You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #754224 Wysłany: 23 Gru 2014, 15:17; 
 Temat postu: 1.3MJTD 90KM - problem z zapaleniem / brak DTC
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Rejestracja: 26 Sty 2008,
Posty: 57
Witam,
Mam nastepujacy problem z moim kropkiem. Otóż przejechał on bez zarzutu 150k kilometrów (2006r.) no i się stało...
Pewnego pięknego dnia (ok. tydzień temu) rano nie zapalił. Kreci i tak jakby chciał zapalić ale coś mu w tym przeszkadza. Nawet mu się zdarzyło złapać na 1-2 sekundy i zgasł. FiatECU scan nie pokazuje żadnych błędów. Kiedy miałem go już holować do warsztatu na koniec tego feralnego dnia on jak gdyby nic zapalił tyle, że następnego dnia historia się powtarza ale już bez happy endu. Mechanik wymienił EGR (bo się rozpadł przy wyciąganiu) jako, że mógł być przyczyną, przeczyścił układ dolotowy i przepustnice. No i auto jeździło przez tydzień bez zarzutu. Po tygodniu problem powrócił w identycznej postaci. Miał ktoś podobne doświadczenia? Co może być przyczyną? Akumulator nowy, filtry wymienione. Paliwo z baku po odpięciu węża na filtrze tryska 1.5 metra do góry. Poniżej parametry odczytane z centralki przy kręceniu.
Dziękuje z góry za pomoc :)

READ PARAMETERS:
Odometer: 148269,8 km
Overrev count: 1
Max. engine speed time: 0,00 sec
Maximum engine speed: 6360 rpm
Number of programmings: 0
Odometer at last programming: 0,0 km
Vehicle speed: 0,00 km/h
Engine speed: 226 rpm
Battery voltage: 9,817 V
Sensor supply circuit (1): 5,003 V
Sensor supply circuit (2): 5,003 V
Sensor supply circuit (3): 5,009 V
Fuel pressure: 384,00 bar
Desired fuel pressure: 372,00 bar
Intake air quantity: 147,0 mg/i
Calculated air quantity: 799,0 mg/i
Gas pedal position: 100,00 %
Gas pedal position signal (Track 1): 4,0303 V
Gas pedal position signal (Track 2): 4,0010 V
Fuel temperature: 13,0 °C
Fuel temperature signal: 3,1280 V
Air temperature (MAF): 14,0 °C
Air temperature (turbo): 20,5 °C
Baro pressure: 960 mBar
Boost pressure: 377 mBar
Desired boost pressure: 1176 mBar
Boost pressure signal: 0,6598 V
Pressure regulator opening (DRV): 5,655 %
Pressure regulator opening (MPROP): 25,954 %
EGR duty cycle: 2,00 %
Total fuel quantity: 26,604 mm³/i
Desired fuel quantity: 26,610 mm³/i
Pilot injection fuel quantity: 0,000 mm³/i
Fuel quantity: 17,211 mm³/i
Fuel consumption: 0,6160 l/h
Inj. correction Cyl. 1: 0,00 mm³/i
Inj. correction Cyl. 2: 0,00 mm³/i
Inj. correction Cyl. 3: 0,00 mm³/i
Inj. correction Cyl. 4: 0,00 mm³/i
Injector voltage: 46,999 V
Pilot injection start: 3,04 deg.
Main injection start: 0,38 deg.
Pilot injection time: 0,540 ms
Main injection time: 0,899 ms
Coolant temperature: 14,5 °C
Water temperature signal: 3,0547 V
Lambda sensor signal: 0,0000 V
Lambda oxygen concentration: 0,000 %
A/C pressure: 4,94 bar
A/C Request: OFF
A/C compressor relay: OFF
A/C System present: Learnt
Fan speed: OFF
Odometer at last Oil change: km
Distance to next Oil change: km
Oil degradation level: %
Oil change counter:
Odometer at last DPF replacement: km
Odometer at last spontaneous regeneration: km
Odometer at last forced regeneration: km
Particulate filter clogging: %
Particle filter temperature: °C
Regeneration progress: %
Forced regeneration state:
Total number of regenerations:
Differential pressure sensor: mBar
Clutch pedal switch: Pressed
Brake pedal switch: Released
Brake light switch: OFF
Accelerator pedal track: Acc. Pot. Track 1
Brake node (NFR): Learnt
Cruise control switch:
Cruise control resume (RCL):
Cruise control incr. (+):
Cruise control dec. (-):
Gear engaged: No
Gearbox type: Manual
Vehicle version: with Lambda sensor
Preheating control unit diagnostics: ON
Glow plug heater module: ON
Fuel pump relay: ON
Oil pressure: Normal
Failure indicator light: Flashing
Glow plugs indicator light: OFF
Engine temperature light: OFF
Water in fuel warning light: OFF
Universal code: Disabled
Engine ECU: Programmed
Engine start permission: Allowed
Speed limit:
Injector code Cyl. 1: 8PZ1BT87P
Injector code Cyl. 2: BTAWB6EDA
Injector code Cyl. 3: ABSEBF5AB
Injector code Cyl. 4: AZICBX3AR

[ Dodano: 11 Gru 2014 13:38 ]

Jakikolwiek pomysł? :) Holowac/nie holowac do warsztatu?

[ Dodano: 23 Gru 2014 14:17 ]

Problem rozwiazany - klapa gaszaca, a wlasciwie jej sterowanie, ktore puszczalo na nia podcisnienie okazalo sie zepsute.


Góra
 Profil  
 

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO