You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Kwi 2024, 19:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #168455 Wysłany: 12 Wrz 2008, 19:45; 
 Temat postu: Montaż elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy 1.2 75
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 12 Wrz 2008,
Posty: 9
Montowałem u siebie i mogę zawsze doradzić i wesprzeć technicznie tel.793001910. :roll:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #168471 Wysłany: 12 Wrz 2008, 20:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Zobacz tutaj montaż wspomagania

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168626 Wysłany: 15 Wrz 2008, 18:28; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 12 Wrz 2008,
Posty: 9
Witam,też nie miałem odlewu na bloku i doszedłem do wniosku że wsadzę elektryczna.Kupiłem na allegro z citroena 407 , po zakupie troszkę sie zdziwiłem ponieważ był to silnik bezszczotkowy,sterowany przełączaniem faz na stojanie i halotronów na wirników.Po czasie udało sie odpalić bez żadnej modyfikacji,super bardzo cicha praca w porównaniu do szczotkowych.Kupiłem przekładnię +przewody,pompę umiejscowiłem koło halogena z prawej strony a filtr węglowy wywaliłem w nadkole.Po zamontowaniu okazało sie że mmusze też załatwić inna kolumna kierownicza ponieważ był inny frez.Wersja bez wspomagania ma grudy frez, można na palcach policzyć a do wspomagania jest bardzo rzadki.Udało sie na dostać regulowaną kolumnę.Na końcu zamontowałem automat do włączenia świateł po uruchomieniu silnika i podpiąłem sterowanie pompy pod to i śmiga już ponad rok.Pozdrawiam..

[ Dodano: 15 Wrz 2008 18:28 ]
sorry za tego citroena,pośpiech.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #186946 Wysłany: 06 Lis 2008, 23:04; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 4
Mozesz napisac dokladnie jak podczyeđ pompe albo dolaczyc schemat podaczenie ?

_________________
Punto '94 1.2


Góra
 Profil  
 
 
 Post #186983 Wysłany: 07 Lis 2008, 00:32; 
 Temat postu:
synzbycha napisał(a):
Mozesz napisac dokladnie jak podczyeđ pompe albo dolaczyc schemat podaczenie ?


Jeśli chcesz uzyskać pomoc to napisz po polsku o co Ci chodzi, bo tego posta rozszyfrować się nie da :shock:


Góra
  
 
 
 Post #190514 Wysłany: 16 Lis 2008, 16:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 12 Wrz 2008,
Posty: 9
witam,też za bardzo nie kumam :?:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #192037 Wysłany: 20 Lis 2008, 20:42; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 4
Chodzi mi po prostu o schemat podłączenia (elektryczny) pompy. Ciekawi mnie czy siła wspomagania jest stała czy zależy od czegoś np. prędkości? Ciekawi mnie też zachowanie pompy zimą. Wiem, że w peugeotach zdarza się wyrzucanie oleju przez korek w ujemnych temperaturach. Za poprzedni post przepraszam małe kłopoty z ustawieniami regionalnymi.

_________________
Punto '94 1.2


Góra
 Profil  
 
 
 Post #192070 Wysłany: 20 Lis 2008, 22:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 12 Wrz 2008,
Posty: 9
Witam sprawa jest prost to jest pompa bezszczotkowa,elektronika steruje wirnikiem przełączając fazy na stojanie .Dwa grube +/-jak na kazdej pompie i sterowanie znaczy załączenie do alternatora lub jakiegos włącznika świateł np nie wiem jak kto woli musi dostać "+" i po chwili rusza, do tego 2 przewody can i przewód do diagnostyki,pompa działa 2 lata .Trzeba obrócić amorki a o ciśnienie sie nie martw bo i tak przekładnia se doreguluje,o tyle spoko urządzenie w porównaniu do mechanicznych pomp lub na szczotkach ta pompa posiada ograniczenia prądowe przy max skręcie,nie wymusza prądu układ szybko reaguje,ogólnie luzik każda pompa można zaadoptować,pozdro


Góra
 Profil  
 
 
 Post #192433 Wysłany: 30 Lis 2008, 22:02; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 4
przewody od sieci (can) podłączyć pod masę czy zostawić nie podłączone? O co chodzi z tym obróceniem amorów?

[ Dodano: 30 Lis 2008 22:02 ]
Z amortyzatorami już wiem ale nadal mnie dręczy ta sieć. Możesz coś napisać o sile wspomagania ? Nie jest za mocna?

_________________
Punto '94 1.2


Góra
 Profil  
 
 
 Post #206406 Wysłany: 09 Sty 2009, 11:26; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 12 Wrz 2008,
Posty: 9
Witam,zostawić nie podłączone tylko zasilanie (2 grube przewody"+","-" i jeden cienki sterujący do "+")ja mam pod wzbudzenie alternatora.Powiem ci ze pompa na amperomierzu podczas postoju i przy skręcie zachowywała sie w normie.Ona ma tylko dostarczyć odpowiednie ciśnienie robocze bo przecież zawór i tak jest w przekładni. :D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO