Dzięki tzok za odpowiedź
Podłączyłem przed chwilą auto pod kompa i tak pierwsza zmiana sondy lambda na pozycję zamkniętą
PARAMETRY:
Obroty silnika: 1142 RPM
Czas wtrysku: 0,84 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 15,00 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 448 hPa
Temperatura powietrza: 20 °C
Temperatura wody: 39 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 13,11 °
Napięcie akumulatora: 14,07 V
Korekta sondy lambda: 1,01
Napięcie sondy lambda: 5,43 mV
Pozycja silnika krokowego: 109 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 0
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 30
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 3024
Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 0
Obroty biegu jałowego: 1128 RPM
Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM
Offset czasu wtrysku @ STREFA 1: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ STREFA 2: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ STREFA 3: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ STREFA 4: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ STREFA 5: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ STREFA 6: 0 ms
Offset czasu wtrysku @ JAŁOWY: 0 ms
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Klimatyzacja włączona: NIE
Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: TAK
Zmniejszenie wyprzedzenia zapłonu - s. stukowe: NIE
Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK
Bieg włączony: NIE
Postało sobie tak parę minut auto, później gdy woda miała 60 stopni lekko podgazowałem i sonda lambda przeskakuje w pozycję otwartą i po chwili na zamkniętą, tak samo się działo do osiągnięcia temperatury 88 Stopni, później cały czas "Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK"
Silnik sobie pochodził wentylator chłodnicy kilka razy się włączył i dalej logi prezentują się następująco
PARAMETRY:
Obroty silnika: 876 RPM
Czas wtrysku: 0,46 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 25,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 363 hPa
Temperatura powietrza: 32 °C
Temperatura wody: 97 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 13,11 °
Napięcie akumulatora: 14,07 V
Korekta sondy lambda: 0,98
Napięcie sondy lambda: 581,52 mV
Pozycja silnika krokowego: 60 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 0
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 2720
Obroty biegu jałowego: 864 RPM
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 3095 RPM
Czas wtrysku: 0,38 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 43,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 274 hPa
Temperatura powietrza: 32 °C
Temperatura wody: 97 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 21,99 °
Napięcie akumulatora: 14,07 V
Korekta sondy lambda: 0,86
Napięcie sondy lambda: 907,61 mV
Pozycja silnika krokowego: 81 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 0
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 2720
Obroty biegu jałowego: 864 RPM
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
PARAMETRY:
Obroty silnika: 3113 RPM
Czas wtrysku: 0,36 ms
Wyprzedzenie zapłonu: 43,50 °
Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 274 hPa
Temperatura powietrza: 32 °C
Temperatura wody: 99 °C
Kąt otwarcia przepustnicy: 21,99 °
Napięcie akumulatora: 14,00 V
Korekta sondy lambda: 0,86
Napięcie sondy lambda: 54,35 mV
Pozycja silnika krokowego: 81 kroków
Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 0
Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -2
Korekta dawki paliwa: 0 kroków
Korekta autokalibracji: 2720
Obroty biegu jałowego: 864 RPM
Silnik pracuje: TAK
Sygnały z czujników OK: TAK
Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK
Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK
Trochę nie podoba mi się temperatura wody ponieważ wentylator chłodnicy odpala przy 105 stopniach..