|
Obecny czas: 29 Maj 2024, 09:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
matiEX |
#282450 Wysłany:
26 Sie 2009, 17:09; Temat postu: Głowica od 1.2 do 1.1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
Witam. Posiadam kropka 1.1 96r. i chciałbym przy nim zmienić głowicę bo po kupnie okazało się że głowica chodziła bez oleju jakiś czas (odwrotnie wsadzona uszczelka) i teraz strasznie hałasuje i ma kiepskie osiągi. Chciałbym ją zmienić i zastanawiam się czy da radę wsadzić głowicę od punciaka 1.2 8 zaworowego bez większych przeróbek czy lepiej się nie bawić tylko kupić od 1.1 i splanować tylko?? Nie ukrywam że zwiększenie mocy także by mnie interesowało ale bez jakiś większych przeróbek...
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#282458 Wysłany:
26 Sie 2009, 17:36; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
matiEX napisał(a): Chciałbym ją zmienić i zastanawiam się czy da radę wsadzić głowicę od punciaka 1.2 8 zaworowego bez większych przeróbek czy lepiej się nie bawić tylko kupić od 1.1 i splanować tylko??
Głowica od 1.2 60 (spi) jest chyba identyczna jak w 1.1, natomiast głowica od 1.2 75 (mpi) to już wtrysk wielopunktowy...
Lepiej kup po prostu głowice od 1.1 i minimalnie splanuj ale za wiele tym nie uzyskasz.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#282463 Wysłany:
26 Sie 2009, 17:46; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
Ok, a z prostszych przeróbek żeby troszkę osiągi podnieść to da radę coś zrobić?? A jak to jest z przełożeniem silnika?? Jeśli chciałbym wsadzić 1.2 75 to trzeba dużo pozmieniać??
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282464 Wysłany:
26 Sie 2009, 17:51; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Sam silnik, kolektor dolotowy (wydechowy spasuje od 1.1 ale lepszy byłby od 75 bo tam jest 4-2-1), wtryskiwacze, inna pompa paliwa... Alternator chyba by mógł zostać, ale na pewno komputer by trzeba od 75 przełożyć...
Jeśli byś silnika starego nie sprzedawał, to trochę części mógłbyś z niego wziaść, ale roboty jest trochę.
[ Dodano: 26 Sie 2009 16:51 ] Jakbyś to robił sam to nawet mogło by się to opłacać, chociaż najlepsza opcja to chyba po prostu zostawić 1.1 na pokładzie i założyć do niego głowicę, wałek rozrządu i kolektor z wtryskami od 1.2 75 (+ pompa paliwa), do tego albo chipowanie kompa seryjnego lub komputer od 75.
Ok 1000-1500zł za taki zestaw.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#282469 Wysłany:
26 Sie 2009, 18:05; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
hmmm czyli zmiana silnika na 75 odpada No a wogóle dało by radę coś pozakładać żeby trochę go wzmocnić?? [ Dodano: 26 Sie 2009 18:05 ]nie widziałem twojego drugiego posta zanim napisałem, ale to było by nawet nawet tylko musiałbym wszystko od razu zakupić i zmontować a problem jest w tym że autko musiało by być zrobione w 1 dzień bo to autko pracujące i potrzebne mi jest a nie mam nic w zastępstwo...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282471 Wysłany:
26 Sie 2009, 18:08; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Cytuj: No a wogóle dało by radę coś pozakładać żeby trochę go wzmocnić?? STax napisał(a): zostawić 1.1 na pokładzie i założyć do niego głowicę, wałek rozrządu i kolektor z wtryskami od 1.2 75 (+ pompa paliwa), do tego albo chipowanie kompa seryjnego lub komputer od 75. Jak dobrze poszukasz na allegro, ewentualnie wśród tych, którzy sprzedają rozbite auta na części to koło 1000zł na to wydasz. Do tego jeszcze splanować kilka mm głowice i już jakiś efekt będzie. Generalnie chyba największą zauważalną zmianę daje założenie wałka od 75 (tzw "866"). [ Dodano: 26 Sie 2009 17:08 ]matiEX napisał(a): musiałbym wszystko od razu zakupić i zmontować a problem jest w tym że autko musiało by być zrobione w 1 dzień
Myślę, że to wykonalne, bo głowicę z wałkiem, wtryskami itd możesz sobie w garażu poskładać a potem w ciągu jednego dnia juz to wszystko do silnika założyć. Przyznaję, że nigdy nie widziałem, żeby ktoś to w jeden dzień zrobił, ale głównie dlatego, ze zazwyczja to się robi tak po 2-3h/dzień
Aha, jeszcze z prostych przeróbek - ja do swojego 1.1 załozyłem kolektor 4-2-1 od 75 właśnie. Efektów spektakularnych nie ma, ale odrobinkę lepiej idzie na wysokich obrotach.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#282479 Wysłany:
26 Sie 2009, 18:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
No mój ogólnie chodzi tylko na wysokich obrotach zobaczymy co da radę zakupić i zrobić, będę pisał o postępach [ Dodano: 26 Sie 2009 18:24 ]Aha i dziękuję bardzo za odpowiedzi, pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#282490 Wysłany:
26 Sie 2009, 18:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
Ja mam tak w Seju pomodzone dół 1,1 + głowa od 1,2 MPI 75HP i nie najgorzej to lata. co prawda do 1,2 16V się nie umywa ale na budżetowe rozwiązanie może być. Dodam że jak sobie człowiek wszystkie klamoty przygotuje wcześniej na gotowo to w dosłownie w 5h i to na kacu można to zrobić i odpalić.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#282504 Wysłany:
26 Sie 2009, 20:00; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13064 Pomógł: 54
|
O ile pamiętam ssący z spi nie pasuje do głowicy mpi -> trzeba w ssącym dziury pod szpilki porobić
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282519 Wysłany:
26 Sie 2009, 20:23; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
ipIV napisał(a): O ile pamiętam ssący z spi nie pasuje do głowicy mpi -> trzeba w ssącym dziury pod szpilki porobić
No ale tu mowa o podmianie całej góry, łącznie z ssącym i wtryskami.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#282522 Wysłany:
26 Sie 2009, 20:26; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13064 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): No ale tu mowa o podmianie całej góry, łącznie z ssącym i wtryskami.
To SPI na MPI trzeba przerobic
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282526 Wysłany:
26 Sie 2009, 20:29; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#282966 Wysłany:
27 Sie 2009, 23:40; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
No podmiana całej głowicy od mpi odpada bo mam LPG na jednopunkcie i nie chce nic zmieniać...patrzyłem na fotki na allegro i zauważyłem że głowica z 1.2 60HP a 1.1 55HP to jest dokładnie to samo...i myślę sobie że kupie tą od 1.2 60HP i może jak się uda to ten wałek od 1.2 75HP...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282982 Wysłany:
28 Sie 2009, 07:54; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
matiEX napisał(a): myślę sobie że kupie tą od 1.2 60HP
Hmm, tak patrzę do książki i widze dziwne rzeczy... Wynika z niej, że np średnica zewn. zaworu wylotowego jest taka sama w głowicach od 1.1 i 1.2 75 a w 1.2 60 inna... ciekawe czy to tylko bład w druku czy faktycznie tak jest...
Lepiej chyba zrobisz kupując normalnie głowicę od 1.1, będziesz mieć 100% pewności, że będzie pasować
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#282991 Wysłany:
28 Sie 2009, 08:54; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
Aha, no to ciekawostka A tu mam jeszcze dziwniejszą sytuacje :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=716278307
I na pytanie czy jest to głowica od 1.2 75 z orginalnym wałkiem czy może sama głowica jest od 1.1 a wałek od 1.2 75 otrzymałem taką odpowiedź:"
Cytuj: jest to głowica z wałkiem od 1.2 75km która pasuje do 1.1
Na ile mogę w to wierzyć?? Może poprosić o foto tej głowicy abo coś...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#282994 Wysłany:
28 Sie 2009, 08:59; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#283069 Wysłany:
28 Sie 2009, 14:41; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
Aha czyli lipa a szkoda w sumie jak tak patrze po aukcjach to ciężko będzie znaleźć sam wałek...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#283070 Wysłany:
28 Sie 2009, 14:45; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#283074 Wysłany:
28 Sie 2009, 15:15; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
180zł kurcze to muszę szukać taniej głowicy bo muszę liczyć planowanie do tego, no robocizny nie liczę i uszczelek bo to sobie załatwię (w sensie robotę sobie sam zrobię) ale nie chce 500zł przekroczyć...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#283092 Wysłany:
28 Sie 2009, 16:36; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
matiEX napisał(a): bo muszę liczyć planowanie do tego
Mi za planowanie po wywalonej uszczelce pod głowicą wzieli 60zł. Za planowanie "tuningowe" czyli ciut wieksze pewnie troszkę wiecej wezmą.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#283094 Wysłany:
28 Sie 2009, 16:38; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
No u nas planowanie ze sprawdzeniem u pewnego gościa który cieszy się dobrą opinią 150zł...więc chcę jak najtańszym kosztem kupić tą głowicę...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#283096 Wysłany:
28 Sie 2009, 16:45; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
matiEX napisał(a): więc chcę jak najtańszym kosztem kupić tą głowicę...
No ale z tym najtańszym to uważaj, bo czasem lepiej dać trochę więcej, ale mieć pewność co się kupuje.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
matiEX |
#283098 Wysłany:
28 Sie 2009, 16:51; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 22
|
No wiadomo że wolałbym obejrzeć ale na miejscu jakbym chciał kupić głowicę od 1.1 to koszt ok. 300zł bez wałka bez niczego...No na allegro jest pewne ryzyko ale co zrobić...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#283099 Wysłany:
28 Sie 2009, 16:59; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#283101 Wysłany:
28 Sie 2009, 17:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
matiEX napisał(a): No podmiana całej głowicy od mpi odpada bo mam LPG na jednopunkcie i nie chce nic zmieniać...patrzyłem na fotki na allegro i zauważyłem że głowica z 1.2 60HP a 1.1 55HP to jest dokładnie to samo...i myślę sobie że kupie tą od 1.2 60HP i może jak się uda to ten wałek od 1.2 75HP...
Toć te 1,2 MPI chodzi na LPG II generacji bez problemu. Zakładaj wszystko od 1,2 MPI albo wcale bo tak to szkoda roboty i kasy bo różnicy nie poczujesz przy masie Punto.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|