You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #675770 Wysłany: 18 Cze 2013, 21:32; 
 Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis)
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13053
Pomógł: 54
coffe napisał(a):
wytlumacz mi po co ci klej do gwintow??
Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej.

To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie :>

[ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]

Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 

 
 Post #675777 Wysłany: 18 Cze 2013, 21:33; 
 Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012,
Posty: 158
Pomógł: 1
rafal-and-anusiak napisał(a):
No ja też nigdy nie miałem żadnych dodatków, bo i też klocki kupuje zawsze w rozsądnej cenie do 80-100 ego co się orientuje to zł. Z tego co się orientując to chyba w boschu i Valeo można znaleźć blaszki, smar i nawet nowe śruby. Jak patrzyłem po katalogu to było ty wypisane, ale nie pamiętam. Z tym ze tamte kosztowały w granicy 200-300 a to jak dla mnie już przesada.


jeśli już to 350zł, ale to za komplet - tarcze + klocki
np. http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-p ... 30246.html

_________________
Grande Punto 1.3 90KM 2008r.
- EGR OFF
- Przyciemnione szyby
- Nakładki progów/podstopnica
- Czujniki parkowania Valeo
- Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów
- Tempomat
ToDo:
- 110KM Mod


Góra
 Profil  
 
 
 Post #675799 Wysłany: 18 Cze 2013, 22:52; 
 Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin
Rejestracja: 15 Kwi 2011,
Posty: 106
ipIV napisał(a):
coffe napisał(a):
wytlumacz mi po co ci klej do gwintow??
Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej.

To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie :>

[ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]

Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze :>


Potwierdzam. Z resztą jak odkręcałem śruby to widziałem na nich właśnie klej. Śruby oczyściłem szczotką drucianą i nalożyłem ponownie klej przed wkręceniem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #676137 Wysłany: 20 Cze 2013, 22:39; 
 Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 26 Sty 2010,
Posty: 818
Pomógł: 4
norbert_p napisał(a):
ipIV napisał(a):
coffe napisał(a):
wytlumacz mi po co ci klej do gwintow??
Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej.

To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie :>

[ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]

Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze :>


Potwierdzam. Z resztą jak odkręcałem śruby to widziałem na nich właśnie klej. Śruby oczyściłem szczotką drucianą i nalożyłem ponownie klej przed wkręceniem.

wystarczy dobrze dokrecic kluczem nietrzeba kleju Ja jezdze juz 3 rok i jakos sie nic niedzieje

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO