|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 04:37
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
corlex |
#730744 Wysłany:
20 Maj 2014, 13:22; Temat postu: zdejmowanie oryginalnego pokrowca fotela |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 26 Sie 2013, Posty: 3
|
witam, mam nadzieje że tematu nie było, bo nie mogę znaleźć informacji na ten temat a mianowicie czy zdejmował ktoś orygianlny pokrowiec z fotela ? z tyłu jest zamek, ale pokrowiec ciężko siedzi i nie mam pojęcia jak bezpiecznie go zdjąć do wyprania i zszycia, zależy mi na ręcznym praniu bo nie mam warunków na wietrzenie wnętrzna aż fotel wyschnie
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wilczur |
#731324 Wysłany:
25 Maj 2014, 10:57; Temat postu: Re: zdejmowanie oryginalnego pokrowca fotela |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Maj 2013, Posty: 273 Pomógł: 3
|
Ja w tym momencie mam rozebrany fotel w tym samym celu, wersja fotela bez zamka błyskawicznego ale powinno być podobnie, poniżej ogólny opis działań i zdjęcia poglądowe (jakość kiepska ale nie mam czym zrobić lepszych). Na początek trzeba rozpiąć te plastikowe zatrzaski z tylu oparcia., lekko podciągnąć do góry i okażą się takie sznurki z zatrzaskami. trzeba je tez rozpiąć i wyjąc od przodu oparcia. Zsuwamy pokrowiec w gore, na środku trzyma go z tylu zapinka plastikowa uczepiona drutu, oraz w sznurkach drut z przodu. Oczywiście tez rozpinamy., teraz można go zsunąć całkowicie w gore, blokuje jedynie zagłówek, aby go zdjąć z tylu fotela znajdujemy zatrzaski które blokują prowadnice zagłówka i delikatnie rozginamy aby zagłówek wyszedł. Gotowe, można zsunąć górna cześć pokrowca. Z dołem jest trudniej, trzeba wykręcić fotel i najlepiej odkręcić imbusami i torxami wszystko co się da, oraz odkręcić siedzisko (mi sie torxy poobmykaly wiec robiłem na partyzanta.) Trzeba od dołu cienkim płaskim śrubokrętem odblokowywać plastikowy kołnierz trzymający obicie z metalowa ramką, uwaga, trzymają go wycięcia metalu. Zsuwamy po kolei wszystkie zatrzaski dookoła aby można było zdjąć materiał. Gdy naokoło będzie już luźno to delikatnie odchylamy i zaczynamy zdejmować drutu blokujące materiał. Wysowa się je do tylu fotela. Jak pozbędziemy się wszystkich drutów blokujących to można wtedy zdjąć materiał i do prania. Składanie w odwrotnej kolejności. Opis może niezbyt dokładny ale z grubsza opisuje sprawę. Pierwsze rozebranie jest trudne, ale jak się pozna zasady na jakich to składała fabryka to staje się całkiem proste Zdjęcia http://www.aukcjoner.pl/gallery/016904102-.html#I1
_________________ Nie chciałem golfika, nie chciałem seata, musiał być Punto. Kropka, i nie ma bata..!
|
|
Góra |
|
 |
brahrp |
#827493 Wysłany:
25 Sie 2017, 23:04; Temat postu: Re: zdejmowanie oryginalnego pokrowca fotela |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2016, Posty: 5
|
wilczur napisał(a): Ja w tym momencie mam rozebrany fotel w tym samym celu, wersja fotela bez zamka błyskawicznego ale powinno być podobnie, poniżej ogólny opis działań i zdjęcia poglądowe (jakość kiepska ale nie mam czym zrobić lepszych). Na początek trzeba rozpiąć te plastikowe zatrzaski z tylu oparcia., lekko podciągnąć do góry i okażą się takie sznurki z zatrzaskami. trzeba je tez rozpiąć i wyjąc od przodu oparcia. Zsuwamy pokrowiec w gore, na środku trzyma go z tylu zapinka plastikowa uczepiona drutu, oraz w sznurkach drut z przodu. Oczywiście tez rozpinamy., teraz można go zsunąć całkowicie w gore, blokuje jedynie zagłówek, aby go zdjąć z tylu fotela znajdujemy zatrzaski które blokują prowadnice zagłówka i delikatnie rozginamy aby zagłówek wyszedł. Gotowe, można zsunąć górna cześć pokrowca. Z dołem jest trudniej, trzeba wykręcić fotel i najlepiej odkręcić imbusami i torxami wszystko co się da, oraz odkręcić siedzisko (mi sie torxy poobmykaly wiec robiłem na partyzanta.) Trzeba od dołu cienkim płaskim śrubokrętem odblokowywać plastikowy kołnierz trzymający obicie z metalowa ramką, uwaga, trzymają go wycięcia metalu. Zsuwamy po kolei wszystkie zatrzaski dookoła aby można było zdjąć materiał. Gdy naokoło będzie już luźno to delikatnie odchylamy i zaczynamy zdejmować drutu blokujące materiał. Wysowa się je do tylu fotela. Jak pozbędziemy się wszystkich drutów blokujących to można wtedy zdjąć materiał i do prania. Składanie w odwrotnej kolejności. Opis może niezbyt dokładny ale z grubsza opisuje sprawę. Pierwsze rozebranie jest trudne, ale jak się pozna zasady na jakich to składała fabryka to staje się całkiem proste Zdjęcia http://www.aukcjoner.pl/gallery/016904102-.html#I1masz jeszcze te galerie zdjęć, jeśli tak to poproszę
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|