You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 00:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #860305 Wysłany: 31 Mar 2023, 18:57; 
 Temat postu: Gałka drążka zmiany biegów / podnoszony wsteczny
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 18 Mar 2023,
Posty: 1
Hej,
jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem p2. :)

Dodam na wstępie, że w kwestii motoryzacji jestem dość zielony.

Jakiś czas temu strzeliła mi linka od zmiany biegów i przy okazji urwałem gałkę, mechanik linkę wymienił, biegi działają jak należy, natomiast nie działa mi to "zabezpieczenie" od wstecznego. Czyli w 5 bieg muszę "celować" co jest strasznie niewygodne.

Ten pierścień od wstecznego nie "odbija" do dołu jak wcześniej, jak się go podciągnie do góry to tak zostaje. I w sumie niezależnie w jakiej jest pozycji, ta blokada wstecznego i tak nie działa i można go wbić zawsze.

Ktoś mi podpowie co z tym zrobić? Wina urwanej gałki czy coś jeszcze musiałem popsuć?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #860306 Wysłany: 01 Kwi 2023, 01:52; 
 Temat postu: Re: Gałka drążka zmiany biegów / podnoszony wsteczny
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 21 Lut 2023,
Posty: 536
Pomógł: 8
Tak na szybko nie podpowiem na 100% (nie chce mi się teraz złazić do samochodu).
Ale coś mogło być założone źle lub jest zerwany jakiś zaczep (plastik), brakujący element, czy zablokowany, dlatego nie ma powrotu pierścienia biegu "R".
Wejdź teraz na Allegro i poszukaj sobie "wybieraków" (tych w kabinie), czy dźwigni/lewarków zmiany biegów do Punto2 i porównaj wygląd ze swoim (czy czegoś nie brakuje).