Jedziemy dalej z zabawą, drugi raz w tym roku można dodać swoje złoszenia
Oby zgodne z regulaminem
Mamy nadzieję, że będzie ich więcej niż poprzednio - także mobilizacja i zgłaszamy się
A na chwilę obecną 2 zgłoszenia przechodzące z poprzedniego miesiąca:
coffe napisał(a):
Nick: coffe
Model: Fiat Grande Punto 2007
Silnik: 1,4 8V
Wyposażenie:
- manuala klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym
- elektryczne szyby
- elektryczne i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia
- radio CD fabryczne
- skórzana kierownica
- skórzany drążek zmiany biegów
- ABS
- regulacja lędzwi na fotelu kierowcy
- podłokietnik
- światła przeciwmgielne
- centralny zamek
- welurowa tapicerka
- instalacja gazowa
- imobilizer
- blokada skrzyni biegów
- zestaw wskaźników z komputerem pokładowym z menu w języku polskim
- dzielona tylna kanapa 40/60
- czujnik temperatury zewnętrznej
- regulacja wysokości siedzenia kierowcy
- kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach
- wspomaganie kierownicy DualActive
Modyfikacje:
- tylne lampy Led Sonar Black
- sprężyny sportowe Eibach -30/-30
- dedykowany wydech Ulter
- zamontowanie wzmacniacza firmy Magnat oraz skrzyni w bagażniku firmy Magnat
- zamontowane listwy boczne
- zamontowane listwy progowe aluminiowe
- przyciemnione tylne szyby
Zdjęcie główne:
3 zdjęcia dodatkowe:
STax napisał(a):
Nick: STax
Model: Punto mkI (176) 55 SX 1997
Silnik: FIRE 1108ccm PB
Wyposażenie:
- regulacja wysokości kierownicy i fotela kierowcy
- regulacja lędźwiowa w tym fotelu
- dzielona tylna kanapa
- immobiliser, obrotomierz
- skórzany mieszek lewarka zmiany biegów,
Modyfikacje:
- alufelgi 14" 6J + opony michelin energy e3a 175/60/14 lato i 13" 5J 165/65/13 zima
- kolektor wydechowy 4-2-1 z modelu 75
- zmodyfikowana obudowa filtra powietrza
- filtr powietrza K&N
- chip podnoszący max obroty do 7400rpm i zmodyfikowana mapa wtrysku
- splanowana głowica
- wyniki z hamowni - 67KM i 99Nm, obecnie >70KM i 105NM
- wałek 866 od punto 75
- przepustnica od punto 75 38mm
-tunel ELX/GT
- przednie tarcze hamulcowe nawiercane i frezowane HART SPORT + klocki
- tylne hamulce zmienione z bębnowych na tarczowe 240mm frezowane Brembo MAX
- lepka forumowa
Zdjęcie główne:
Zdjęcia dodatkowe: