|
Obecny czas: 25 Maj 2025, 05:20
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kaziu |
#199479 Wysłany:
15 Gru 2008, 16:55; Temat postu: Dziwne "chroboczenie" po lewej stronie pod maską. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
Witam.
Od tygodnia jestem szczęśliwym (chyba) posiadaczem Fiata Punto 1999 rok 1.2.
Mam problem taki: wrzucam jedynke, przyspieszam i po lewej stronie slysze takie "chru chru", wrzucam 2, przyspieszam i znowu to samo, 3 wrzucam - problem znika.
Może pomocny będzie fakt, że dzieje się to przy trochę szybszym depnięciem w pedał gazu, ale nie za ostrym - nie chcę katować auta ;s
A żebym nie miał tego problemu musiałbym bardzo powoli wciskać pedał gazu.
Jestem młodym kierowcą (18 latek) i nie za bardzo orientuje się co i jak
Druga sprawa, czy to normalne, że przy odpalaniu silnika słychać taki świst spod maski, jeśli nie to co trzeba wymienić?
W czym problem?
Jedyna zaleta póki co to to, że mało pali - 5l/100 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Martinezio |
#199488 Wysłany:
15 Gru 2008, 17:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
Hmm... Świsty spod maski to wydają chyba tylko blow-off-y od turbo  Chyba, że masz 1.2 turbo
To chrobotanie z której dokładnie części auta się dobywa? Z lewej to tak trochę enigmatycznie  Z koła, błotnika, z silnika, wydechu, okien, czy może z lewej części skrzyni biegów?
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#199492 Wysłany:
15 Gru 2008, 17:38; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
To chrobotanie wydaje mi się na okolice lewego koła lub w to miejsce pod maską - przy skręcie jest głośniejsze, ale na prostej też w miarę głośne.
Jak mówiłem - za bardzo się na tym nie znam, mam 1.2KAT - może to coś pomoże? Turbo raczej nie ;p
|
|
Góra |
|
 |
jarosz19 |
#199547 Wysłany:
15 Gru 2008, 20:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 24 Sie 2007, Posty: 579 Pomógł: 7
|
moze przegub???
_________________ PUNTO S 1.1 1997
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#199551 Wysłany:
15 Gru 2008, 20:34; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
To jak przegub to oświećcie mnie koledzy tylko o ile złoty mi portfel schudnie razem z wymianą?
A co z tym świstaniem? Niby to normalne w punciokach - takie opinie słyszałem, czy muszę udać się do mechanika? 
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#199628 Wysłany:
15 Gru 2008, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
kaziu napisał(a): "chru chru",
jakby było chrum chrum to wskazywałoby na świnkę
a tak na prawdę to nie wiem  to się dzieje na zimnym silniku?
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#199676 Wysłany:
15 Gru 2008, 23:47; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
to nie ma znaczenia czy zimny czy cieply ;p
moze swinka mi pod maske skoczyla?kolega moj stawia na przegub, ale wolalbym wiedziec mniej wiecej z czym ide do mechanika, a zeby sie nie okazalo ze po wymianie to samo bedzie sie dzialo.
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#199750 Wysłany:
16 Gru 2008, 10:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
moim zdaniem pezebub to odzywałby się szczególnie przy skręcie
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#199808 Wysłany:
16 Gru 2008, 18:22; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
Jest jeszcze ktos, kto moze wiedziec w czym problem? 
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#199814 Wysłany:
16 Gru 2008, 18:45; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
kaziu napisał(a): Mam problem taki: wrzucam jedynke, przyspieszam i po lewej stronie slysze takie "chru chru", wrzucam 2, przyspieszam i znowu to samo, 3 wrzucam - problem znika. skrzynia do remontu [ Dodano: 16 Gru 2008 17:45 ]kaziu napisał(a): Druga sprawa, czy to normalne, że przy odpalaniu silnika słychać taki świst spod maski, jeśli nie to co trzeba wymienić?
Pasek alternatora dociągnąć - (jeśli jest to pisk a nie świst) lub dobite łożyska alternatora*/pompy wody*/napinacza paska rozrządu* - jeśli jest to swist
* - niepotrzebne skreślić ale można olać, ale pasek altka profilaktycznie dociągnąć też można 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
landzio |
#199896 Wysłany:
16 Gru 2008, 21:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 22 Mar 2008, Posty: 15
|
To stukanie z pod maski to na 99% przegub a świst to mogą być łożyska w alternatorze np
|
|
Góra |
|
 |
cuspis |
#199962 Wysłany:
16 Gru 2008, 23:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno Rejestracja: 01 Lip 2007, Posty: 489
|
kaziu napisał(a): To chrobotanie wydaje mi się na okolice lewego koła lub w to miejsce pod maską - przy skręcie jest głośniejsze, ale na prostej też w miarę głośne.
Jak łożska siadają to pojawia sie najpierw buczenie, a potem chropotanie które przy skręcie jest głośniejsze
_________________ Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#199963 Wysłany:
16 Gru 2008, 23:25; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
landzio napisał(a): To stukanie z pod maski to na 99% przegub a świst to mogą być łożyska w alternatorze np nic nie pisze o stukach, tylko o chrumkaniu... a chrumkaniu chyba bliżej do zgrzytów niż do stukania  Dalej stawiam na skrzynię... a przeguby to można obejrzeć też... ale wątpię, że to jest to. [ Dodano: 16 Gru 2008 22:25 ]cuspis napisał(a): Jak łożska siadają to pojawia sie najpierw buczenie, a potem chropotanie które przy skręcie jest głośniejsze
Tylko zauważ, że to się dzieje tylko przy przyspieszaniu i tylko na 1 i 2 biegu
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#199966 Wysłany:
16 Gru 2008, 23:35; Temat postu: |
|
|
ipIV oraz przy skręcie, czyli wtedy, kiedy przegub jest najbardziej obciążony...
Jeśli ten odgłos jest podobny np. do grzebania ręką w żwirku do akwarium to na 99,9% to przegub zewnętrzny. Koszt nowego: Auto bez ABS - 50zł, auto z ABS - 150zł. Wymienić można samemu w kilkanaście minut.
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#200019 Wysłany:
17 Gru 2008, 10:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
No ok wymienie - zobacze co to da, moze ktos podac jakas instrukcje jak wymienic?
Dobrze tez jakby ktos znalazl aukcje na allegro z takim przegubem do mojego auta.
Za pomoc bede wdzieczny, jak juz sobie z tym poradze to powiem czy to bylo to, jak nie to bedziemy dalej myslec, ale niby ze skrzynia wszystko wporzadku...
Wolałbym narazie nie myślec ze to skrzynia... zbyt wiele mnie to wyniesie $$$ ;s
|
|
Góra |
|
 |
cuspis |
#200031 Wysłany:
17 Gru 2008, 13:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chwaszczyno Rejestracja: 01 Lip 2007, Posty: 489
|
ipIV napisał(a): cuspis napisał(a): Jak łożska siadają to pojawia sie najpierw buczenie, a potem chropotanie które przy skręcie jest głośniejsze Tylko zauważ, że to się dzieje tylko przy przyspieszaniu i tylko na 1 i 2 biegu . Może u mnie było to o wiele lepiej słyszalne na 1 i 2 bo TD troszeczkę głosniejszy jest 
_________________ Jarosław --> Szczecin --> Gdynia --> Gdańsk -->Chwaszczyno
Wcześniej MK1 1.7 TD 1994
Obecnie GP 1.9 MJ 2008
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#200201 Wysłany:
18 Gru 2008, 09:14; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
Koledzy, powiedzcie jakie kupic te przeguby, podajcie jakies przyklady z allegro.
|
|
Góra |
|
 |
Bercik |
#200211 Wysłany:
18 Gru 2008, 11:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Skarżysko-Kamienna Rejestracja: 14 Cze 2008, Posty: 317
|
Kaziu zobacz sobie czy ci klakson się nie poluzował właśnie w tym miejscu jest syrena klaksonu. Czasem bywa tak że mocowanie nie wytrzymuje i klakson wisi na kabelkach uderzając o o zderzak i takie tak pierdółki objawia się to właśnie stukaniem na zakrętach i przy przyspieszaniu. u ciebie może on obcierać o zderzak dlatego słyszysz chrumki  Pozdrawiam
_________________ Moje Punciradło
http://fiatpunto.com.pl/topic9419.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#200410 Wysłany:
19 Gru 2008, 00:01; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Cytuj: No ok wymienie - zobacze co to da, moze ktos podac jakas instrukcje jak wymienic?
odbezpieczasz nakrętkę przegubu w kole (zaklepana jest) - śrubokręt & młotek. Będzie potrzebny dłuższy klucz (przynajmniej 0,5m) + nasadka 32 ale też trochę dłuższa, żeby ładnie na nakrętkę wlazła. Nakrętkę trzeba popuścić jak auto stoi na kołach, bo inaczej spadnie Ci z podnośnika... bo jest mocno przykręcona....  280Nm  czyli jakieś 3,5x mocniej niż śruby koła
Skręcasz koła aby było wygodniej ją popuścić i popuszczasz a jak nie da rady to kilka razy z rozpędu wskoczyć na klucz i puści
-warto kupić nową osłonę przegubu wewnętrznego,
-kpl opasek do osłon przegubów - NIE mogą być takie ze śrubką! takie na zaciskanie mają być (zaciska się je szczypcami), bo po 1. po pierwszym obrocie na wewnętrznym przegubie zerwie się o skrzynie biegów i o zwrotnicę przy zewnętrznym, po2. większe prawdopodobieństwo że jakiś drut czy worek przypadkiem nam o półoś się owinie...
-dodatkową tubkę smaru do przegubów (nie mylić z grafitowym - ten jest gęstszy  )
1. jak nakrętka już jest odkręcona podnosimy auto, zrywamy opaski osłon przegubów.
2. teraz 2 opcje albo odkręcić końcówkę drążka kier i mocowanie mcphersona do zwrotnicy lub rozłączyć sworzeń wahacza. IMO opcja 1 lepsza jak wahacze dawno ruszane nie były
3. pociągnąć zwrotnicę z półośką do siebie i wyjdzie nam przegub wewnętrzny - zaraz owijamy go workiem no i teraz już szarpnąć lub delikatnie puknąć młotkiem w zewnętrzny i całą półośkę mamy w rękach.
4. trzeba zbić przegub zewnętrzny z półośki - pomocnik trzyma mocno w rękach półoś z przegubem zewnętrznym skierowanym na dół. a my puk 1kg młotkiem w przegub i sam spadnie
5. Trzeba nowy pierścionek założyć na półoś - powinien być dany do przegubu lub pozostajemy przy starym (jeśli nie spadł z przegubem  ):
rys. poglądowy:
Zakładanie tego jest męczące
6. wsadzamy na półoś nowe osłonki
7. nowy przegub wsadzamy w imadło, wyciskamy do niego całą tubkę smaru, i wbijamy półoś w niego.
Teraz trzeba uważać, żeby krzyżaka przegubu wewnętrznego młotkiem nie rozwalić  dlatego przykładamy do półośki klocek drewniany.
jak wbijemy do końca to jeszcze do osłonki trochę smaru można dać  i zaciskamy opaski na przegubie zewnętrznym.
8. całą tubkę smaru wyciskamy wsadzamy do koła 'koronowego'? przegubu w skrzyni, zdejmujemy worek z przegubu wew.
wsadzamy zewnętrzny w łożysko koła, 1 ręką pchamy zwrotnice w stronę skrzyni a drugą wsadzamy do koła koronowego, zakładamy osłonkę wewnętrznego i zaciskamy opaski.
skręcamy to co rozkręciliśmy, opuszczamy auto znowu koło skręcamy i dociągamy nakrętkę kluczem - tyle ile pary w rękach  i .... zaklepać nakrętkę żeby się nie odkręciła
Tyle
[ Dodano: 18 Gru 2008 23:01 ]
dodam, że to jest baaaardzo brudna robota 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
kaziu |
#200977 Wysłany:
21 Gru 2008, 01:13; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 15 Gru 2008, Posty: 11
|
Browara Ci wiszę 
|
|
Góra |
|
 |
Pawel1304 |
#201329 Wysłany:
22 Gru 2008, 14:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Grudziądz Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 189
|
Ja miałem bardzo podobne objawy i okazało się że był brak oleju w skrzyni. Po spuszczeniu okazało się że było go może z 200ml. Mi też tak chrobotalo, na luzie jak wcisnąlem sprzęgło i szybko puściłem to było słychać taki dziwny odgłos i chrobotalo. A na zakrętach głośniej hałasuję bo mechanizm różnicowy pracuje na sucho. Najlepiej od razu sprawdź olej i będzie wszystko jasne.
_________________ Był Fiat punto 1,2 75 KM ELX
Obecnie Opel Astra II 2.0 DTI 101KM
|
|
Góra |
|
 |
deym0n |
#208376 Wysłany:
15 Sty 2009, 09:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Rejestracja: 18 Gru 2007, Posty: 56
|
Pawel1304 napisał(a): Ja miałem bardzo podobne objawy i okazało się że był brak oleju w skrzyni. Po spuszczeniu okazało się że było go może z 200ml. Mi też tak chrobotalo, na luzie jak wcisnąlem sprzęgło i szybko puściłem to było słychać taki dziwny odgłos i chrobotalo. A na zakrętach głośniej hałasuję bo mechanizm różnicowy pracuje na sucho. Najlepiej od razu sprawdź olej i będzie wszystko jasne.
U mnie było to samo, myślałem żę mi sprzęgło albo docisk siada a winą był zbyt niski poziom oleju w skrzyni i mały wyciek na uszczelniaczu pół osi, wymieniłem cały olej i wszystko gitara, nawet biegi jakoś lepiej wchodząi skrzynia pracuje ciszej.
Poproś kogoś żeby operował pedałem gazu na biegu jałowym a ty posłuchaj dokładnie w okolicy skrzyni biegów, dodatkowo zobacz czy nie masz wycieku na skrzyni, lubi puszczaś na lewej poł osi
_________________ >>>>>>>>>> |PUNTO I 75'SX 1998| <<<<<<<<<<
|
|
Góra |
|
 |
maxio |
#208546 Wysłany:
15 Sty 2009, 21:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Sochaczew Rejestracja: 12 Paź 2008, Posty: 8
|
To naj prędzej będzie przegub, a ten świst ja też czasami mam na wolnych obrotach, u mnie powietrze syczy przelatując przez silniczek krokowy, dziwne bo w poprzednim kropku 1.1 tak nie było, teraz mam 1.2 75KM i mnie to zastanawia
[ Dodano: 15 Sty 2009 21:06 ] ale olej sprawdz koniecznie
|
|
Góra |
|
 |
Pejt |
#233161 Wysłany:
27 Mar 2009, 12:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 104
|
mowimy o lewej stronie czy tej od strony kierowcy
od samego poczatku bylo slychac chrobotanie
na kazdym biegu, lacznie z jalowym
przestawalo w momencie wcisniecia sprzegla - cisza
jezdzilem tak i jezdzilem z 8k km zrobilem od zakupu.
moj mechanik twierdzil ze to pierdola, lozysko oporowe. Najlepiej zrobic jak pojdzie sprzeglo. No to pomyslalem spoko i sie przyzwyczailem.
Zaczelo mi sie slizgac sprzeglo i to strasznie.
Pomyslalem ze podjade do innego serwisu. Koles przejechal sie samochodem i zlapal za glowe.
Wyszlo na to że :
- sprzeglo bylo nawet nowe i dobrze ale cale w oleju
- problemem bylo lozysko w skrzyni biegow - zostalo mniej niz polowa kulek i wyzlobiona krawedz
- gdyby to bylo lozysko oporowe to by wydawalo dzwiek ale w momecie wciesniecia sprzegla, a u mnie bylo odwrotnie
koszt naprawy tej pierdoly ( laczeni z nowym sprzeglem ) - 850 zl
teraz jest znacznei lepiej, ale ... na jedyncie i dwojce gdy wciskam sprzeglo i samochod sie toczy slychac - cicho bo cicho ale jednak - wycie
jednostajny dzwiek o stalym natezeniu - ( slychac wtedy bo jest cicho w samochodzie )
gdy wrzucam na luz dzwiek ustaje
jedynka i dwojka zaczely ciezko wchodzi
nie wiem czy jechac i reklamowac naprawe ?
koles wydaje sie spoko, nieautoryzowany ale robi fiaty i alfy tylko.
_________________ Punto I '97 1.2 75KM gaz
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#233175 Wysłany:
27 Mar 2009, 13:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
mysle , ze ktos ci podrzucil przyslowiowa swinie 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|