|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 15:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
raiden_13 |
#705230 Wysłany:
13 Gru 2013, 11:45; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
to BOSCH?? nie widziałem jeszcze czarnych Hitachi...
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
|
|
|
szamot666 |
#705239 Wysłany:
13 Gru 2013, 12:20; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Zdjęcie jest prawdopodobnie poglądowe bo telefonicznie dowiedziałem się że mają 4 sztuki i wszystkie Hitachi 0,9kW.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
raiden_13 |
#705242 Wysłany:
13 Gru 2013, 12:28; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
Na zdjęciu to raczej nie jest Hitachi (ani Bosch), wygląda bardziej na jakiś zamiennik, chyba, że Fiat oprócz Hitachi i Boscha montował jeszcze coś innego. W każdym bądź razie lepiej dopilnuj, żeby wysłali Ci taki jaki chcesz. Chociaż zawsze można przetrzeć szlaki z jakimś nowym i podzielić się na forum
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705243 Wysłany:
13 Gru 2013, 12:30; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705264 Wysłany:
13 Gru 2013, 14:28; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705267 Wysłany:
13 Gru 2013, 14:37; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705268 Wysłany:
13 Gru 2013, 15:02; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
_marcin00_, to mnie przynajmniej uspokoiłeś że jest szansa że da się to założyć i że nie jest to rozrusznik od zaporożca z naklejka Hitachi
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
raiden_13 |
#705269 Wysłany:
13 Gru 2013, 15:10; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
ten będzie pasował, jak chcesz przykręcić go na 3 śruby to musisz lekko rozwiercić ten otwór z tulejką
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705274 Wysłany:
13 Gru 2013, 16:07; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#705313 Wysłany:
13 Gru 2013, 21:01; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
miałem fabrycznie na dwie i tak też zostawiłem przy wymianie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705325 Wysłany:
13 Gru 2013, 21:53; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Rozrusznik bezproblemowo założony , o dziwo mój stary rozrusznik był mocowany na 3 śruby i nie trzeba było niczego rozwiercać. Odgłos zapalania poprostu boski Jutro po nocy wrzucę filmik.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705344 Wysłany:
13 Gru 2013, 23:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
procent1990 |
#705348 Wysłany:
13 Gru 2013, 23:57; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Kuba
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn/Ełk Rejestracja: 25 Maj 2013, Posty: 72
|
Chce taki jutro robie zakupy i do tego w prezencie wezme sobie zegary nowe
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705357 Wysłany:
14 Gru 2013, 00:55; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705361 Wysłany:
14 Gru 2013, 01:00; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#705365 Wysłany:
14 Gru 2013, 01:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13061 Pomógł: 54
|
_marcin00_ napisał(a): szamot666, i tu leży pies pogrzebany, w 1,2 16v powinien być fabrycznie 0,9kw i dlatego miałeś peoblemy z odpaleniem. Nie sądzę że te 100W zrobiłoby różnicę
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705367 Wysłany:
14 Gru 2013, 02:03; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#705374 Wysłany:
14 Gru 2013, 09:21; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
ipIV, Ojjj? 100W robi różnicę np. w profesjonalnych elektronarzędziach typu Makita - weź kątówkę 750W, a 850W. Pierwsza ma moc tylko na wysokich obrotach, a druga w całym zakresie. A przecież rozrusznik to nic innego, jak taki "elektronarzędź".
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
raiden_13 |
#705377 Wysłany:
14 Gru 2013, 09:47; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
obserwujemy teraz masowe przejście na rozruszniki z GP, Fiat powinien zrobić taką akcję serwisową
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705378 Wysłany:
14 Gru 2013, 10:11; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Odpalanie po nocy stania na zerze przebiegło pomyślnie zarówno pod względem akustycznym jak i użytkowym http://www.youtube.com/watch?v=Rn-xCcz-JksByło warto Co do mocy to możliwe że moc tego fabrycznego to tylko katalogowo 0,8kW a w rzeczywistości jest mniejsza, być może ten od GP ma większy moment obrotowy i stąd ta różnica:) Będzie mi brakowało tych porannych przekleństw i ustawiania zegarka podczas codziennej drogi do pracy
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#705381 Wysłany:
14 Gru 2013, 10:24; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3624 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705382 Wysłany:
14 Gru 2013, 11:05; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Akumulator też nie jest pierwszej nowości, musiałem mu już dolewać wody jak kupiłem auto bo płyty wystawały także napewno on tu ma coś do gadania. Po nawet krótkiej trasie na minimalnie cieplejszym silniku odpala dużo szybciej:) wczoraj po wymianie rozrusznika kilka razy go odpalałem bez późniejszego jeżdżenia więc tym bardziej aku mógł się nie doładować. Ważne ze wsiadam i to odpala a nie zacina się bo po takim długim czasie z tamtym rozrusznikiem wiem żę dziś po nocy przy zerze stopni miałbym reset zegarka a nic takiego się nie dzieje:)
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
raiden_13 |
#705393 Wysłany:
14 Gru 2013, 12:52; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
No i odpalałeś na włączonych światłach. Generalnie mechanicy/elektrycy zalecają, żeby po mroźnej nocy czy dłuższym postoju włączyć na chwile światła żeby pobudzić akumulator, ale już samo odpalenie raczej na zgaszonych. Zawsze możesz doładować na full aku prostownikiem i przetestować z rana jak będzie kręcił na pełnej mocy Ale łitititititi robi swoje co?? Na tym oryginalnym dźwięk słychać było tak jakby rozrusznik kręcił zaraz za deską rozdzielczą, a tutaj wydobywa się taki lekko przytłumiony, no i ta barwa...
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
|
szamot666 |
#705396 Wysłany:
14 Gru 2013, 12:57; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
raiden_13, a jak Jak założyłem go wsiadłem i odpaliłem po raz pierwszy to literalnie włosy stanęły mi dęba
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
|
kryminal |
#705436 Wysłany:
14 Gru 2013, 19:12; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 23 Gru 2011, Posty: 470 Pomógł: 4
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|