Tak. Oto zdjęcia z montażu siłowników uniwersalnych:
Zdjecie pierwsze powinno pomoc w demontazu korbi podnoszenia szyby:
Załącznik:
1 demontaz korbi podnoszenia szyby.jpg [ 138.22 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Zdjecie drugie przedstawia plastikową osłonę cięgna, którą należy zdemontowac:
Załącznik:
2 usuniecie czarnej oslony ciegna.jpg [ 52.01 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Następnie miejsce montażu siłownika w drzwiach przednich kierowcy (pasażera):
Załącznik:
4. miejsce montazu silownika drzwi przod.jpg [ 59 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Siłownik po zamontowaniu od środka:
Załącznik:
5 silownik od srodka.jpg [ 52.91 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Dostęp do złącza śrubowego łączącego cięgno siłownika z cięgnem klamki:
Załącznik:
4.1 dostep do srub laczacych silownik z cienem przod.jpg [ 67.66 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Drzwi tylne:
Miejsce montażu siłownika w drzwiach tylnych (mozliwe ze jest lepsza lokalizacja):
Załącznik:
6 miejsce montazu silownika tyl.jpg [ 53.85 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Sposób wygięcia ciegna siłownika:
Załącznik:
6.1 sposob wygiecia ciegna silownika tyl.jpg [ 122.94 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Miejsce łączenia cięgien:
Załącznik:
6.2 miejsce laczenia ciegien tyl.jpg [ 78.56 KiB | Obejrzany 2986 razy ]
Tak to zostało wykonane i działa. Trudnosc może sprawic odpowiednie wygiecie cięgien - może nie wyjsc za pierwszym razem.
Ogólnie zamek był tani. Przy montaż spalił się siłownik master (sam nie wiem czemu), ale szybko zakupiłem 2szt (z innej aukcji plus tego ze tanie) i po wymianie ruszył.
Centralny zamek użytkuję już około roku i działa bez problemu, z tym że po około 2 tygodniach w dwóch drzwiach (raz w jednych, raz w drugich) przestały się zamykac siłowniki - wystarczyło podokręcac sruby łączące ciegna, które się poluzowały.