|
Obecny czas: 09 Maj 2025, 05:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Wiceroy |
#800501 Wysłany:
17 Mar 2016, 12:55; Temat postu: Regulacja turbosprężarki |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: HSD
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 03 Wrz 2015, Posty: 4
|
Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie do forumowiczów jak wygląda regulacja turbosprężarki. Mam na myśli czy trzeba rozkładać turbosprężarkę na drobne części i potem znowu składać na nowych uszczelnieniach czy może wystarczy podpiąć do urządzenia które wyreguluje zmienna geometrię? Nie jestem specjalistą, ale wydaje mi się że wystarczy sprawdzić na urządzeniu w jakimś dobrym serwisie. Co wy na to? Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
krzychux750f |
#800511 Wysłany:
17 Mar 2016, 15:38; Temat postu: Re: Regulacja turbosprężarki |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Brodnica Rejestracja: 19 Cze 2013, Posty: 287 Pomógł: 3
|
Zależy w jakim stanie jest turbo, sam nic nie rób bez jakiegokolwiek sprzętu diagnostycznego.
Może być tak jak piszesz, czyli rozbiórka, nowe łożyska, uszczelki, nowe wirniki, lub regeneracja starych, wyważenie wszystkiego, sprawdzenie szczelności i na pewno coś jeszcze.
Najlepiej jakbyś zapytał bezpośrednio w jakimś serwisie zajmującym się typowo regeneracją turbosprężarek.
_________________ [C] Fiat Punto 1.4 MA 135 Lounge [C] Grande Punto 1.3 mJTD Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
PawełG |
#800518 Wysłany:
17 Mar 2016, 17:25; Temat postu: Re: Regulacja turbosprężarki |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Serwis regenerujący turbo ma specjalne urządzenie z kamerą którą ustawia długość sztangi i śrubę zderzakową. Turbo nie trzeba do tego rozbierać jeżeli jest sprawne i kierownice zmiennej geometrii się nie zacinają. Orientowałem się kiedyś cenowo i taka usługa to koszt 50-100 zł, robi się to na wyjętej z auta turbinie. Może zapytam inaczej, jaki jest powód regulacji turbo?
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
 |
Wiceroy |
#802462 Wysłany:
09 Kwi 2016, 11:49; Temat postu: Re: Regulacja turbosprężarki |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 100KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: HSD
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 03 Wrz 2015, Posty: 4
|
Już turbinka zrobiona mechanik wysyłał do polecanego Melett serwisu Stalowej Woli http://www.regeneracja-turbosprezarek.pl Obecnie po regulacji turbosprężarki jest zero dymka i moc zdecydowanie większa. Poz.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|