|
Obecny czas: 01 Maj 2025, 05:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Arbi89 |
#858645 Wysłany:
29 Kwi 2022, 19:57; Temat postu: Długoterminowe korekty na minus |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Albert
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 30 Kwi 2014, Posty: 10
|
Co może być przyczyną minusowych korekt długoterminowych? Tzn mniej więcej wiem co, ale może ktoś miał podobnie w tym aucie i znalazł przyczynę. Mam falowanie wolnych obrotów i jakieś kosmiczne wartości korekt typu -80% na wolnych i -25% podczas jazdy.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Jachaś |
#858646 Wysłany:
30 Kwi 2022, 08:18; Temat postu: Re: Długoterminowe korekty na minus |
|
 |
Moderator |
 |
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: świętokrzyskie [T]
Rejestracja: 21 Sty 2019, Posty: 857 Pomógł: 47
|
O jakie wartości ci chodzi? Bo w profilu masz 1.2 8v P2FL, a w MES-ie nie widzę żeby sterownik zbierał takie dane jak korekta wtrysków, to raczej diesele z tych lat to mają tylko.
_________________ Moje Punto Easy Sport MY2012
|
|
Góra |
|
 |
Arbi89 |
#858653 Wysłany:
01 Maj 2022, 08:59; Temat postu: Re: Długoterminowe korekty na minus |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Albert
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 30 Kwi 2014, Posty: 10
|
Bzdury. Chodzi o korekty długoterminowe LTFT. Każde auto z pośrednim wtryskiem i sondą lambda je ma. Za ich pomocą ustawiany jest prawidłowy skład mieszanki paliwowo-powietrznej, poprzez wydłużenie lub skrócenie czasu otwarcia wtryskiwaczy.
|
|
Góra |
|
 |
Jachaś |
#858654 Wysłany:
01 Maj 2022, 09:25; Temat postu: Re: Długoterminowe korekty na minus |
|
 |
Moderator |
 |
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: świętokrzyskie [T]
Rejestracja: 21 Sty 2019, Posty: 857 Pomógł: 47
|
Ok, chodzi o korekty lambda, krótko i długoterminowe  , ja myślałem że chodzi o korekty czasu wtrysku tak jak jest to w dieselach (Każdy wtryski z indywidualną korektą). Ja w takim przypadku zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu + wszystkiego co jest wpięte w układ dolotowy (podciśnienia, odmy, itd.).
_________________ Moje Punto Easy Sport MY2012
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|