Masz kogoś by podmienić ten czujnik ?
Masz objaw inne np ze rano po odpaleniu czasami jest opóźniona reakcje na dodanie gazu ? . Puszcza Ci dyma z rana niebieskiego ?
Przepływomierz wyczyszczony ?
Kolektor ssący wyczyszczony razem z kanałami dolotowymi ?
Odłącz rurę powietrza jaka jest przykręcona do kolektora i zerknij czy rurka wprowadzającą spaliny od EGR jest drożna . Bo jeśli nie to by był opisywany przez Ciebie objaw .
Zmagałem się z tym problemem trochę bo zwykły mechanik wymieniacz to wymieni połowę auta i tak nie naprawi a i dobry nie wie jak się za to zabrać
. W ASO kazali mi wymienić EGR .Fakt był zatarty ale dało sie bo normalnie rozruszać wyczyścić . i śmiga już rok . z tym ze uszkodzony egr wywala kontrolkę silnika a zatkana rurka w kolektorze zabrudzona nie
Generalnie ma tam być syf
to znaczy ze erg działa jak jest tak czysto jak foto nr 2 znaczy ze erg nie działa:) Przeczyść profilaktycznie bo jak tego syfu jest zbyt wiele to pozatyka sie ta rurka od egr i mimo ze działa to spaliny nie dostają się do kolektora . A gdy silnik np po zrzuceniu na luz schodzi z obrotów to tych spalin tam nie ma silnik robi korektę dawki paliwa i jest zbyt bogata mieszanka czy jakoś tak czy za uboga już dokładnie nie pamiętam . Bo egr dostaje sygnał ze ma być uchylony no ale ta rurka w kolektorze jest przytkana .
Generalnie sprawdź jak jest syf jest ok wyczyść.
I teraz jeszcze jedna sprawa jak czyściłeś kolektor jak go odkręciłeś to kanały dolotowe czyściłeś ? bo ja maiłem zwężone o połowę prześwity w kanałach