|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 20:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kiksia95 |
#814218 Wysłany:
02 Lis 2016, 17:21; Temat postu: Ratowanie podłogi |
|
|
Cześć, w moim kropku powstały dwie sznity w podłodze równoległe do progów, ponadto mocno rdzewieją ranty progów. Same progi zewnętrzne są w miarę ok.
Pomysł jest aby wygiąć blachę 0,7mm w ten sposób, aby pokryła pierwsze 20cm podłogi oraz ten rant przy progach, następnie przynitować do podłogi i rantu (pozostałości), zakonserwować, zalać progi wew. czymś tłustym, a na to wszystko plastikowe nakładki na progi.
Czy to dobry pomysł?
|
|
Góra |
|
|
|
|
AndyPol |
#814240 Wysłany:
02 Lis 2016, 21:34; Temat postu: Re: Ratowanie podłogi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Obawiam się, że będzie to taka naprawa, tylko na chwilkę. Podczas czyszczenia powierzchni, przy połączeniu podłogi z progami może okazać się, że zniszczenia są znacznie większe. Dolna część progów, może być już bardzo cienka, czasem do tego stopnia, że uniemożliwi podniesienie auta w standardowych miejscach ( co bywa bardzo niebezpieczne). Żeby móc ocenić ogrom zniszczeń potrzeba, dokładnie w świetle dobrej lampy obejrzeć podłogę i progi. Nie bać się opukać progi od spodu młotkiem, by wiedzieć na czym się stoi. Typowe miejsca zniszczeń, to właśnie styk- połączenie progów z podłogą i podłoga pod przednim i tylnym rzędem siedzeń, no i niestety inne miejsca.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
Octopus Man |
#814250 Wysłany:
02 Lis 2016, 23:53; Temat postu: Re: Ratowanie podłogi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 02 Wrz 2011, Posty: 2250
|
kiksia95 napisał(a): Pomysł jest aby ... blachę 0,7mm ... przynitować do podłogi i rantu ...
Czy to dobry pomysł?
Nie. To nie jest dobry pomysł. To jest bardzo zły pomysł. Takiego połączenia nie zabezpieczysz przed korozją. Takie połączenie zawsze będzie pracować. W takie połączenia wejdzie woda między blachy. Takie połączenie po jednej zimie odpadnie. To pomysł rewolucyjny jak piana montażowa w progach. Trzeb wyciąć skorodowaną część podłogi i wspawać zdrową blachę. Przeszlifować spawy i solidnie zabezpieczyć.
_________________ Mój kropek 1.2 8v >>> >>> CO RAZ BLIŻEJ 300 <<<
|
|
Góra |
|
|
kiksia95 |
#814254 Wysłany:
03 Lis 2016, 00:04; Temat postu: Re: Ratowanie podłogi |
|
|
Ta prowizorka musi wytrzymać 2-3 lata. Octopus Man, z twojej wypowiedzi wynika, że spawy muszą być ciągłe - niepunktowe, tak aby woda się nie dostała między blachy?
|
|
Góra |
|
|
Magnes |
#814267 Wysłany:
03 Lis 2016, 09:32; Temat postu: Re: Ratowanie podłogi |
|
|
Moderator |
|
Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki Rejestracja: 01 Wrz 2012, Posty: 3226 Pomógł: 23
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|