|
Obecny czas: 01 Lis 2024, 02:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
buladag |
#508654 Wysłany:
01 Paź 2011, 18:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
|
|
|
_marcin00_ |
#508661 Wysłany:
01 Paź 2011, 18:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3635 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
artur174 |
#539356 Wysłany:
21 Sty 2012, 13:57; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 19 Sie 2011, Posty: 18
|
U mnie stuka coś i bardzo trzęsie kierownicą. Myślicie, że może być to maglownica? Jaki jest koszt wymiany takiego czegoś i gdzie to zdobyć jeżeli wymiana na oryginał byłaby za droga.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#545322 Wysłany:
06 Lut 2012, 18:46; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14391 Pomógł: 128
|
lakikwap, jak się temat skończył? Co stukało? Wałek czy maglownica?
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 120 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#545588 Wysłany:
07 Lut 2012, 02:11; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Up. U mnie dalej tak samo, od kilku lat identyczne delikatne stuki do których się przyzwyczaiłem, może nawet już ich nie słyszę?? Wydaje mi się ze to na 99% magiel aaalbo jakaś duperelka w mechanizmie wspomagania. Na pewno nic się nie pogorszyło a już spoooro km zrobione. Jeśli macie podbne stuki co umnie to nie krzyżak, sam wymieniłem i nic nie pomogło.
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#545666 Wysłany:
07 Lut 2012, 17:34; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14391 Pomógł: 128
|
Dziś jadąc do pracy boczną uliczką po dziurach, udało mi się jedną ręką złapać za dolny wałek kierowniczy i go spróbować ściągnąć (przycisnąć) w dół. Stuki dalej były, więc to raczej nie dolny przegub. Mam wrażenie, że to coś wyżej: górny, albo problem stanowi inny element w kolumnie. Jest jeszcze taka możliwość, że za słabo ściągnąłem wałek i mimo wszystko był luz (ewentualnie z maglownicą coś nie tak), a drgania przenoszą się do kolumny i tam również stuka coś luźnego. Postaram się zgłębić temat (podobnie jak ze wspomaganiem), ale w zimie się tego nie tykam [ Dodano: 07 Lut 2012 16:17 ]Stuki przedstawia poniższy filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Z9GFhJU7H_oTakie same i z tego samego miejsca są podczas jazdy np. po kostce brukowej.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 120 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
bucznet |
#590320 Wysłany:
15 Cze 2012, 10:12; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 02 Cze 2012, Posty: 33
|
Witam.... Ja również mam takie stuki jak by pod kierownicą... powiem wam tak wziąłem wyciągnąłem cała kolumnę kierowniczą z autka i sprawdziłem czy stuki nie są z drążka przekładni kierowniczej i nie znalazłem tam żadnych luzów!! skręciłem wszystko i dalej luzy ;/ Po przeczytaniu tego$$ wątku poszedłem jeszcze poszukać śruby kasującej luz mechanizmu slimakowego tej śruby naprzeciw silnika wspomagania, i nie było tam żadnej dużej śruby, ale był wypukły dekielek, ściągnąłem go i ukazała mi się śruba ale ciężko ją dokręcić bo rusza się cała kierownica oraz silniczek od wspomagania. Pomyślałem że przejadę się po dziurach... jadąc jak zwykle stuki ale jak docisnąłem palcem ta śrubę to stuki ustały... na postoju jak wykonuje lekkie ruchy kierownica dociskając palcem ta śrubę to stuki ustają... idąc dalej postanowiłem wymontować silnik wspomagania układu kierowniczego(jest on połączony z tym wałeczkiem i tą śrubą) i się przejechać po dziurach i tu ku mojemu zaskoczeniu stuków brak... cisza w aucie... !! i co wy na to powiecie... ?? jak wsadziłem silniczek to stuki są... i co wy na to.... ??? Jak będzie chwila czasu to wymontuje jeszcze całą kolumnę i spróbuje dokręcić tą śrubę kasującą luz na przekładni ślimakowej.... (boje się że mogą to być wyrobione zębatki w przekładni ślimakowej... i ciężko będzie to zniwelować...) Załącznik:
Wspomaganie.JPG [ 78.1 KiB | Obejrzany 7668 razy ]
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#590323 Wysłany:
15 Cze 2012, 10:42; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14391 Pomógł: 128
|
Ciekawe. Dobrze, że się tego podjąłeś. Czekam na dalsze wieści z frontu Swoją drogą obyło się bez konieczności kalibracji czujnika po jego odpięciu i ponownym podpięciu do centralki?
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 120 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
bucznet |
#590352 Wysłany:
15 Cze 2012, 12:27; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 02 Cze 2012, Posty: 33
|
Nie kalibrowałem czujnika... podłączyłem i wszytko było dobrze....! ale mam złącze i FES-a, ale jeszcze nie kalibrowałem czujnika... Na forum nie wiem dokładnie który wątek...! ale przeczytałem takie coś... Cytuj: Luz na kole kierowniczym przeważnie jest spowodowany luzem na łożyskach "ślimaka" (ten wystający kawałek do którego przykręcona jest kolumna kierownicza). Jest on ułożyskowany w dwóch miejscach przy czym najniższe miejsce posiada łożysko igiełkowe, które jest praktycznie nie do zdobycia. Jeśli padło łożysko górne (bardzo prawdopodobne) to taka przekładnia jest w pełni regenerowalna i polega na wymianie łożyska i wyczyszczeniu oraz przesmarowaniu całości. Jak znajdę chwilkę to wezmę się za to i zobaczę czy uda mi się wyciągnąć ten wałeczek...! słyszałem ze robią taka regeneracje w Bytomi... ale lepiej samemu podłubać byle niczego nie uszkodzić jestem na L-4 wiec mam troszkę czasu... szukałem także wczoraj rozwiązania na zagranicznych forach i jest tak jak u nas... wszyscy piszą o problemie ale nie ma żadnego manuala ani konkretnej odpowiedzi...!
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#590355 Wysłany:
15 Cze 2012, 12:33; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14391 Pomógł: 128
|
Jakby co to rób dużo zdjęć aby towarzyszyły opisowi. Przydadzą się.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 120 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
bucznet |
#590368 Wysłany:
15 Cze 2012, 13:12; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 02 Cze 2012, Posty: 33
|
Ok zrobię, ale to w przyszłym tyg bo weekend zajęty... teraz opisuje mój problem ze sprzęgłem... i jak sobie z nim poradziłem, za godzinek będzie na forum...
|
|
Góra |
|
|
Zulek1986 |
#590391 Wysłany:
15 Cze 2012, 13:57; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka Rejestracja: 09 Kwi 2008, Posty: 171
|
Bucznet czekamy , stukom mówimy stanowcze NIE!
_________________ Było iat Punto mk2 1.9 JTD Jest: Alfa Romeo 166 2.4 JTD & ALFA ROMEO 145 1.5 TS
|
|
Góra |
|
|
EGONZGIERZ |
#600370 Wysłany:
26 Lip 2012, 12:01; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Lis 2011, Posty: 149 Pomógł: 1
|
domin45670 napisał(a): Dziś jadąc do pracy boczną uliczką po dziurach, udało mi się jedną ręką złapać za dolny wałek kierowniczy i go spróbować ściągnąć (przycisnąć) w dół. Stuki dalej były, więc to raczej nie dolny przegub. Mam wrażenie, że to coś wyżej: górny, albo problem stanowi inny element w kolumnie. Jest jeszcze taka możliwość, że za słabo ściągnąłem wałek i mimo wszystko był luz (ewentualnie z maglownicą coś nie tak), a drgania przenoszą się do kolumny i tam również stuka coś luźnego. Postaram się zgłębić temat (podobnie jak ze wspomaganiem), ale w zimie się tego nie tykam [ Dodano: 07 Lut 2012 16:17 ]Stuki przedstawia poniższy filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Z9GFhJU7H_oTakie same i z tego samego miejsca są podczas jazdy np. po kostce brukowej. MAM DOKŁADNIE TO SAMO W SWOIM, luzów nie ma nigdzie ani na kolumnie ani w przekładni co ciekawi mnie bardziej dlaczego stuka tylko podczas jazdy na wprost (czyli coś musi być wyrobione w tej pozycji kierownicy) mam jeszcze pytanko czy po wyjęciu silnika można nim przekręcić np o 40 stopni i zamontować w kolumnie czy ma on może pozycje zero (jazda na wprost)
_________________ Miłośnik samochodów włoskich.
Ostatnio edytowany przez EGONZGIERZ, 26 Lip 2012, 12:23, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#600375 Wysłany:
26 Lip 2012, 12:13; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3635 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
EGONZGIERZ |
#600378 Wysłany:
26 Lip 2012, 12:27; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Lis 2011, Posty: 149 Pomógł: 1
|
_marcin00_ napisał(a): Ja się ostatnio zastanawiam, czy te stuki nie są spowodowane luzem drążków kierowniczych. Występują one jako część zamienna, produkują je różne firmy m.in. Delphi więc wynikałoby że jest to część tak samo zużywająca się jak końcówki drążków. Trzeba się przyjrzeć bliżej bo nie są to drogie części (50zł za stronę Delphi), a może to pomoże. Nie są spowodowane luzami bo ich nie ma, takie luzy drążków czy końcówek łatwo sprawdzić, my dyskutujemy nad problemem stuku gdy w zawieszeniu nie ma luzu na żadnej części poza tym te stuki są doskonale słyszalne w środku kabiny jak by z kolumny od wspomagania
_________________ Miłośnik samochodów włoskich.
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#609185 Wysłany:
02 Wrz 2012, 16:42; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Własnie u mnie też coś podobnego ale w dużo mniejszym wymiarze. Podczas jazdy nic nie stuka, ale jak na przykład na postoju skręcę kierownicę w prawo czy w lewo to potem w momencie odkręcania w drugą stronę słychać lekki aczkolwiek słyszalny pojedynczy stuk. Ale tak jest już dawno i do niedawana nic z tego nie wynikało. Ale ostatnio zaczęło go ściągać w lewo Mogło się przestawić coś w samej maglownicy Luzów wszelakich brak poza tym, na drążkach nie miało jak ruszyć więc zbiezność powinna być ok ( zreszta ponoć zła zbieżność nie powoduje sciągania ). Chyba jedno kolo nie może się przestawić więc jak to jest tam w środku w maglowicy
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#619728 Wysłany:
15 Paź 2012, 21:24; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
bucznet, na 100% dobrze kombinujesz. Czym dłubałeś coś jeszcze? Jak byś coś robił to prosze rób ze wszystkiego fotki.. Pozdr.
|
|
Góra |
|
|
boe666 |
#627629 Wysłany:
24 Lis 2012, 22:55; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 22 Lis 2010, Posty: 37
|
Witam. Jak tam sprawa stuków w kolumnie. Mam to samo, stuki przy jeździe na wprost, na zakrętach brak stuków. Stuki "pod" kierownicą. Przeczytałem cały wątek i jutro zabieram się za rozbiórkę. Najpierw drążek wyjmę i sprawdzę. Potem dobiorę się do tej śruby.
Będę robił zdjęcia. Jak ktoś ma rady to czekam.
_________________ PII 5D 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#627753 Wysłany:
25 Lis 2012, 17:16; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
To jest na 100% w tym jeb.. wspomaganiu, bo ruszając kierownicą są stuki a nie rusza sie wogóle ten wałek co idzie do maglownicy. Mnie już to tak wkurza ze kupie na allegro kolumnę bez silnika i centralki, tylko podmienię sam srodek z czujnikiem skrętu, co Wy na to??? Myślicie że powinno działać tak?? Np. http://allegro.pl/show_item.php?item=27 ... d00be2ff62
|
|
Góra |
|
|
RafaelSaures |
#627820 Wysłany:
25 Lis 2012, 22:27; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske Rejestracja: 09 Maj 2010, Posty: 632
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#627981 Wysłany:
26 Lis 2012, 16:02; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
bucznet napisał(a): Witam.... Ja również mam takie stuki jak by pod kierownicą... powiem wam tak wziąłem wyciągnąłem cała kolumnę kierowniczą z autka i sprawdziłem czy stuki nie są z drążka przekładni kierowniczej i nie znalazłem tam żadnych luzów!! skręciłem wszystko i dalej luzy ;/ Po przeczytaniu tego$$ wątku poszedłem jeszcze poszukać śruby kasującej luz mechanizmu slimakowego tej śruby naprzeciw silnika wspomagania, i nie było tam żadnej dużej śruby, ale był wypukły dekielek, ściągnąłem go i ukazała mi się śruba ale ciężko ją dokręcić bo rusza się cała kierownica oraz silniczek od wspomagania. Pomyślałem że przejadę się po dziurach... jadąc jak zwykle stuki ale jak docisnąłem palcem ta śrubę to stuki ustały... na postoju jak wykonuje lekkie ruchy kierownica dociskając palcem ta śrubę to stuki ustają... idąc dalej postanowiłem wymontować silnik wspomagania układu kierowniczego(jest on połączony z tym wałeczkiem i tą śrubą) i się przejechać po dziurach i tu ku mojemu zaskoczeniu stuków brak... cisza w aucie... !! i co wy na to powiecie... ?? jak wsadziłem silniczek to stuki są... i co wy na to.... ??? Jak będzie chwila czasu to wymontuje jeszcze całą kolumnę i spróbuje dokręcić tą śrubę kasującą luz na przekładni ślimakowej.... (boje się że mogą to być wyrobione zębatki w przekładni ślimakowej... i ciężko będzie to zniwelować...) Załącznik: Wspomaganie.JPG Koledzy a gdzie tutaj jest czujnik skrętu?? Gość chce mi sprzedać za 200zł ten korpus ale wyjmie sobie czujnik skrętu... da rade samemu to wymienić i wsadzić swój?? Czy to jest raczej nierozbieralne?
|
|
Góra |
|
|
boe666 |
#628060 Wysłany:
26 Lis 2012, 20:52; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 22 Lis 2010, Posty: 37
|
Niestety nie udało się w weekend, spróbuję w tygodniu. Stuki mam pod kierownicą, pomimo faktu że wszystko tam jest sztywne jak pal. Będę to diagnozował!
_________________ PII 5D 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
|
_marcin00_ |
#628064 Wysłany:
26 Lis 2012, 21:07; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3635 Pomógł: 31
|
U mnie się sypie na 99% magiel, przy skręcie kół na max w lewo słychać pojedyncze stuknięcie jak kierownica wraca do położenia neutralnego, na kostce brukowej przy prędkości poniżej 30km/h bardzo głośno stuka w okolicach przekładni. Na wiosnę szykuje się wydatek, ale mam nadzieję że będzie dobrze. Przy krótkich ruchach lewo-prawo słychać ciche pukanie, ale to akurat może być kwestia luzów we wspomaganiu, albo w samej kolumnie. lakikwap napisał(a): Koledzy a gdzie tutaj jest czujnik skrętu?? Gość chce mi sprzedać za 200zł ten korpus ale wyjmie sobie czujnik skrętu... da rade samemu to wymienić i wsadzić swój?? Czy to jest raczej nierozbieralne? Czujnik skrętu jest w tej puszce z naklejonym kodem kreskowym, którą widać na drugim zdjęciu, na pierwszym zdjęciu widać kabel idący do niego. Jest on jak najbardziej wymienny, co więcej w wersji z 2006 roku i tak by nie działał ze wspomaganiem w PII, pytanie czy kolumna jest taka sama w obu wersjach.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#628102 Wysłany:
01 Sty 2013, 18:35; Temat postu: Re: Punto II - stuki - maglownica - pomocy |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
_marcin00_, kuurde, napewno nie będzie działał z przedliftem? [ Dodano: 01 Sty 2013 18:35 ]_marcin00_, kuurde, napewno nie będzie działał z przedliftem? [ Dodano: 01 Sty 2013 18:32 ]Okej, kolumnę wymieniałem i stuków niema Co do samej wymiany to jest to "troszkę" bardziej skomplikowane niż w forumowym poradniku ale spokojnie da rade. Takie klocki do rozłożenia i ułożenia. Jakieś 3 godzinki w 2 osoby, fajnie mieć zestaw kluczy różnych. Jedyna ofiara to chyba taśma poduszki, dziwny dźwięk wydała przy oczepianiu od przełącznika zespolonego (a chyba wcale nie trzeba było jej odczepiać) Ale to nieduży koszt a itak miałem już ją kiedyś zerwaną i lutowaną. W każdym razie teraz nie działa klakson i poduszki (tyle ze od dawna one nie działają umnie więc niewiem czy to też awaria z tym związana). Jak pisałem kupiłem kolumnę bez silnika i centralki. Wsadziłem swoje i wszystko działa odrazu bez problemu. Tylko.. dziwi mnie jednak rzecz, stara kolumna po wyjęciu niema żadnych widocznych luzów także niewiem czy poprostu przy wymianie nie podokręcałem wszystkiego jak należy i stąd teraz cisza.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|