|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 15:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
saper1985 |
#412511 Wysłany:
14 Lis 2010, 11:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 131
|
miałem ten wałek w seju 1.1... dużych różnić nie czuć a więc można sobie dać spokój z tym wałkiem bo auto będzie "może" ciut lepsze od serii
_________________ Punto II 1.2 8v - bylo... Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo... Seicento 1.1 S LPG - bylo Opel Astra G 1.6 8v - bylo... Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna
|
|
Góra |
|
|
|
|
Jarmo |
#480548 Wysłany:
09 Cze 2011, 10:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec/Dąbrowa Górnicza/Będzin Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 190
|
A ja mam z tym wałkiem problem. Żaden mechanik nie chce podjąć mi się założenia tego, bo mówią, że nigdy nie robili takich rzeczy, albo, że znajomy tak założył i auto nie paliło... Zna ktoś może na śląsku mechanika, który mi wymieni wałek na 866? ;p
_________________ Jest -> Fiat Bravo 1.9 JTD 2001 Było -> Acura Integra LS Było -> Fiat Punto Mk2 1.2 8v mod
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#480760 Wysłany:
09 Cze 2011, 23:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
Jarmo
mysle ze user IP IV pomoze Ci z walkiem 866, jak go sensownie przekonasz, bo sam taki myk juz przerabial.
Ale szalu to nie robi bo chyba znowu ma serie
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
Jarmo |
#485168 Wysłany:
27 Cze 2011, 08:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec/Dąbrowa Górnicza/Będzin Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 190
|
No i zamontowane, razem z kolegą ipIV. Wrażenia trochę odmienne niż u reszty posiadaczy. Jak dla mnie góra to samo, może lepiej, ale i tak powyżej 5-5.5k rpm to już nie jedzie, dół za to lepszy, a szczególna poprawa 3-4.5k rpm. No i nic nie szarpie na jałowym, chodzi idealnie, nawet bardziej równo niż na wałku seryjnym...
_________________ Jest -> Fiat Bravo 1.9 JTD 2001 Było -> Acura Integra LS Było -> Fiat Punto Mk2 1.2 8v mod
|
|
Góra |
|
|
PawełG |
#486122 Wysłany:
29 Cze 2011, 15:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Witacie
Również mam założony 866 i sekwencję wyregulowaną na tym wałku. W przedziale do 2500 obr/min jest jakby mniej elastyczny. Potem już jest lepiej, jakby lekko żwawszy niż na serii. Na obrotach szczytowych, przed samą odcinką muł po prostu, z gazem w podłodze gorzej się rozpędza, trzeba delikatnie ująć. Robił ktoś jakiś remap pod ten wałek? Ewentualnie jakieś zabiegi w celu odpowiedniego podniesienia dawki?
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
|
4toku |
#486173 Wysłany:
29 Cze 2011, 17:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 19 Wrz 2009, Posty: 141
|
Też miałem wałek 866
Byłem na hamowni przed i po.
Gorszy dół na 866 i ta sama góra.
Bez remapu kompa kicha.
Najgorsze jest to że nikt nie chce się tego podjąć.
|
|
Góra |
|
|
Piotr 2223 |
#529653 Wysłany:
16 Gru 2011, 23:25; Temat postu: Re: Wałek 866 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 24 Lis 2011, Posty: 7
|
Witam nie długo moze w styczniu bede wymieniał uszczelke pod glowicą i zastanawiam sie czy wstawic wałek 866, widze ze wasze zdania sa podzielone, moze jakoś mi doradzicie i gdzie można dostac taki wałek, i czy elektronice trzeba coś zmienić?
i jeszcze jedno pytanie mam punto po przebiegu ok 170 tys. ma mniej mocy wiedz co by sie przydalo wymienić? może po prostu krzywki na wałku sie po prostu starły ?
|
|
Góra |
|
|
STax |
#529667 Wysłany:
17 Gru 2011, 00:23; Temat postu: Re: Wałek 866 |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
4toku napisał(a): gdzie można dostac taki wałek, i czy elektronice trzeba coś zmienić? - allegro albo forum (ew. na szrocie z rozbitka) - nie trzeba nic robić w elektronice, warto tylko wyregulować zawory Co do wałka u mnie czuć wyraźną różnicę po założeniu (wg pomiaru 0,6s lepiej do 100km/h), ale wałek doszedł po innych modach, więc nie wiem jak wpływa na całkiem seryjny silnik.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|