|
Obecny czas: 13 Maj 2025, 07:25
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
czech22 |
#858725 Wysłany:
12 Maj 2022, 23:31; Temat postu: Nietypowa naprawa zerwanego gwintu |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Mam zerwany gwint w misce olejowej. Czy jest osoba, która w jakiś nietypowy sposób ( tanio ) zabezpieczyła śrubę przed wyciekiem oleju Oczywiście tradycyjne środki znam.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#858789 Wysłany:
27 Maj 2022, 00:06; Temat postu: Re: Nietypowa naprawa zerwanego gwintu |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Tradycyjna metoda - Pakuły  Serio ponoć działa, ale raczej bym szukał nowej miski Ewentualnie można wyciąć gwint na korek i wspawać nowy, ale koszty myślę że podobne do wymiany miski.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#858792 Wysłany:
05 Cze 2022, 21:39; Temat postu: Re: Nietypowa naprawa zerwanego gwintu |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Bardzo mała śruba na pakuły. Próbowałem. Zdecydowałem na owinięcie taśma aluminiową śruby i zaklejenie klejem. Olej będzie sączony górą.
[ Dodano: 05 Cze 2022 21:39 ]
Dla wszystkich, którzy maja ten sam problem, odpowiedż. Ostatecznie nic nie kleiłem. Nie wiem jak wysoki jest gwint śruby miski, ale wydawał mi się za niski [ nie mylić ze skokiem]. Dlatego wkręciłem inną śrubę nieco dłuższą i z gwintem o 0.5 mm wyższym. Owinąłem taśmą aluminiową do tłumików bo jest klejąca, dałem podkładkę aluminiową. To załatwiło problem. Dokręciła się bez problemu.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|