się o nie go nie dba to tylko ten proces można przyspieszyć
to nie jest zużycie to jest awaria aku zużycie widać np. zimą przy -20 nie zapalisz a następnej zimy przy -15 itd to jest zużycie ;P plus spadek pojemności.
[ Dodano: 25 Wrz 2011 19:57 ]
aaa i zanim utopisz pieniadze kupując stary-nowy aku o przeczytaj to: http://fiatpunto.com.pl/topic26279.html W sumie tylko vatrę można bez wątpliwości rozkodować
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#507370 Wysłany:
25 Wrz 2011, 20:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
tak wlasciwie to jaki aku polecacie skoro bede musial kupic nowy, swoja droga to juz drugi aku w tym kropku w ciagu 8 lat
|
|
Góra |
|
|
wojtass18 |
#507376 Wysłany:
25 Wrz 2011, 20:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
4-5 lat wytrzymują, kiedyś potrafiły dłużej
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507409 Wysłany:
25 Wrz 2011, 21:49; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
bo kiedyś to sie dało kupić suchy aku
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#507491 Wysłany:
26 Wrz 2011, 15:27; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
co to znaczy suchy aku? jakie marki aku byscie polecili? kolejna centra bedzie ok?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#507555 Wysłany:
26 Wrz 2011, 20:20; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
loteria.... byle w miarę świeży.
Cytuj: co to znaczy suchy aku?
nie zalany elektrolitem.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bartek28124683 |
#520657 Wysłany:
14 Lis 2011, 20:31; Temat postu: Re: Znikajacy prad w punto 1.2 8v |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tarnawa Rejestracja: 26 Sie 2008, Posty: 28
|
problemem faktycznie byl akumulator
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|